Ik ben bezig met een CD-rom te ontwikkelen, deze wordt opgebouwd uit flash en director elementen, is het ook mogrelijke om een automatische backknop te maken. De backknop komt in een flash deel te staan, welke later in director wordt gezet. Dus niet werken met harde links!
Ok, deze maakt gebruikt van de browser zijn back-button, die kon ik zelf ook maken! Maar ik maak een projector file, dus dan lukt deze methode niet meer, any other ideas?!
Hoe maak je dan in flash zelf een back button (dat hij dus in de historie gaat kijken)
3d-en is leuk
Verwijderd
Tsja, als jij zegt dat je linkjes gebruikt...linkjes bestaan nl niet in flash/director.Op vrijdag 22 maart 2002 11:29 schreef PatrickPietens het volgende:
Ok, deze maakt gebruikt van de browser zijn back-button, die kon ik zelf ook maken! Maar ik maak een projector file, dus dan lukt deze methode niet meer, any other ideas?!
Kun je niet gebruik maken van
code:
1
| javascript:history.go(-1) |
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Automatische backknop? 
Waarom maak je dan geen buttons die naar bepaalde frames springen ?
Gaat niet werken met alleen flash!Op vrijdag 22 maart 2002 12:14 schreef Scipionyx het volgende:
Kun je niet gebruik maken van
javascript:history.go(-1)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Hoe je in flash/director een back button hangt, ligt aan de structurele opbouw van je flash....dus dat word een .fla of nix
gewoon voor de leukigheidOp vrijdag 22 maart 2002 13:40 schreef BtM909 het volgende:
Automatische backknop?
[..]
Gaat niet werken met alleen flash!
3d-en is leuk
Jij quote mijn bericht een beetje ongelukkig! De opmerking over het niet werken, sloeg op dat javascript!Op vrijdag 22 maart 2002 15:17 schreef alientje het volgende:
[..]
gewoon voor de leukigheid
Wat ik bedoelde, als je alleen flash gebruikt kan je met knoppen toch je movie naar bepaalde frames laten gaan en daardoor de back (en ev. forward) knop simuleren ?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Ja, maar dat ligt geheel aan de structuur van de film....ik gebruik nl nauwelijks frames.Op vrijdag 22 maart 2002 15:31 schreef BtM909 het volgende:
[..]
Jij quote mijn bericht een beetje ongelukkig! De opmerking over het niet werken, sloeg op dat javascript!
Wat ik bedoelde, als je alleen flash gebruikt kan je met knoppen toch je movie naar bepaalde frames laten gaan en daardoor de back (en ev. forward) knop simuleren ?
Heb je wel gelijk inOp vrijdag 22 maart 2002 15:31 schreef BtM909 het volgende:
[..]
Jij quote mijn bericht een beetje ongelukkig! De opmerking over het niet werken, sloeg op dat javascript!
Anyway... m'n site is half html en half flash en de html moet dus eentje terug in de historie en niet de flash zelf
3d-en is leuk
Pagina: 1