Wie heeft ern een Celeron 533 op 800?

Pagina: 1
Acties:

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30
Ik moest de core voltage uppen naar 1,65 ipv 1,50 maar met koe wordt ie warmer dat 50 graden ondanks de golden orb!

iemand suggesties?

Verwijderd

hmm, 533 mhz he? is volgens mij Celeron 1, of vergis ik me? Celly 1 wil helemaal niet veel sneller dan +/- 600 Mhz, dus volgens mij heb je geluk dat i nog zo snel is.
ik zal het ff nakijken...
aha, is vast een Celly 533a, die zie je niet zoveel. wat voor Mobo heb je? en is de Proc te heet op aan te raken, of voelt i lauw aan (dan klopt gewoon je tempmeter niet...)

Verwijderd

Viperrules -> 533 is in fcpga en ppga, maar je ziet de fcpga niet erg vaak in de prijslijsten. Alle kloksnelheden daarboven zijn celeron 2.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
lijkt me nogal logisch dat als iemand z'n 533 celly op 80 krijgt dat dat dan een celly2 is

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30
Het is inderdaad een 533a. met een convertor op een asus p3b-f!

Op mijn PIII systeem waar een 700 op 933 draait geeft ie ongeveer 43 graden aan met koe en golden orb. en aangezien de celeron meet overgeklokt is kan ik me die verhoging wel iets voorstellen!

dus je zou denken dat de p3b-f de temp niet helemaal lekker doorgeeft? gebruik mbm 4.18 om uit te lezen!

Verwijderd

Probeer eens Arctic Silver.

Verwijderd

Ik heb een 533a op 800 lopen hier weet niet hoe warm ie wordt. maar mijn g. orb word alleen een beetje lauw . et loopt op een gigabyte bx2000 board met een soltek convertor en een golden orb van pcint er op.. kan em tot 896 klokken volgende stap is op mijn bord 992 en dat lukt net niet :(

maar goed al met al wel erg tevreden met mijn celly :)
Pagina: 1