Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
Bump
probeer eens de cmos te clearen
probeer het daarna weer
kijk of je alles goed hebt aangesloten
powerknop op de goede pinnetjes
gaan de fans wel draaien ?
probeer het daarna weer
kijk of je alles goed hebt aangesloten
powerknop op de goede pinnetjes
gaan de fans wel draaien ?
Geheugen en CPU wel in hun plaatsen geduwd cq geprikt?
Misschien domme opmerking, maar zonder een van die twee dingen weigert elk moederbord te opstarten, zoals dat nu bij jou het geval is..
Check ook of het geheugenreepje in de eerste slot zit (meestal DIMM 0 genoemd), want de meeste oudere mobos starten geeneens op als het geheugen in een ander slotje zit.
Misschien domme opmerking, maar zonder een van die twee dingen weigert elk moederbord te opstarten, zoals dat nu bij jou het geval is..
Check ook of het geheugenreepje in de eerste slot zit (meestal DIMM 0 genoemd), want de meeste oudere mobos starten geeneens op als het geheugen in een ander slotje zit.
Gisteren alweer meegemaakt bij een wat ouder mobo: ding doet helemaal niets, batterij eruit -> probleem opgelost 
Heb hier nog twee dode mobos liggen, ene doet niets meer met toetsenbord en andere start niet op, zal ook wel simpel te maken zijn (heb bij die eerste al een los onderdeeltje gezien)
Heb hier nog twee dode mobos liggen, ene doet niets meer met toetsenbord en andere start niet op, zal ook wel simpel te maken zijn (heb bij die eerste al een los onderdeeltje gezien)
help mij dan ook ff met mijn Soyo, ik weet het allemaal niet meer
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ik heb vorige week een boeltje SLOT 1 borden van een RMA party gekregen en daar zaten ook een zooi borden bij die echt dood zijn... dus helemaal niks doen, geen draaiende fans.. niks.
gelukkig zaten er wel 5 werkende borden tussen
Nu draait mijn FTP/webserver met een PII 333/384MB/4x6GB/8mb AGP op een Abit BE6-II i440BX met highpoint 366 controller maar die is helaas niet helemaal goed ivm die in W2K stop errors geeft als ik de drives belast die er dan aanhangen.. de rest van het bord is perfect want het draait nu al 5 dagen 24u
gelukkig zaten er wel 5 werkende borden tussen
Nu draait mijn FTP/webserver met een PII 333/384MB/4x6GB/8mb AGP op een Abit BE6-II i440BX met highpoint 366 controller maar die is helaas niet helemaal goed ivm die in W2K stop errors geeft als ik de drives belast die er dan aanhangen.. de rest van het bord is perfect want het draait nu al 5 dagen 24u
Pagina: 1