Toon posts:

HD molt PC???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
twee weken gelden heb ik een celeron 400 gekocht(2ehands, compleet systeem).
maar 2 dagen daarna heeft de voeding het begeven.
de voeding is vervangen, en die heeft het gisteren ook begeven(gisteren erin gezet). Dit keer is ook de HD doorgefikt. Ik heb contact gehad met de winkel waar ik het systeem gekocht heb. Hun denken dat de HD al slecht was en de eerste voeding ook gemold heeft, maar toen geen genoeg tijd had om zelf door te fikken, en dat bij de nieuwe voeding hij die tijd wel had.
Wat ik wil weten is om dit mogelijk is??
kan een defecte HD 2 voedingen omzeep helpen. en 1 moederbord(ook al vervangen), en waarschijnlijk ook de processor(nog niet zeker, moet ik nog testen)

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:41
weet je zeker dat de tweede voeding ook kapot is? Als ik zo het verhaal lees, dan lijkt het meer alsof je eerste voeding je hardeschijf en moederbord (en de rest)heeft gesloopt, of dat je moederbord niet helemaal goed is/was. Het lijkt mij namelijk sterk dat een hd een voeding sloopt, tenzij het kortsluiting was bij de harde schijf, en de (oude) voeding daar niet tegen kon. (als ik kortsluiting maak, moet ik een paar minuutjes wachten en doet mijn voeding het weer). Dat een harde schijf een processor sloopt is wel heel erg vreemd en ook onwaarschijnlijk. Ik gok dus op je voeding of je moederbord.

Verwijderd

Topicstarter
met de tweede voeding kan ik mijn celly 800 niet opstarten, en met de eerste voeding moet ik het nog proberen maar die is volgens mij echt kapot(heeft heel mooi gerookt)

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:41
Op vrijdag 22 maart 2002 12:14 schreef THE_VLADIMIR het volgende:
met de tweede voeding kan ik mijn celly 800 niet opstarten, en met de eerste voeding moet ik het nog proberen maar die is volgens mij echt kapot(heeft heel mooi gerookt)
mocht het aan je voeding of moederbord liggen, pas dan op met testen in een ander sys, je wilt niet 2 pc's slopen.