Toon posts:

Mijn computer doet niks meer !!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat gisteren gewoon wat te internetten enzo, blijft op een gegeven moment mijn pc hangen, er was niks anders meer mogelijk dan op de reset knop te duwen.

Toen ik dat gedaan heb bleef het scherm zwart.

Eerst dacht ik dat de processor te warm was geworden, dus heb ik hem laten afkoelen. Vanmorgen was het nog steeds hetzelfde.

Aan de voeding ligt het niet want de harde schijf en de cd-rom speler krijgen gewoon stroom.

En het is ook niet zo dat hij wel opstart maar dat ik niks zie, hij doet gewoon helemaal niks als ik hem aanzet.

heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen???

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 11:32 schreef freak1234 het volgende:
Ik zat gisteren gewoon wat te internetten enzo, blijft op een gegeven moment mijn pc hangen, er was niks anders meer mogelijk dan op de reset knop te duwen.

Toen ik dat gedaan heb bleef het scherm zwart.

Eerst dacht ik dat de processor te warm was geworden, dus heb ik hem laten afkoelen. Vanmorgen was het nog steeds hetzelfde.

Aan de voeding ligt het niet want de harde schijf en de cd-rom speler krijgen gewoon stroom.

En het is ook niet zo dat hij wel opstart maar dat ik niks zie, hij doet gewoon helemaal niks als ik hem aanzet.

heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen???
bij mij betekent dat vaak dat me videokaart er niet meer goed in zit ofzo...

voor de rest, tja... heb je al clear CMOS geprobeerd?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
watvoor computer heb je (specs)?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Geen piepjes?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:15
HD en cdrom krijgen stroom> Mobo zal nog wel functioneren. Denk dat je vidkaart niet goed zit, de geest gegeven heeft. Je monitor kabel zit er niet goed in?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• DusHmaniac
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Beetje te weinig info om hier een antwoord op te geven ja. Beetje meer omschrijving van je probleem graag en je specs. Met iets als kan je weinig zinnigs terug verwachten.

Dat je hdd en je cdrom nog stroom krijgen heeft vrij weinig met het wel of niet werken van je mobo te maken. Wanneer bij een atx mobo alleen al het power gedeelte werkt (dus het gedeeelte dat je atx voeding aan zet) dan zullen je hdd en cdrom vrolijk gaan draaien want die krijgen hun stroom toch echt wel van je voeding.

All your base are belong to Chuck Norris

Pagina: 1