Toon posts:

Ik haal maar 32 kb/s down met Mxstream basic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het meeste wat ik tot nu toe heb gehaald met adsl van mxstream is 32 kb/s, ligt dit aan mij of aan kpn?

en wordt de upstream nou ook nog eens een keertje beter of niet? |:(

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Provider?

Laatste tijd heb ik er ook last van (sloom URL's loaden e.d., ik download niet zo veel op 't moment (schijf vol :|))

Hier: Planet basic, regio Utrecht

Dividend for Starters

Verwijderd

ik neem aan dat je KB bedoelt ipv kb's

en uhhh, test eens op www.speedtest.nl kun je kijken wat je exact hebt.

zit er niemand te uploaden/downloaden?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 13:31 schreef Winnetoe16 het volgende:
en wordt de upstream nou ook nog eens een keertje beter of niet? |:(
Patience my friend, patience:
http://www.mxstream.nl/cgi-bin/as.cgi/0289000/c/start/file=/9289000/modules/fyat1hyb?key=g2lhgh3x&top=g44c62j6

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
hehe ik bedoel idd KB's enne ik heb ff die test gedaan en daar kwam ik ook niet boven de 32 KB per seconde, heb trouwens xs4all maxstream basic :(

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 13:33 schreef arjo_kamp het volgende:

zit er niemand te uploaden/downloaden?
Dat valt idd wel op jah, heb soms de neiging ff audiogalaxy af te sluiten |:(

Tiscali hier, met 54.4 KByte/sec download en 6.4 KByte/sec upload.

Verwijderd

probeer naast speedtest ook www.mordax.nl eens

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 13:39 schreef Winnetoe16 het volgende:
hehe ik bedoel idd KB's enne ik heb ff die test gedaan en daar kwam ik ook niet boven de 32 KB per seconde, heb trouwens xs4all maxstream basic :(
Is dat bij alle sites zo? Download ff wat bij het Software Center van XS4ALL zelf, dan zie je vanzelf of het aan MXStream of aan XS ligt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk wordt dan toch de upstream verhoogd, maar dat van geen prijswijziging dat kan ik niet geloven, het blijft kpn! >:)

Verwijderd

Topicstarter
heb zojuist 40 KB/S gehaald !!! hat gaat ooit misschien nog eens goedkomen

Verwijderd

Hoe bedoel je snelle upload.. dat was ik *D

Verwijderd

[topic=446806/1/25]

die dus..

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 13:40 schreef Bossie2002 het volgende:
probeer naast speedtest ook www.mordax.nl eens
dat zit wel snor:Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2168813606

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Op vrijdag 22 maart 2002 13:54 schreef pentium het volgende:

[..]

dat zit wel snor:[afbeelding]
Wat heeft het voor zin om dit te posten. Het gaat hier over mxstream niet over @home ofzo hoor.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 14:05 schreef rwb het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin om dit te posten. Het gaat hier over mxstream niet over @home ofzo hoor.
Hij wil alleen maar even zeggen dat MXstream zuigt i.v.m. kabel. Ik haal met Quicknet zelfs nog hogere down en upstream snelheden dan MXstream.

Verwijderd

Topicstarter
mensen mensen dit geen oorlog topic ofzo! dank jullie allemaal voor jullie mening over mxstream. maar is er iemand die weet waar het aan kan liggen dat het bij mij niet snel genoeg gaat? dat is mijn vraag, niet wat je haalt met @home enzo... :'(

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23
Op vrijdag 22 maart 2002 13:54 schreef pentium het volgende:

[..]

dat zit wel snor:[afbeelding]
Nogal duidelijk gefotosoept.

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Op vrijdag 22 maart 2002 14:08 schreef Afketser het volgende:

[..]

Hij wil alleen maar even zeggen dat MXstream zuigt i.v.m. kabel. Ik haal met Quicknet zelfs nog hogere down en upstream snelheden dan MXstream.
Ja maar dat haalt voor dit topic toch niks uit. Het gaat er alleen om dat zijn mxstream niet de snelheid haalt die het zou moeten halen want met mxstream zou je rond de 50 KB/sec moeten halen

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Topicstarter
hehe eindelijk iemand die mij begrijpt!

Verwijderd

Topicstarter
zo beter?, het is niet de bodoeling om mijn topic omhoog te knallen maar ik wist niet eens dat het kon!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 15:25 schreef Winnetoe16 het volgende:
maar is er nu iemand die iets weet waar het aan kan liggen?
Graag niet je topic meteen omhoogschoppen, gebruik eens Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif ipv nieuwe reply. :)

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
heb je al met xs4all gebeld. Die kunnen mischien een lijn test uitvoeren. Anders zou ik eens kijken of je het wel goed op je computer hebt geinstaleerd mischien kan je het even testen met een andere computer om te kijken of je dan wel de goede snelheid haalt

Pagina: 1