Garantie overdraagbaar of niet [maxdata]

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Topicstarter
Aangezien de prijs van een GOEDE 19" monitor toch vrij hoog is, ben ik op zoek naar een goeie gebruikte.

Er staat een advertentie van een Belinea 106080 (325€), met een triniton beeldbuis, dus kwalitatief een goeie monitor vogens mij, met een mooi beeld.

Bij de advertentie staat "nog één jaar MAXDATA garantie" maar dat betwijfel ik ten zeerste, immers een garantie is meestal NIET overdraagbaar :?

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40

-ET-

Phone Home

garantie geld alleen nog als je de eerste eigenaar bent hoor, toch?

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Dan had ik toch liever een nieuwe b.v. de 106055 voor +/- 380

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
waarom zou het niet overdraagbaar zijn? Als de vorige eigenaar jou gewoon de kassabon geeft is er toch niks aan de hand :?

Verwijderd

Ik kreeg hetzelfde te horen bij de Packard Bell helpdesk.

Hun: Deze pc staat op een andere naam.
Ik: Ja ik heb deze overgekocht.
Hun: Nou dan is er geen garantie meer.

Dus heb ik ze toch maar ff rustig verteld dat dit nergens op sloeg aangezien ik de faktuur en tevens garantiebewijs nog had :(. Kwamen ze uiteindelijk de monitor toch maar omruilen.

't is gewoon onzin, als jij de faktuur hebt wat maakt het dan uit. Als ik op mijn naam iets koop voor iemand anders vervalt de garantie toch niet. Trouwens niet ieder bedrijf zet een naam op de bon erbij. Vaak zat staat er dan gewoon diverse debiteuren of helemaal niets op die bon.

Verwijderd

Ze geven een garantie op het produkt, niet op de gebruiker/koper, wat een onzin.

Ook een mooie reden om je zooi nooit te registreren trouwens :)

..bij de fabrikant dan, bij de verzekering kan nooit kwaad :)

Verwijderd

garantie is gewoon overdraagbaar
heb dat ooit met een maxtor hd gehad meneer die hd behoort aan een andere meneer toe
"klopt ik heb hem gekocht"
mag ik dan u gegevens even
daarna gewoon opgestuurt en nieuwe terug gekregen :)

• ESteg
  • Laatst online: 11-08 18:27
Weet iemand hier hoe dit juridisch in elkaar steekt...? :?

Ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar, ook omdat dit wel vaker voorkomt, volgens mij...

Verwijderd

edit:

Dubbelpost, sorry!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Op vrijdag 22 maart 2002 13:03 schreef ESteg het volgende:
Weet iemand hier hoe dit juridisch in elkaar steekt...? :?

Ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar, ook omdat dit wel vaker voorkomt, volgens mij...
wou ik net vragen
want ik koop telkens vaker 2e hands (al dan niet via internet)
het gegeven argument dat garantie op et produkt ligt en niet op de koper vindt ik we een hele goeie en logische maar wat zegt de wet (ook al staat het anders vermeld in de voorwaarden an een winkel)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

garantie is NIET overdraagbaar.
Garantie is alleen geldig bij de originele koper.

zou toch krom zijn, als je een nieuwe monitor weghaalt en dan jij ff met de garantie gaat strijken.. :)

Verwijderd

lijkt me wat vreemd als het niet overdraagbaar is.
Stel ik koop een kado voor iemand dan moet ik er dus aan denken de naam van de andere persoon op te geven om garantie te regelen. Er is niemand die dat doet lijkt mij.

Verwijderd

klinkt vreemd..maar toch is het zo..alleen waarom zou je zeggen dat je het van iemand anders hebt gekocht als je toch het bonnetje hebt?

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Topicstarter
Ik heb dus gebeld met MAXDATA, 09002354632 á 70 €cnt per minuut :( kloothommels!!

goed, vriendelijke maar toch stille meneer:

"goedemiddag"
Ik verbaast, dacht wel dat er meer zou komen ;)
"goede middag, ik wil een tweedehands monitor kopen, en volgens die persoon zit er nog 1 jaar MAXDATA garantie op, en nu wilde ik graag weten of dit daadwerkelijk ook zo is" (hoopvol)

"nee" ...... stil verder geen uitleg,

"euhhh eigenlijk wel vreemd, want de garantie is toch niet bepaald op de eigenaar maar op het apparaat???"

" Meneer, de garantie is alleen van toepassing is bij degene die het apparaat gekocht heeft"

" dan kijk ik nog wel wat ik doe, goedemiddag"

klik....

Tja ik vindt dit maar een hele rare regeling!!

TROUWENS, mijn zwager heeft een mobo van mij gekocht, dat al een jaar oud was, heeft zelf liggen te klooien, en het bord was kapot, DRIE dagen later had hij alweer een nieuwe thuis, DAT noem ik nog eens GARANTIE toch??

Maar er moet toch wel wettelijk iets vastgelegd zijn |:(

Waar zijn onze juristen?

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Verwijderd

Het is juridisch niet verboden om gebruiksvoorwerpen door te verkopen. De bij het gebruiksvoorwerp behorende garantietermijn staat los van de 1e koper, hiervoor moet wel aan de garantievoorwaarden voldaan zijn, m.a.w. men moet in het bezit zijn van het aankoopbewijs en de garantiekaart. Daarnaast geldt ook nog eens de produktaansprakelijkheid van de fabrikant, deze stelt dat men van een bepaalde levensduur uit mag gaan en als deze nog niet voorbij is er altijd garantie verleend moet worden!

edit:
consumentenbond heeft meestal conflicten van deze aard

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
even iets anders, ook met garantie te maken.

Stel dat ik een monitor koop met 3 jaar garantie. Na 2 jaar gaat ie kapot en krijg ik een nieuwe. Krijg ik dan op die nieuwe wéér 3 jaar garantie of gaat het vanaf de aankoopdatum van de eerste monitor? Ik denk dat het gewoon vanaf aankoopdatum is.. maar aan de andere kant; ze hebben je een nieuwe gegeven dus die moet ook weer kwalitatief zo goed zijn dat ie minstens 3 jaar meegaat.. :? voor hetzelfde geld krijg je een andere monitor die dezelfde productiefout heeft en weer na 2 jaar kapot gaat. Dan zit je dus op 2 + 2 = 4 jaar na aankoop en zou je geen garantie meer hebben.. ik vind dit toch wel wat vreemd..

ik heb zoiets nog niet meegemaakt (krijg wel binnenkort mn 3de philips monitor, eerste 2 vertoonden mankementen :( ) maar mn broertje had een tijd geleden een stuur voor zn PSX gekocht die tot 3x toe kapot is gegaan.. hij kreeg aldoor een nieuwe maar bij de laatste keer zei de verkoper dat de garantie bijna verlopen was en hij de volgende keer dus geen nieuwe meer kreeg.. ik vind dit ook wat vreemd, je mag toch verwachten dat zo'n ding minstens een paar jaar mee kan gaan :? En volgens mijn logica zou je bij een nieuwe gewoon weer een jaar garantie moeten krijgen, je krijgt immers een ander exemplaar. (ok, de verkoper stelde wel voor om het stuur in te ruilen en het geld terug te geven, maar dat lost het eigenlijke probleem natuurlijk niet op)

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 13:15 schreef The1 het volgende:
garantie is NIET overdraagbaar.
Garantie is alleen geldig bij de originele koper.

zou toch krom zijn, als je een nieuwe monitor weghaalt en dan jij ff met de garantie gaat strijken.. :)
Ben jij winkelier of zo? Zo ja zou ik NOOIT iets bij jou kopen, en dat meen ik!!!!

Hoe kom je trouwens aan die info?? Weiger ik te geloven hoor :(

Rare stelling hoor!! Weet je wat pas echt krom is??
Dat de GARANTIE in de prijs verwerkt is, netjes BETAALD wordt, en vervolgens NIET meer geldig is, Maar WÈL betaald!! |:(

Waarom is de garantie wel op die persoon van toepassing, terwijl het apparaat het probleem is, toch niet de persoon!!??

Dit moet absoluut eens helemaal uitgezocht worden, want ik weet ZEKER, dat als BREEKIJZER op de proppen zou komen bij dergelijk geval, er netjes een NIEUWE monitor of eventueel gerepareerd zou worden.
En waarom dán wel..? Publiciteit, ook ja, maar ook omdat het niet gaat zoals het moet, de winkeliers hebben veel meer verplichtingen dan wat bekend is.
Als klant ben je met de BETALING je verplichting immers nagekomen!!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Zolang het produkt niet op naam geregistreerd staat maakt het toch niks uit. Zorg er voor dat je een kopie of de originele factuur hebt en er kan niks gebeuren.

Er zijn bedrijven die er helemaal niet moeilijk over doen zoals IBM, Maxtor, Fujitsu siemens.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

mmm ik vraag me af als je zón beeld koopt dan weten die gasten daar toch niet dat jij hem over hebt gekocht ?

Verwijderd

Dan moet je Plextor hebben...
Perfecte service.

Brander gekocht, maar aankoopsbewijs kwijt |:(
Dus ik bellen.
"Heb geen aankoops bewijs meer"
"Kunt u kijken wanneer die brander gefabriceerd is?"
"ja Oktober 1999" (was December 2001)
"Oh, dat is geen probleem, daar tellen wij paar maandjes bij op he?"

Terug gestuurd, en nieuwe gekregen.

DAT is pas service. GO PLEXTOR.

Verwijderd

Bij mijn weten is het gewoon overdraagbaar

er is voor betaald tijdens de aankoop.

Het maakt verder niet uit wie het product in handen heeft als de aankoopbon maar aanwezig is

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:41
Op vrijdag 22 maart 2002 14:07 schreef rick_h het volgende:

Stel dat ik een monitor koop met 3 jaar garantie. Na 2 jaar gaat ie kapot en krijg ik een nieuwe. Krijg ik dan op die nieuwe wéér 3 jaar garantie of gaat het vanaf de aankoopdatum van de eerste monitor? Ik denk dat het gewoon vanaf aankoopdatum is.. maar aan de andere kant; ze hebben je een nieuwe gegeven dus die moet ook weer kwalitatief zo goed zijn dat ie minstens 3 jaar meegaat.. :? voor hetzelfde geld krijg je een andere monitor die dezelfde productiefout heeft en weer na 2 jaar kapot gaat. Dan zit je dus op 2 + 2 = 4 jaar na aankoop en zou je geen garantie meer hebben.. ik vind dit toch wel wat vreemd..

ik heb zoiets nog niet meegemaakt (krijg wel binnenkort mn 3de philips monitor, eerste 2 vertoonden mankementen :( ) maar mn broertje had een tijd geleden een stuur voor zn PSX gekocht die tot 3x toe kapot is gegaan.. hij kreeg aldoor een nieuwe maar bij de laatste keer zei de verkoper dat de garantie bijna verlopen was en hij de volgende keer dus geen nieuwe meer kreeg.. ik vind dit ook wat vreemd, je mag toch verwachten dat zo'n ding minstens een paar jaar mee kan gaan :? En volgens mijn logica zou je bij een nieuwe gewoon weer een jaar garantie moeten krijgen, je krijgt immers een ander exemplaar. (ok, de verkoper stelde wel voor om het stuur in te ruilen en het geld terug te geven, maar dat lost het eigenlijke probleem natuurlijk niet op)
Wat maxtor bijvoorbeeld doet:

- 3 jaar garantie op een harddisk vanaf produktiedatum
- vervangende harddisk met afloopdatum hetzelfde als het origineel
- Mocht punt 2 korter dan 90 dagen zijn -> 90 dagen garantie

Ofwel: maxtor doet zoals het hoort.
En dat garantie niet overdraagbaar is vind ik debiel. Als ik maxtor vraag om RMA voor een tweedehands harddisk, krijg ik net zo snel een nummer als voor een nieuwe harddisk (alhoewel niet met een Quantum 3.2G net in dat weekend dat Maxtor alle gegevens van Quantum had overgenomen, moest eerst om gebeld worden)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op vrijdag 22 maart 2002 12:57 schreef ospelgezicht het volgende:
Ik kreeg hetzelfde te horen bij de Packard Bell helpdesk.

Hun: Deze pc staat op een andere naam.
Ik: Ja ik heb deze overgekocht.
Hun: Nou dan is er geen garantie meer.

Dus heb ik ze toch maar ff rustig verteld dat dit nergens op sloeg aangezien ik de faktuur en tevens garantiebewijs nog had :(. Kwamen ze uiteindelijk de monitor toch maar omruilen.

't is gewoon onzin, als jij de faktuur hebt wat maakt het dan uit. Als ik op mijn naam iets koop voor iemand anders vervalt de garantie toch niet. Trouwens niet ieder bedrijf zet een naam op de bon erbij. Vaak zat staat er dan gewoon diverse debiteuren of helemaal niets op die bon.
Heb jij de naam van die aap die dat heeft lopen blaten? Of de serienr van je PB... :?

PB heeft z'n zwakke kanten maar meestal zijn de vooroordelen hier zinloos geblaat. Maarja, tien constructieve dingen die ik en m'n collega's hier posten kan niet op tegen de (terechte) reputatieverwoesting van zo'n geval.

Garantie is op het product. Zolang jij hard kunt maken dat je het product rechmatig in bezit hebt hebt (aankoopbewijs + evt garantiebewijs is voldoende, als het nl gestolen was geweest kun je ervan uitgaan dat de gedupeerde dat zou aangeven bij iets als een PC. Geen aangifte gemeld=geen probleem). Maar goed, gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee heel andere dingen. Ik ken geen bedrijf waar er niet een 'doe maar moeilijk' houding genomen wordt over garanties.

Oslik blyat! Oslik!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-07 09:56

Neelon

FOR PONY!!!

Op vrijdag 22 maart 2002 14:07 schreef rick_h het volgende:

Garantie is geldig vanaf de datum van aanschaf van het orginele apparaat.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 11:00

markvt

Peppi Cola

Op vrijdag 22 maart 2002 13:15 schreef The1 het volgende:
je koopt hem over en je krijgt de originele factuur in dit geval, als je hem weghaald heb je geen factuur

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op vrijdag 22 maart 2002 22:10 schreef markvt het volgende:

[..]

je koopt hem over en je krijgt de originele factuur in dit geval, als je hem weghaald heb je geen factuur
Precies, en als je een paar monitors kwijt bent, geef je dat aan (bij politie en bij de fabrikant)- dan is degene die jouw garantie wil opeisen behoorlijk zuur.

Oslik blyat! Oslik!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 22 maart 2002 22:37 schreef dion_b het volgende:

[..]

Precies, en als je een paar monitors kwijt bent, geef je dat aan (bij politie en bij de fabrikant)- dan is degene die jouw garantie wil opeisen behoorlijk zuur.
Uw naam is SYSTEM STOLEN en u woont in "This system is reported stolen by owner".
sorry, maar volgens mij klopt er iets niet.

Dat bedoel je waarschijnlijk ;)

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Topicstarter
btw: ik heb de Belinea 106080 hier toch staan :) Al dan niet met MaxData Garantie, BOEIE, waarom?

Kameraad en ik zijn hem gistermiddag eens gaan bekijken, het ding is echt gloedje nieuw, gewoon perfecto, is iets ouder dan een jaar of zo.
De persoon heeft een pension, en heeft als hobby zo'n beetje spullen opkopen, eventueel opknappen (lees nakijken) en dan doorverkopen.

Hij heeft me toegezegd, nadat ik hem dat verhaal van MaxData verteld had, dat ik 1 jaar garantie op de monitor heb, als er een probleem met de monitor zou zij kan ik terug komen en wordt het geregeld.

Daarbij vertrouw ik ook wel op mezelf, ik ben bepaald niet het type schoothondje. Als ik in bepaalde situatie's mij in het onrecht gezet voel, dan trek ik die kerel over de toonbank heen hoor, dat is tot nu toe drie keer gebeurd, en heeft altijd tot een tevreden "oplossing" gezorgd! >:)

Want dan kan het opeen allemaal wél :)

Ow ja hij heeft mij er een "speciale" kabel bij verkocht, eentje met 5 aansluitingen aan de kant van de monitor, is dat beter dan een traditionele kabel :?

• cutter
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Garantie is een kwalitatief recht. (6:251) Als je een goed verkrijgt, verkrijg je soms tevens met het goed verband houdende rechten.

Een recht gaat mee op drie voorwaarden:
1. Het recht vloeit voort uit de overeenkomst. (je koopt een goed en krijgt daar garantie bij)
2. Het recht is voor overgang vatbaar
3. Het recht is kwalitatief. Beekent: je hebt alleen belang bij dat recht zolang je het goed behoudt. Garantie vragen voor een goed dat je niet meer in je bezit hebt is niet zinvol. Alleen degene die het goed heeft, heeft belang bij de garantie.

Is ook wel logisch, stel ik koop een printer en die geef ik aan mijn vader, dan zou dat betekenen dat hij geen recht meer opgarantie heeft: niet echt handig.

Ik weet niet in hoeverre je de overgang van een kwalitatief recht bij consumenten uit kunt sluiten. Bij bedrijfsmatige verkoop kan dat zeker wel. Dan zou ik computers bij de buurman kopen, zelf verkopen met een leuke marge en al het onderhoud laten doen door de buurman.

Verwijderd

[Stel dat ik een monitor koop met 3 jaar garantie. Na 2 jaar gaat ie kapot en krijg ik een nieuwe.]
Ten eerste krijg je geen nieuwe monitor en ten tweede, nee je hebt 3 jaar onsite garantie vanaf de dag van de koop van de originele monitor.

>:)

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 10:52 schreef The1 het volgende:

[..]

Ten eerste krijg je geen nieuwe monitor en ten tweede, nee je hebt 3 jaar onsite garantie vanaf de dag van de koop van de originele monitor.

>:)
Wel vreemd... als je een reparatie laat uitvoeren, heb je op de reparatie wel de volledig garantie! |:( (heb ik eens gehad met een tv)

vb: als je monitor bijna 3 jaar hebt, en de trafo gaat kapot, heb je op de trafo 3 jaar garantie hoor.

Lijkt me sterk, als na bijna 3 jaar de beeld buis kapot gaat, en er komt een nieuwe monitor (Vanuit gegaan dat rep. te duur is).
Die gaat na (laten we zeggen) drie maanden kapot, de garantie zou twee maanden verlopen zijn, en je krijgt géén nieuwe??
Ga toch weg, dat kan toch niet!!??

Het garantie gebeuren is toch wel errug onduidelijk, vreemd eigenlijk, want iedereen koopt dure spullen, werkt er hard voor, en als er dan problemen zijn, weet(bijna) niemand waar ze recht op hebben. (geldt ook voor mij hoor :) )

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:51

Marc H

- - Is wakker - -

Op zaterdag 23 maart 2002 07:34 schreef Extra300s het volgende:
Ow ja hij heeft mij er een "speciale" kabel bij verkocht, eentje met 5 aansluitingen aan de kant van de monitor, is dat beter dan een traditionele kabel :?
Een BNC kabel. Kan inderdaad een fractie beter beeld geven, omdat de verschillende signalen beter van elkaar afgeschermd zijn.

En wat ook handig is dat je een 2de computer op de gewone ingang kan aansluiten, en dan switchen als het nodig is.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op zaterdag 23 maart 2002 07:34 schreef Extra300s het volgende:
Alleen als het een fatsoenlijke BNC kabel is heb je er bij hoge refresh-rates baat bij. Anders niet.

de betaler vervuilt

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 15:04 schreef GA!S het volgende:

[..]

Alleen als het een fatsoenlijke BNC kabel is heb je er bij hoge refresh-rates baat bij. Anders niet.
Hoe kan je dat zien?
Het is een erg dikkuh ;) kabel waar veel op staat gedrukt:
AWM E89980 SUNF PU STYLE 2919 80c 30V VW-1 LOW VOLTAGE COMPUTER CABLE 28 AWG

Zo!! Dat MOET toch wel een goeie zijn dacht ik zo ;) ??

Verwijderd

Het is toch echt zo, als je een monitor hebt die in de laatste paar weken van z'n garantie zit, en hij wordt omgeruild, dan heb je hoogstens drie maanden garantie op de omgeruilde monitor...

Zo werkt het bij lite on, iiyama, belinea, philips...

bij belinea zit op de nieuwe monitoren zelfs nog maar twee jaar garantie.

• Extra300s

Extra300s

Get a live!

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 16:59 schreef The1 het volgende:
Het is toch echt zo, als je een monitor hebt die in de laatste paar weken van z'n garantie zit, en hij wordt omgeruild, dan heb je hoogstens drie maanden garantie op de omgeruilde monitor...

Zo werkt het bij lite on, iiyama, belinea, philips...

bij belinea zit op de nieuwe monitoren zelfs nog maar twee jaar garantie.
Euhhh nee,

Het Belinea serviceprogramma is absoluut uniek: de garantietermijn van drie jaar geldt bijvoorbeeld ook voor beeldbuizen, panels en LCD-backlights. Tevens bieden wij een gratis garantie-omruilservice.
Mocht zich in de garantieperiode een probleem voordoen, kunt u rekenen op een responstijd van 24 uur. Bij reparaties garandeert ons reparatiecentrum korte trajecten en snelle informatiestromen.

Wij geven op alle Belinea CRT monitoren 3 jaar garantie-omruilservice incl. CRT.

Op Belinea LCD's/TFT's geven wij 3 jaar garantie-omruilservice incl. panel en backlight.

Vanaf 28 september 2001 zijn alle Belinea TFT's/LCD's gecertificeerd volgens de ISO 13406-2 normering. Lees hier het complete artikel.

De garantie-omruilservice werkt heel eenvoudig: mocht zich onverhoopt een probleem voordoen, kunt u het beste meteen telefonisch contact opnemen met uw leverancier. In enkele gevallen lukt het al om telefonisch tot een oplossing te komen. Als dit niet het geval is, geeft ofwel uw leverancier ofwel MAXDATA aan hoe u uw monitor snel en gemakkelijk kunt omruilen. Als u belt, houd dan altijd het serienummer bij de hand. Dit is te vinden op de achterkant van het apparaat. Zonder dit nummer kunnen wij u helaas niet verder helpen.

Hotline: NL 0900-Belinea (0900-235 46 32)**
BE 0900 - 10630
LUX 900 - 74630

Ze reppen geen woord over een tweedehandse monitor, alleen het nummer ACHTER op de monitor!!??
Geeft me wel weer hoop moet ik zeggen :) :)

Verwijderd

[Ben jij winkelier of zo? Zo ja zou ik NOOIT iets bij jou kopen, en dat meen ik!!!!
Hoe kom je trouwens aan die info?? Weiger ik te geloven hoor]

Even voor de duidelijkheid..ik ben geen winkelier...maar ik werk voor zo'n bedrijf..pannekoek..

en ga mij nou niet afzeiken..ik probeer alleen iemand te helpen.....
Pagina: 1