Toon posts:

unlocken amd xp 1800+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hele mooie links gevonden om mijn cpu te unlocken. Echter zou ik graag willen weten welke lijm je het beste kunt gebruiken om de putjes dicht te maken. En welke ziververf of wat dan ook ik het beste kan gebruiken om de L1 bruggen te verbinden. Misschien weet iemand of er een onlineshop is die een unlocksetje verkoopt dit zou nog makkelijker zijn. Eventueele tips vanuit de praktijk zijn ook altijd welkom.

Verwijderd

Seconde lijm en bison elektro. Meer niet eigenlijk. Dat is toch wel bij jou in de buurt te verkrijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Ga ervan uit dat je dit gewoon bij de doe hetzelf zaak op de hoek kunt kopen. Dan wel ja.

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 12:07 schreef fooly5 het volgende:
Ga ervan uit dat je dit gewoon bij de doe hetzelf zaak op de hoek kunt kopen. Dan wel ja.
Er zijn btw genoeg guides om dit te doen. Afplakken met tape en dan die putjes opvullen enzo. Suc6. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 12:11 schreef _LOSS_ het volgende:

[..]

Er zijn btw genoeg guides om dit te doen. Afplakken met tape en dan die putjes opvullen enzo. Suc6. :)
Die heb ik gevonden ja maar daar gaan ze van produkten uit die niet in de Nederlandse winkels te koop zijn. Ze hebben een andere naam in iedergeval. Om een miskoop te voorkomen vraagde ik ff wat de juiste spullen zijn om een amd xp te unlocken. Maar toch bedankt.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:17

Convoy

g44p

ik heb gewoon Bison Electro gekocht en Bioson Cole Seconde Lijm. Werkt perfect hier >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 12:25 schreef freekweb het volgende:
ik heb gewoon Bison Electro gekocht en Bioson Cole Seconde Lijm. Werkt perfect hier >:)
Wat kost deze Bison Electro en Bison Cole Secondenlijm eigenlijk.

En is het erg moeilijk om de xp goe te unlocken. Het ziet er niet echt moeilijk uit.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kijk ffies in het forum zelf ook nog

zoek op unlock xp bijvoorbeeld

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 12:31 schreef ThaNetRunner het volgende:
kijk ffies in het forum zelf ook nog

zoek op unlock xp bijvoorbeeld
Lees eerst alles. Staat toch dat ik alles al gevonden heb dat ik alleen niet weet welke lijm en zilverlijm het beste is en hoe duur het is. De rest weet ik al dus heb ik het forum hiervoor ook niet meer nodig.
Pagina: 1