Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Dit gaat toch nergens over?
Wat verwacht je voor antwoorden?
Mensen die vertellen hoe ze de Paus een geslachts ziekte zouden geven?
Wat verwacht je voor antwoorden?
Mensen die vertellen hoe ze de Paus een geslachts ziekte zouden geven?[/quote]Yup >:):P
Russian Blue Neji
Kate Bush
Om om zoiets doms oorlog te gaan voeren, erg hoor. De christenen zijn wat dat betreft nog wel het ergst.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Neem nou de mollukken. Men leeft hier prima samen. En ik heb gelezen dat deze oorlog met een ordinaire ruzie tussen een christen en een moslim was. Dat dat nu een hele oorlog is geworden is zoals ik al gezegd heb te betreuren. Maar om dan ze zeggen dat het geloof de primaire oorzaak van het conflict is....
wat een tering topic[/quote]En de redenen daarvoor is.......
Russian Blue Neji
Kate Bush
Toenertijd was ik toch de enige persoon van wie ik ook maar iets aan zou nemen!
Mare ff on-topic. Terug gaan naar 1920 en Adolf Hitler als kind vermoorden zou natuurlijk heel interessant zijn. Helaas zal er heus dan wel een andere idioot/'idealist' zijn, die de wereld op ongelovelijke wijze op zijn kop zet. Neem Saddam bijvoorbeeld.
Daar bovenop zou niemand dan wat geleerd hebben en zouden er nog meer idioten op deze aardkloot rondrennen.
Moraal van het verhaal is, dat ik tevreden ben met het heden en beslist niet terug in de tijd zou willen om e.e.a te veranderen...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Moraal van het verhaal is, dat ik tevreden ben met het heden en beslist niet terug in de tijd zou willen om e.e.a te veranderen...[/quote]Er zou wel veel leed mee ongedaan kunnen worden gemaakt. Kruistochten, enz..........
Russian Blue Neji
Kate Bush
Nu moeten we die kennis alleen nog maar toepassen, want dat gebeurd helaas nog niet altijd
En los daarvan. Verander iets en het verleden en de gevolgend daarvan zijn in het heden niet te overzien. Waarschijnlijk zullen wij niet eens geboren zijn... ik denk zelfs onze ouders niet.
Maar dat is een andere topic...
Heal the internet ...
En los daarvan. Verander iets en het verleden en de gevolgend daarvan zijn in het heden niet te overzien. Waarschijnlijk zullen wij niet eens geboren zijn... ik denk zelfs onze ouders niet.
Maar dat is een andere topic...[/quote]Jij blijft wel bestaan, want jij bestaat erbuiten(tijd) en raakt onaangetast, ookal worden je ouders niet geboren
Russian Blue Neji
Kate Bush
Mare idd zelfs al zou je niet los van de tijd staan en terug in de tijd reizen, dan blijf je toch wel bestaan. Ik heb zelfs zitten denken over het feit, dat waneer je jezelf op jongere leeftijd vermoord (in het verleden dus), je alsnog blijft bestaan.
Mijn visie op terug in de tijd reizen is namelijk, dat ook al reis je terug in de tijd. Jouw tijdlijn blijft vooruit gaan.
Hmmmm, ik kan het nu niet zo goed op schrift krijgen, maar hier kom ik nog op terug.
Ergens in de loop van de week ofzo!
* FoolZero is nu naar bed! ZZZZZZZzzzzzz
Heal the internet ...
Verwijderd
Verwijderd
Toch?
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Maar misschien zijn wij maar een bijproduct van een veel betere maatschappij die in a galaxy far, far away leeft...
Heal the internet ...
Jag
Maar ff over die tijdlijn, het lijkt me idd zo dat als je teruggaat en je grootvader of je vader of watdanook vermoord, dat je wel heel terugkomt, maar dat je in die tijdlijn waar je dan terecht komt geen verleden hebt, je bent niet geboren en komt door die tijdreis dan ook 'uit de lucht vallen' (leg dat maar es uit aan de belastingdienst)
when i wake up people take up mostly all of my time!
Loser.
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?