leuk, heb ik nu wat aan...Op vrijdag 22 maart 2002 11:38 schreef KingSky het volgende:
3 jaar terug nog gezien bij de dynabyte
voor 49,95 dacht ik
Héél misschien ergens in een Sold Out reeks, of misschien een tweaker die hem nog origineel heeft en hem graag aan jou wil verkopen. Ik vrees er wel een beetje voor. Zag er grafisch wel goed uit. Heb het game nog, alleen niet origineel.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Je kan het bij de dixons proberen. Die verkopen nog wel eens oude spellen. En inderdaad de Sold Out serie.
erg leuk met FF
ik heb helaas ook alleen een kopie voor je liggen(wel van origineel)
tis wel leuk, maar als je hem voor multiplayer gaat kopoen kan ik je dat afraden, dat heb iok met clan veel geprobeerd, maar vaak looppt het spel vast tijdens opstarten van multiplay
ik heb helaas ook alleen een kopie voor je liggen(wel van origineel)
tis wel leuk, maar als je hem voor multiplayer gaat kopoen kan ik je dat afraden, dat heb iok met clan veel geprobeerd, maar vaak looppt het spel vast tijdens opstarten van multiplay
Vele vele vele malen dank. Ik wist de naam niet meer ik had dit ook al gevraagd in dat andere race topic maar niemand wist het.
Ik ga er ook naar opzoek als ik hem heb hoor je het.
Ik ga er ook naar opzoek als ik hem heb hoor je het.
There is no art to find the minds construction in the face
Nooit problemen met multiplayer gehad (een hele zomer op lan gespeeld met 4 man). try Intertoys.
Ik heb hem ook origineel. Ik kreeg hem een aantal jaar geleden bij een duits computerblad. Het is wel gewoon de engelse versie(heb hem net ff geinstalled en gespeeld). Ik speel hem nooit. Er zit geen hoesje bij, en ook geen handleiding of wat dan ook, dus gewoon alleen de 'kale' originele cd.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Pagina: 1