op dit moment zit in mijn pc 1x een blauwe CCFL en 1x een groene CCFL. nu heb ik ook nog 1 2weg-schakelaar over op mijn fanbus (DPDT) waaraan 1 blauwe led en 1 groene led zit die oplicht als hij in stand 1 staat de blauwe, in stand 2 de groene en als hij in het midden staat brand er geen van beide.
nu wil ik het volgende maken:
-als de schakelaar naar boven staat (de blauwe led brand) moet ook de blauwe CCFL aan gaan
-als de schakelaar naar onder staat (de groene led brand) moet de groene CCFL aan gaan
tot zo ver lukt het mij nog wel, maar nu komt het:
als hij in het midden staat (uit) moeten beide CCFL's EN beide led's branden, hoe doe ik dat? aangezien de led en de ccfl's op apparte stroomkringen zitten (5 en 12 volt)
het is een DPDT switch, er zitten dus in totaal 6 pootjes aan (om 2 stroomkringen appart tegelijk te schakelen)
nu wil ik het volgende maken:
-als de schakelaar naar boven staat (de blauwe led brand) moet ook de blauwe CCFL aan gaan
-als de schakelaar naar onder staat (de groene led brand) moet de groene CCFL aan gaan
tot zo ver lukt het mij nog wel, maar nu komt het:
als hij in het midden staat (uit) moeten beide CCFL's EN beide led's branden, hoe doe ik dat? aangezien de led en de ccfl's op apparte stroomkringen zitten (5 en 12 volt)
het is een DPDT switch, er zitten dus in totaal 6 pootjes aan (om 2 stroomkringen appart tegelijk te schakelen)