Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende. Ik heb al een tijdje deze mp3-speler, en ben er erg tevreden mee, maar hij leest volgens mij geen cd's die hoger gebrand zijn dan met 2x (2speed). Als ik twee identieke cd's brand, de een op 2x en de ander op 8 of 16x werkt alleen de eerste die op 2x gebrand is ( duidelijk? :) ) Klopt dit? Ik ben namelijk ook opzoek naar een nieuwe mp3-speler, maar dan een zonder cd, met flash dus. cd is leuk, alleen veel te groot, en helaas kan ik met mijn niewe brander maar vanaf 4x branden. Als jullie trouwens nog sugesties hebt voor een nieuwe player, houdt ik me vanharte aanbevolen...

Greetz Me...

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

mijne toch wel
al mijn op 8 speed gebrande cd's werken goed
hoger weet ik niet, want dat snapt mijn plextor niet :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:08

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>GT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-03 11:12

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb hem ook. ik brand hem juist op lage snelheid want als ik hem op een 74M van philips brand en ik brand hem snel dan klinken sommige nummers totaal niet.. kortom ik brand zow ie zow nooit snel mijn mp3 cd's voor de lenoxx.

als je naar een nieuwe mp3 speler gaat kijken, kijk ook ff naar de iPod van Apple echt een aanrader... ok, je moet wel dan zowveel geld ervoor over hebben..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03 15:01

Magic666

No one's neighbour!

Ik brand ook op 8x en mijn Lenoxx heeft daar geen problemen mee........

Verwijderd

Ik heb ook geen problemen hoor met mijn Lenoxx MP-786 werkt goed en doet het altijd ook als ik met 4x schrijf

• bitbasher
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-02 12:01

bitbasher

meh

Op vrijdag 22 maart 2002 13:34 schreef RAC het volgende:
Ik heb ook geen problemen hoor met mijn Lenoxx MP-786 werkt goed en doet het altijd ook als ik met 4x schrijf
same here, kheb er ook geen problemen mee op 4x

.

Verwijderd

In de gebruiksaanwijzing die ik er bij kreeg stond dat je je cd's voor de zekerheid maar niet sneller moest branden dan 4x...

"Anders kunnen er problemen ontstaan"...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

ligt waarschijnelijk aan je cdr media.

Whatever.

Verwijderd

ik brandde (vt, heb 'm verkocht) altijd op 4x (sneller wil niet :Y)) maar nooit last van niet werkende CD's, ik raadt je aan om 's een ander merk cd's te gebruiken (met Metallic achterkant zoals mmore)

Verwijderd

ik heb ook een MP-768 en brand mijn cd's altijd met Plextor op 16x de speler leest ze dan gewoon alleen met live songs en zo waarbij de bitrate de hele tijd verandert doet ie gaar maar snelheid van branden maakt niet uit.. ik gebruik trouwens platinums cd's 'k weet niet of het daaraan ligt maar goed
Pagina: 1