iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Ja, dat kan volgens mij wel.Op vrijdag 22 maart 2002 13:21 schreef Phydomir het volgende:
[..]
kan ik met een normaal rolletje (motip) isolatie taoe die inverter inwikkelen zodat ik iig die inverter zo heb dat niet m'n hele kast onder stroom komt te staan.
Hm... Volgens mij was geel de +12, dus dat moet kloppen...En als ik verder alles goed begrepen heb kan ik dan die rood/zwarte die van m'n inverter af gaat aansluiten om een geel/zwarte draad van een molex?
[..]
Verwijderd
Je kunt hem ook met schroefen vastzetten door er 2 gaatjes in te boren, en er een afstandshouder tussen te zetten.
ow ja.. dan nog iets.
kan ik die ccfl ook gewoon met hetzelfde soort tape tegen m'n 5.25 bay en voeding plakken. Is allebij gewoon alu dus ik zie zelf niet in waarom dat niet zou kunnen
kan ik die ccfl ook gewoon met hetzelfde soort tape tegen m'n 5.25 bay en voeding plakken. Is allebij gewoon alu dus ik zie zelf niet in waarom dat niet zou kunnen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Ik heb via mun werk een soort van raamrubbertje geregeld, waar die ccfl precies invalt. Dit is versterkt met ijzerdraad, dus de ccfl ligt gelijk vast.
De invertor zou ik gewoon schroeven.
Die afstandshouders kan je zo halen bij de winkel. Dat zijn dezelfde app. waarmee je mobo omhoog wordt gehouden, of je printerpoort op je machine is geschroefd. Lijkt me veiliger als met tape.
De invertor wordt volgens mij nl best wel warm als je je ccfl een tijdje aan hebt staan.
De invertor zou ik gewoon schroeven.
Die afstandshouders kan je zo halen bij de winkel. Dat zijn dezelfde app. waarmee je mobo omhoog wordt gehouden, of je printerpoort op je machine is geschroefd. Lijkt me veiliger als met tape.
De invertor wordt volgens mij nl best wel warm als je je ccfl een tijdje aan hebt staan.
edit:
De gele draad is idd de 12+. Die kan je gewoon gebruiken om de convertor aan te sluiten.
Heb pas ergens een instructie zien staan ervoor.. Zal wel eens gaan zoeken....
Kijk hier eens :
[topic=172855/1/25]
[topic=366626/1/25]
Zomaar 2 linkjes uit een search opdracht op ccfl, onderwerp en inhoud....
De gele draad is idd de 12+. Die kan je gewoon gebruiken om de convertor aan te sluiten.
Heb pas ergens een instructie zien staan ervoor.. Zal wel eens gaan zoeken....
Kijk hier eens :
[topic=172855/1/25]
[topic=366626/1/25]
Zomaar 2 linkjes uit een search opdracht op ccfl, onderwerp en inhoud....
* Phydomir gaat zo maar es ff langs de electro boer...
tape erom? rubber erom? de pcb van de inverter hangt een halve centimeter in een soort open stuk in het aluminium, nog geeneen schok gehad dussu laat het lekker zo zitten, pas als ik een schok krijg ga ik iets anders proberen 
AUW, nee das nep
AUW, nee das nep
Pagina: 1