Toon posts:

Kan geen drivers vinden voor monitor...

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AXION monitor 17' maar ik kan er geen drivers voor vinden... ik weet ook niet precies welk type het is...
weet iemand een site voor AXION monitor drivers???

alvast thnx.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je hebt helemaal geen drivers nodig voor je monitor, gewoon op standaard monitor laten staan :)

• -DEVON-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 10:04
Op vrijdag 22 maart 2002 11:33 schreef SH007 het volgende:
Je hebt helemaal geen drivers nodig voor je monitor, gewoon op standaard monitor laten staan :)
Dat is niet helemaal waar. Maar als je geen drivers kan vinden dan zal je het wel zonder moeten doen. Plug-en-play monitor dus.

Verwijderd

Topicstarter
ohhh oke thnx

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:06

crisp

Devver

Pixelated

Even googelen, dan had je deze link zo gevonden: http://www.axion-europe.com/support.html

Intentionally left blank

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:03
Wat ik zelf doe is gewoon een verkeerde monitor uit het lijstje van windows kiezen bijvoorbeeld de Vision master pro van Iiyama. Op deze manier kan je zelf je refreshrates kiezen en als je hem op plug en play laat staan vaak niet. :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op vrijdag 22 maart 2002 11:42 schreef Matsu_matsu het volgende:
Wat ik zelf doe is gewoon een verkeerde monitor uit het lijstje van windows kiezen bijvoorbeeld de Vision master pro van Iiyama. Op deze manier kan je zelf je refreshrates kiezen en als je hem op plug en play laat staan vaak niet. :)
Op plug and play kun je meestal wel refreshrates kiezen.. maar die staan lager dan je monitor aankan.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• AntonicKnight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09-2025
En als je list modes aanklikt laat hij deze ook niet zien?

Bij mij zeikt hij nog steeds dat de monitor deze resolutie misschien wel niet aankan. :( Toch is mijn monitor wel herkend. :?

MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Antwoord is al gegeven door Crisp jongens......
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.