Toon posts:

NAPA 380, beetje leuk dingetje?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nuttige besteding van mijn verjaardagsgeld (kom nou niet met geef maar aan mij ofzo, die kennen we al!!! ;-) ) en kwam daarbij de NAPA 380 tegen. Leek mij na de specs te hebben bekeken een mooi spelertje voor een nog mooiere prijs. Heb er echter nog wel wat vragen over. Men zegt dat de build niet zo heel fantastisch is, dat wil dus zeggen dat ie snel stuk gaat? Of gewoon dat de knopjes wat minder duur aanvoelen???
Meningen daarover zijn nl. nogal een beetje verdeeld enzo. Kan iemand met dat apparaat zelf daar even op antwoorden?
Daarnaast beschik ik over een HP 9310 I CD brander Plus. Kan deze 8 cm cdtjes branden? Ik heb horen zeggen dat elke brander dat kan, moet je daar nog iets speciaals voor aanvinken in je brandprogramma ( ik gebruik DART CD-recorder 4.0)
Dan de laatste vraag ongeveer, over de 8 cm cdtjes. Er schijnt nogal wat verschil te zitten in opslagcapaciteit, je hebt op mp3cdspelers.nl de Platinum cdtjes die 247mb herbergen, en de speciale freecom die 210mb kwijt kunnen. Waar ligt dit aan??? En wat is hierbij de beste koop?? En natuurlijk de vraag, zijn degenen die er één hebben er ook tevreden mee?
Hieronder dan nog wat pics en specs:

Afbeeldingslocatie: http://www.amaxhk.com/newpro/380.jpg
Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/56_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/56_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/56_1.jpg

---------------------------------------------------------

Features

- MP3, CD-DA disc playback.

- ID3 information display : ( V1.0 , V2.0 )
Album / Artist / Title / Playing Time

- Support Multi-session CD-R/RW disc playback.

- Searching by directory / file selectable.

- MP3 / CD-DA with 480 / 160 seconds Anti-shock function.

- 5 bands EQ Mode: Classic / Pop / Jazz / Rock / Normal
Song Programming: up to 32 songs.

- Play Mode: Repeat DIR / Random Repeat DIR / Introduce / Repeat One / Repeat All / Random Repeat ALL / Random.

- Line remote control wiht LCD display

- Song tracking : Fast forward / backward
(FF /FW scanning in one track)

- Key hold

- 32 step Digital Volume control

- Sony Mechanism

----------------------------------------------------------

Specs

- KIND OF PLAYING FILES MP3, CD-DA(8 cm)

- DIGITAL VOLUMN CONTROL 32 steps

- AUDIO FREQUENCY RANGE 20 ~ 20 kHz

- MAXIMUM OUTPUT > 25mW (16 Ohms)

- SIGNAL TO NOISE RATIO > 90 dB

- TOTAL HARMONIC DISTORTION < 0.1%

- AUDIO OUTPUT Ear-phone jack

- LINE-OUT Line-out jack

- OPERATING TIME 6-7 hours (MP3/128kbps/Alkaline Type)
3-4 hours (CD-DA ESP /Alkaline Type)
4-5 hours (CD-DA without ESP/Alkaline Type)

Verwijderd

Topicstarter
Zoep, sorry, zie net dat er al bijna 50 blz over gelezen is, foutje bij intikken in search, ik wou zeggen, geen hits :z :? |:(

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07-2025

Shedman

Met het hart op de goede plek

Misschien wordt het tijd om dit es door te lezen :?

Succes ermee, het is trouwens een prima apparaatje >:)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Om er toch ook een nuttig topic van te maken:
Ik heb hem zelf nu ook ongeveer een half jaar. Geweldige prijs kwaliteit verhouding. Goed schokvast. battarijindicator alleen rot af te lezen bij slechte lichtinval. heel ( en het lijkt wel altijd in de dezelfde situatie )Soms pakt hij bij het begin van een nummer ook nog een stukje van een ander nummer mee.
Batterijduur had langer gemogen (hij redt het nu zonder opladen ongeveer 6 treinreizen van 3 kwartier).

Maar ik vind het geen slechte investering.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

kheb em ook, puik apparaatje, kben er nog steeds helemaal blij mee. Als je em koopt wees niet te streng op de kwaliteit het is geen sony: als je daar niet vanuit gaat kan het voor die prijs geen miskoop worden.

enige echte minpuntjes (de rest vind ik gezeur):
- pakt niet altijd meteen het cdtje, moet je em ff open en dicht doen (irri als je op de fiets zit).
- gaat niet aan met de AB (irri als tie in je jaszak zit)

5uur op de batterijen is (als je niet op vakantie bent en je nergens kan opladen) zat, zorg dat je een extra setje hebt dan maakt het niet uit als je vrijwel lege meeneemt.

en dat ie nog een stukje van een vorig nummer afspeeld dat heb ik nog nooit gehad.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

[topic=388726/1/70]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.