We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bedoel je daarmee de browser
Be more specific please...
/edit
Zie topictitle, IE dus.
quite simple:
1
| <a href="javascript:window.close();">Sluit Verslag</a> |
you are a god to meOp vrijdag 22 maart 2002 11:11 schreef willem169 het volgende:
code:
1 <a href="javascript:window.close();">Sluit Verslag</a>
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
1
| <input type="button" value="Klik om te sluiten" onClick="JavaScript:self.close()"> |
Zoiets kun je proberen.. niet getest
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
1
| [img]"afsluitplaatje.gif"[/img] |
disjfa.nl
<center> ?Op vrijdag 22 maart 2002 12:05 schreef TLRnZ het volgende:
en hoe krijg ik dat plaatje mooi in het midden
jezus uit welk jaar kom jijOp vrijdag 22 maart 2002 12:07 schreef robbertb het volgende:
[..]
<center> ?
style="text-align:center;"
foei man
disjfa.nl
<center> is handig... kun je ook gebruiken voor tables etcOp vrijdag 22 maart 2002 12:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
jezus uit welk jaar kom jij
foei man
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Met bepaalde elementen werkt dit zeer slecht.Op vrijdag 22 maart 2002 12:20 schreef disjfa het volgende:
jezus uit welk jaar kom jij
foei man
dat word bij html 4.0 nog nouwelijks ondersteund en dat gaat bij de volgende weg. net als <b>(<strong>) eb <i>(<italic>) en nog een mootOp vrijdag 22 maart 2002 12:34 schreef Marv het volgende:
[..]
<center> is handig... kun je ook gebruiken voor tables etc(afsluiten is wel zo netjes natuurlijk </center>
)
disjfa.nl
center behoort tot de fossiele overblijfselen...Op vrijdag 22 maart 2002 12:34 schreef Marv het volgende:
<center> is handig... kun je ook gebruiken voor tables etc(afsluiten is wel zo netjes natuurlijk </center>
)
als je een element wil centreren dan probeer je dat als eerste in het element te verwerken:
1
| <table...align="center"> |
en anders kun je nog div's en/of span's gebruiken.
Lijkt me niet verstandig. NS4 ondersteunt geen onClick-event in de image-tag. Daarnaast is het ook niet duidelijk dat je er op kunt klikken, aangezien je cursor niet in een handje verandert maar gewoon lekker default blijft.Op vrijdag 22 maart 2002 11:50 schreef disjfa het volgende:
je kan t ook nog aan een plaatje koppelen
code:
1 [img]"afsluitplaatje.gif"[/img]
Gewoon een image in je link zetten dus, mocht je dat willen.
Op vrijdag 22 maart 2002 14:04 schreef Pelle het volgende:
Gewoon een image in je link zetten dus, mocht je dat willen.
maar idd
disjfa.nl
ik heb gewoon center gebruikt en het is nu hou ik het hebben wou.
Verwijderd
Als het nou zo makkelijk zou zijn om een god te worden..Op vrijdag 22 maart 2002 11:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
you are a god to mewat een geweldige code man
Verwijderd
nooit van return gehoord?Op vrijdag 22 maart 2002 14:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
dat zou een te lange code worden en zou ik de lay out hier verpesten
maar idd
1
2
| <a href="javascript:self.close()"> [img]"plaatje.ext"></a[/img] |