Toon posts:

Kan niet op Campus Netwerk komen...!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een athlon 2gig, en winxp met alle nodige netwerk opties aan maar toch kan ik niet op het mega netwerk van een paar honderd pc's bij mijn uni komen.Mijn kamergenoten lukt dat wel. Als ik maar lang genoeg op 'refresh'klik bij volledig netwerk dan komen er soms een paar subnetwerkjes te voorschijn maar als ik daar op klik dan heb ik ineens weer geen toegang. :(

iemand enig id wat hier aan te doen is? :?

[[ met win98 heb ik dezelfde problemen ]]

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 21:36
meer info svp.

dhcp, netwerkkaart 10/100 mb enz enz

• DusHmaniac
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Post dit ff op dance ofzo (http://dance.student.utwente.nl/ voor jou, de rest kan er toch niet op want deze is geblokkeerd voor niet campus-mensen zoals de meeste mensen hier zullen zijn). Daar help ik je wel verder. Een topic dat specifiek voor ut-mensen(=univ. twente voor de mensen die dit niet snappen :)) is lijkt me hier niet op z'n plaats. Daar heeft verder niemand wat aan.

All your base are belong to Chuck Norris

Verwijderd

daar mag jij als niet-UT-student ook niet opkomen, dus niets mis dacht ik zo :)

• DusHmaniac
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Op vrijdag 22 maart 2002 12:06 schreef MREn het volgende:
daar mag jij als niet-UT-student ook niet opkomen, dus niets mis dacht ik zo :)
Hij heeft het over kamergenoot die er wel op kan dus waarschijnlijk zal ie toch op de campus wonen hoor anders kon zijn kamergenoot er ook niet op :)

All your base are belong to Chuck Norris

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

lmd ja

Verwijderd

:?

Verwijderd

Topicstarter
ok dit was weer lekker nuttig...
Ik geloof niet dat ik in mijn post het woord Twente heb genoemd. Ik zit dan ook in Wageningen en niet OP de uni maar BIJ de uni. Ik zit in een reeks van studentenflats die een groot netwerk hebben.

Welke info hebben jullie verder nog nodig?

R-city staat trouwens voor Ravenstein, daar woon ik sweekends...alsof dat er wat toe doet |:(

maar ik hoop nog op wat nuttige inbreng... :)

/edit/
spelfoutje... :D
/edit/

• the_bbk
  • Niet online
Neem gewoon eens alle instellingen van die huisgenoot van je over en kijk dan offie het doet. Je kunt ook een jouw pc aan zijn aansluiting hangen en dan eens kijken...
Pagina: 1