stukje van filmpje afhalen

Pagina: 1
Acties:

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
aangezien ik met de search alleen maar dit tegenkom:
* Hellup! ***.avi past niet op CD
* hoe dit in 2en hakken

open ik maar ff een nieuw topic, waarin ik dit vraag:

ik heb een film gedownload (ja ja, ik weet het Foei :P ) en die laat ik gewoon op me comp staan. Alleen komt er voor die film voor ongeveer 5 minuten reclame en andere shit. Hoe is dat weg te halen?
graag ff in stappen uitleggen want ik heb hier geen ervaring mee.

Verwijderd

avichopper
virtualdub

noem de hele lijst maar op...

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[search=DivX splitsen]

Virtualdub..

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wow, dat is precies hetzelfde als wat jij in die topics zag.......nu weet je genoeg of niet?
Knippen dus met virtualdub.

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 14:29
ik vind aviedit hiervoor het beste (of was het nou aviutil, die haal ik altijd door de war). Echt supersnel namelijk, en ontzettend makkelijk te gebruiken.

• internetinfo
ehh ja, het gaat hier dus om een MPEG! niet om avi. en als ik AVIedit wil gebruiken heeft ie dus avi nodig. Ik kan die mpeg wel omzetten naar avi, maar dan hou ik een 1,26 GB bestand over. en ik wil het met zo min mogelijk compressie doen.

Het enige wat eraf moet is:
*de eerste 3 sec.
*de laatste 3 sec.

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 12:44 schreef internetinfo het volgende:
ehh ja, het gaat hier dus om een MPEG! niet om avi. en als ik AVIedit wil gebruiken heeft ie dus avi nodig. Ik kan die mpeg wel omzetten naar avi, maar dan hou ik een 1,26 GB bestand over. en ik wil het met zo min mogelijk compressie doen.

Het enige wat eraf moet is:
*de eerste 3 sec.
*de laatste 3 sec.
Gebruik voor Mpeg het programma: TMPGEnc!
Sluit de Project Wizard -> ga naar File -> MPEG Tools -> en dan het tabje Merge & Cut. Voeg de file toe en klik op Edit om te knippen. Vervolgens op RUN. en klaar is internetinfo ;)

• internetinfo
Op zaterdag 23 maart 2002 12:58 schreef Outrage het volgende:

[..]

Gebruik voor Mpeg het programma: TMPGEnc!
Sluit de Project Wizard -> ga naar File -> MPEG Tools -> en dan het tabje Merge & Cut. Voeg de file toe en klik op Edit om te knippen. Vervolgens op RUN. en klaar is internetinfo ;)
TNX, hij doet 't
Pagina: 1