Toon posts:

stopcontacten griekenland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat voor stopcontacten men in griekenland heeft?
Ik wil m'n laptop en mobiel meenemen op reis maar ik weet niet wat voor convertor ik moet kopen.

Verwijderd

In Europa doen alleen die malle Fransen wat raar met hun conactdozen, voor de rest kun je er van uit gaan dat het in zo'n beetje heel Europa het zelfde is.

(er zijn tenminste geen landen in Europa waar ik iets anders heb gezien, oa Kroatie in die hoek.)

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

Klopt. Grieken zijn vrij normaal (in dat opzicht tenminste). Ik heb er twee jaar gezeten en nooit problemen gehad. Sterker nog, m'n PIIItje komt daar nog vandaan.

Verwacht geen geaarde stopcontacten! (Maar ja, die zie ik hier ook veel te weinig...)

Wat betekent mijn avatar?

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Klopt, zijn gewoon normale stopcontacten. Maar toen wij er waren hadden we wel een soort verlangstuk dat er precies in paste, en als we die erin deden, viel de gameboy niet steeds uit. Echter zonder dat ding kon je er nog geen 5 min mee spelen. ik weet niet hoe komt maar de stroom is blijkbaar nogal instabiel...

Verwijderd

neem voor de zekerheid zon verleng stukje mee
te krijgen bij de HANDYMAN

Verwijderd

Topicstarter
wat voor verlengstukje?

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 12:51
Zijn ook wel van die complete setjes verloopstekkers te krijgen, gewoon bij je plaatselijke elektro boer
Succes!

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Pagina: 1