Toon posts:

Hitman 2

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand, wanneer dit spel uitkomt ???

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 14:59
lees eerst de FAQ es en gebruik daarna de search es ;)

[topic=415300/1/25]

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De verhalen over de vertraging deden al een tijdje de ronde, maar lijken nu toch echt officieel: Hitman 2 zal niet nog deze lente verschijnen, zoals de bedoeling was, maar pas in september.

Toen een oplettende Niek Baakman ons vorige week mailde met de mededeling dat Hitman 2 pas in september zou gaan verschijnen houden we het spel een beetje in de gaten. En inderdaad, Niek had helemaal gelijk. Het Engelse GameSpot meldt dat Hitman 2 inderdaad niet in maart zal verschijnen, zoals uitgever Eidos aanvankelijk had aangekondigd, maar pas in september van dit jaar. Volgens bronnen is er weinig spectaculairs aan de hand, de makers hebben gewoon meer tijd nodig om het spel te kunnen voltooien.

Spelers van het originele Hitman weten natuurlijk al lang waar het om draait: je speelt een huurmoordenaar, die via sluiptechnieken, al dan niet stille wapens en sluwheid zijn opdrachten uitvoert. In het tweede deel, waaraan IO Interactive op dit moment werkt, zijn ten opzichte van het origineel een aantal handige wijzigingen aangebracht. Zo wordt het mogelijk om tijdens een missie te saven en kan je kiezen tussen een first-person of third-person view.

Verwijderd

Topicstarter
lijkt het me nu wat laat voor
*D

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 10:50
Dit wordt wel zo'n gaaf spel :9 :9

Deel 1 schaar ik onder de beste spellen die ik ooit gespeeld heb qua originaliteit en graphics voor die tijd. De gameplay kon af en toe lastig zijn (besturing), want niet helemaal geschikt voor het betere knalwerk, maar daar was de game ook niet echt voor bedoeld.

Echt SUPER

Verwijderd

Idd deel 1: Code 47 is een top-spel.

Met name de niet recht-toe-recht-aan gameplay is erg verfrissend.

met smart wachten op deel 2.

:)

Verwijderd

Kijk eens in de FAQ van SP waarom deze op slot is gegaan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.