Dual monitor mogelijk met onboard kaart?

Pagina: 1
Acties:

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34
Ik wil een computer gaan gebruiken met dual monitor. Maar deze computer heeft een S3 Inc. ProSavage PM133 onboard. Ik wil hier dan een PCI kaart naast gooien, weet nog niet welke. Is dit mogelijk, of moet ik een andere oplossing zoeken?

Alvast bedankt.

Heb trouwens de search gebruikt.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:41

BCC

In principe moet dit geen enkel probleem opleveren. Zo'n onboard geval is voor de computer hetzelfde als een insteek-kaart dus.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• MADG0BLIN
Welke moet ik dan zeg maar als primary doen? Die onboard of de pci?

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

de snelste natuurlijk

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb zelf de de PCI primary staan, en en de BIOS "vga first init" op AGP staan.

They made me do it.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 13:15 schreef ThePriest het volgende:
de snelste natuurlijk
dat maakt opzich niets uit, maar WIndows ken je zo instellen als je PCI als first zet, dat de AGP weer onder Windows Primaire is :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• MADG0BLIN
Op vrijdag 22 maart 2002 13:16 schreef ThaNetRunner het volgende:

[..]

dat maakt opzich niets uit, maar WIndows ken je zo instellen als je PCI als first zet, dat de AGP weer onder Windows Primaire is :)
Maar ik heb dus geen AGP op dit moederbord nogal oud namelijk.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

ik bedoelde meer dat als je een of ander banshee kaartje hebt (pci) en een onboard, kun je beter die banshee als primary hebben, want meeste spelletjes enzo gaan toch via de primary en dan wil je waarschijnlijk niet via een Trio 2mb chipset werken ofzo...

• MADG0BLIN
Op vrijdag 22 maart 2002 13:28 schreef ThePriest het volgende:
ik bedoelde meer dat als je een of ander banshee kaartje hebt (pci) en een onboard, kun je beter die banshee als primary hebben, want meeste spelletjes enzo gaan toch via de primary en dan wil je waarschijnlijk niet via een Trio 2mb chipset werken ofzo...
Oh ok, het is trouwens niet voor spelletjes enzo. Het is voor mijn werk. Dus het heeft niet superzware eisen ofzo. Maar bedankt. Ik zal eens wat gaan proberen.
Pagina: 1