Toon posts:

mijun topic met een slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
check me topic ....in de HK

geen zin om te zoeken

niet terecht waarom er een slotje op komt.

tis toch geen onzin?????
gewoon een vreemde situatie die iemand misschien mij kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/446987

Ik had dus ook net een zinnige reply getikt was ie al weer dicht :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Zonder link of normale uitleg kunnen we hier niet op in gaan.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 19:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

misschien heeft de betreffende mod wel ff geen zin om uitleg te geven.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 19:36
floris is aardig bezig :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou...nu met link en Geen uitleg...
dus?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 14:49 schreef KingSky het volgende:
check me topic ....in de HK

geen zin om te zoeken
Prima dat je een topic opent in LA, het is alleen niet de bedoeling dat wij topics gaan opzoeken omdat jij daar geen zin in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ah die, ik zie nu welke het is.

Je maakt een grappige conclusie, maar je was gewoon nog half in slaap. Niets aan het handje dus.
Je kan er niet echt een discussie over houden behalve "jah dat had ik laatst ook" en "joh wat raar" volgens mij, dus heb ik hem voorzien van een slotteke. (Lag ook wel een klein beetje aan het feit dat ik net 15 andere slotjes had gezet, vanwege threads die nergens over gingen.)

BTW: Dat je zelf al niet een link naar je thread geeft, geeft al aan dat je het helemaal niet zo erg vind en ik denk daarom dat hij ook gewoon op slot blijft.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mededelingentopic, die kunnen idd op slot gezet worden. Beetje jammer dat je voor zoiets in LA gaat klagen. Zeker als je ook nog eens te lui bent om een linkje te zoeken. Open dan niks.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 14:53 schreef Floris het volgende:
Ah die, ik zie nu welke het is.

Je maakt een grappige conclusie, maar je was gewoon nog half in slaap. Niets aan het handje dus.
Je kan er niet echt een discussie over houden behalve "jah dat had ik laatst ook" en "joh wat raar" volgens mij, dus heb ik hem voorzien van een slotteke. (Lag ook wel een klein beetje aan het feit dat ik net 15 andere slotjes had gezet, vanwege threads die nergens over gingen.)
maar het feit dat die andere tig topics totaal 0.0% nergens op slaan behalve dan een beetje trendsetting
sloeg mijn topic dus wel ergens over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 14:53 schreef LuNaTiC het volgende:
mededelingentopic, die kunnen idd op slot gezet worden. Beetje jammer dat je voor zoiets in LA gaat klagen. Zeker als je ook nog eens te lui bent om een linkje te zoeken. Open dan niks.
ik zit niet te klagen ,maar wil gewoon graag een duidelijke uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 maart 2002 14:55 schreef KingSky het volgende:

[..]

maar het feit dat die andere tig topics totaal 0.0% nergens op slaan behalve dan een beetje trendsetting
sloeg mijn topic dus wel ergens over
Een ander topic dat wel open blijft schept geen argument dat de jouwe dat ook mag. Hier wil ik nog geeneens over in discussie gaan.

In HK modereer je ook voor een deel op gevoel, en het sluiten gaat dus wat dat betreft op gevoel. Jammer dus in dit geval.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 14:57 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Een ander topic dat wel open blijft schept geen argument dat de jouwe dat ook mag. Hier wil ik nog geeneens over in discussie gaan.

In HK modereer je ook voor een deel op gevoel, en het sluiten gaat dus wat dat betreft op gevoel. Jammer dus in dit geval.
Leer lezen...Ik zei zeur niet dat andere topics open mogen blijven en de mijne niet. Ik zei dat ik alleen begrijp dat die andere topics gesloten worden omdat ze daadwerkelijk nergens over gaan.

en wat betreft je laatste opmerking : modereren op gevoel
dus bad feeling/mood= close topic
zo ken ik er nog wel een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 maart 2002 15:03 schreef KingSky het volgende:

en wat betreft je laatste opmerking : modereren op gevoel
dus bad feeling/mood= close topic
zo ken ik er nog wel een paar
Eeehm als je er zo over denkt, dan vind ik dat erg jammer. Gevoel bedoelde ik niet als in bui ofzo. HK is een grijs gebied, waar er geen duidelijke grens is wat onzin is of niet, of dat het topic nergens over gaat of juist weer wel. De mod moet dat dus op GEVOEL (niet op BUI waar ie in is) modereren.

Ik had deze ook op slot gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 15:05 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
HK is een grijs gebied, waar er geen duidelijke grens is wat onzin is of niet, of dat het topic nergens over gaat of juist weer wel...
Levensbeschouwelijke Poezie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Deze gaat op slot.

Kinderachtige "jamaar pietje mocht het wel" gaan we niet op in...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.