Toon posts:

cvsweb (NT)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb allebei de cvsweb applicaties (cvsweb en cvswebNT)geprobeerd om een overzicht te krijgen van mijn repository. Ik kan wel gewoon browsen door elke directory, maar zodra er files in die directory staan krijg ik altijd een 500 Internet Internal Server error of een failed to spawn GNU rlog...ik heb RCS tools voor windows NT 5.7, Active Perl v5.6.1 en Apache 1.3.19...De ENV{PATH} is ook goed ingesteld...de gebruikersrechten ook, iedereen heeft volledige controle over de repository...duswaar kan het aan liggen???

Frustratie Opwekkende Situatie...:(

Verwijderd

Topicstarter
:( niemand jongens??

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Open eens je error.log en kijk welke foutmelding hij geeft.

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 12:50
Ik denk dat het idd een instellingsfoutje is. Ik heb zelf ook cvsweb draaien en die gaf in het begin ook allemaal fouten terwijl ik dacht dat het goed ging. Alleen kreeg ik toen geen Error 500 maar gewoon een lege pagina met een foutmelding.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Onder unix gebruik ik inmiddels Chora uit het Horde pakket. Ik vraag me alleen sterk af of dat WindowsNT compatible is.

Welk webserver gebruik je? Draaien andere scripts wel goed op de server?

|_____vakje______|

• TheMrH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 22:45
Yep, Chora is Windows compatible. HEbbe nwe hier ook draaien. He tenige probleem met configureren was het instellen van het pad naar rlog.exe en constorten. Verder werkt hij hier prima onder Win2k/PHP411/Apache

The box said 'requires Windows 95 or better', so I installed Linux...

Pagina: 1