Toon posts:

UT --> Bureaublad : CriticalError UT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort is het mij niet meer mogelijk te schakelen met de windows-key of Alt-Tab naar bureaublad. Krijg Critical error en kan allleen op OK klikken. Kom dan wel weer in mijn bureablad, maar UT kan ik opnieuw gaan opstarten! |:(

Ik maak tijdens het spelen vaak gebruik van MSN of IRC. Ff snel een servertje opzoeken is er nu niet meer bij :( UT evenals XP-professional kan ik niet ff gauw opnieuw installeren.
Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben?

Verwijderd

specs ! :P

Verwijderd

Topicstarter
specs:
PIII 450, GF2 leadtek ti 64MB, 384SDRAM, 12GB IBM.
OS = Windows XP-professional. UT(432).
Heb nooit problemen gehad om te switchen, maar blijft nu elke x terugkomen met Critical Error. Kan deze alleen maar OK geven.
Hoop dat je me kan helpen loop nu al 3 dgn met dit probleem.

UT(436) sorry ik was op me werk en heb t niet getjekt |:(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sinds wanneer is het dan? Misschien dat je een paar dagen terug wat gedaan hebt, waardoor het mis is gegaan en dan kun je het misschien weer terugdraaien. :)

🌞🍃

Verwijderd

Toevallig een nieuwe driver voor je videokaart geinstalleerd ?

Verwijderd

Topicstarter
Yep, heb ik ook over zitten denken.. :? Ben nu bang dat er niks anders op zit dan user.ini en system.ini te saven en UT opnieuw moet gaan installeren ;(
Of is er misschien toch nog iets wat ik kan proberen??

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
Waarschijnlijk ligt dit aan je skin voor xp.

Ik werk zelf soms wel eens met unrealED, en als ik dan ff m'n level wil uittesten crashte UT ook altijd, terwijl gewoon spelen wel goed werkte.
Toen ik eens een keer bij 'apperance' bij de beeldscherm opties alles weer terug op windows classic style had gezet werkte het ineens wel.
Ik weet niet of het ook voor jouw probleem werkt, maar het is wel ff het proberen waard denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 15:49 schreef Numb1 het volgende:
Toevallig een nieuwe driver voor je videokaart geinstalleerd ?
Dat zou idd kunnen.. en nu?? oude drivers terugzetten?? ga gelijk wel ff proberen als ik thuis ben :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 15:54 schreef -=Indigo=- het volgende:

Ik werk zelf soms wel eens met unrealED, en als ik dan ff m'n level wil uittesten crashte UT ook altijd, terwijl gewoon spelen wel goed werkte.
Toen ik eens een keer bij 'apperance' bij de beeldscherm opties alles weer terug op windows classic style had gezet werkte het ineens wel.
Ik weet niet of het ook voor jouw probleem werkt, maar het is wel ff het proberen waard denk ik.
Ga ik ook ff proberen! thx voor de tip :)

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

volgens mij het iets met het geheugenbeheer van UT

probeer de swap iets hoger te zetten (in je unrealtournament.ini)

It seemed like a good idea at the time

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 18:00

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, dit heb ik ook eens een tijdje geha,d als je gewoon je venster ff in windowed zet (dus bijv in het menu rechts boven te klikken...) dan kun je wel gewoon alt-tabben..

• digital8
  • Laatst online: 26-09 16:19
hmm.., misschien moet je je UT eens updaten naar V4.36...

• pr0mpt
  • Laatst online: 24-09 11:47
kheb wel een goed voorstel voor wat je kan doen...
check alles wat je geinstalleerd hebt de laatste dagen [je had het eerder al over drivers], installeer eerst weer de oude, en ga anders met je settings kloten

wat je anders kan doen is maar effe een weekendje niet gamen [alhoewel je dan op maandag weer niet te genieten bent op 't werk >:) ]

pr0mpt - It never hurts to help!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 17:29 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Hmm, dit heb ik ook eens een tijdje geha,d als je gewoon je venster ff in windowed zet (dus bijv in het menu rechts boven te klikken...) dan kun je wel gewoon alt-tabben..
Leuk bedacht...maar als ik 'm rechtsboven windowed. Krijg ik pcies dezelfde foutmelding

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 15:54 schreef -=Indigo=- het volgende:
Nope..probleem daarmee nog niet opgelost.

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 15:54 schreef rebirth het volgende:

[..]

Dat zou idd kunnen.. en nu?? oude drivers terugzetten?? ga gelijk wel ff proberen als ik thuis ben :)
Ja zet maar is terug ;)
Ik heb namelijk het zelfde is gehad met een TNT2 kaart! lag toen gewoon aan die drivers die ik geinstalled had.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 18:17 schreef pr0mpt het volgende:
kheb wel een goed voorstel voor wat je kan doen...
check alles wat je geinstalleerd hebt de laatste dagen [je had het eerder al over drivers], installeer eerst weer de oude, en ga anders met je settings kloten
Ongeloofelijk wat je wel allemaal niet installeerd in 3 dgn :P
wat je anders kan doen is maar effe een weekendje niet gamen [alhoewel je dan op maandag weer niet te genieten bent op 't werk >:)
Moet jij zeggen CS-JUNK :z --> UT~rulez!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 18:45 schreef Numb1 het volgende:

[..]

Ja zet maar is terug ;)
Ik heb namelijk het zelfde is gehad met een TNT2 kaart! lag toen gewoon aan die drivers die ik geinstalled had.
Problem solved :) ...THX ALL!!

• pr0mpt
  • Laatst online: 24-09 11:47
Op vrijdag 22 maart 2002 18:52 schreef rebirth het volgende:

[..]

Moet jij zeggen CS-JUNK :z --> UT~rulez!
ahum, voordat ik dit topic zelf maar als gesloten besluit moet ik mezelf effe verdedigen....
CS-junk?! :?
dacht het niet joh!
heb het al een maand niet gespeeld, als het niet meer is, en ben vaker niet achter de computer dan wel...
niet iedereen kan dat zeggen ;)

pr0mpt - It never hurts to help!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 18:00

Sponge

Serious Game Developer

Op vrijdag 22 maart 2002 18:28 schreef rebirth het volgende:

[..]

Leuk bedacht...maar als ik 'm rechtsboven windowed. Krijg ik pcies dezelfde foutmelding
Hmmz... elke PC verschilt he... jammer dat het niet helpt :(
Pagina: 1