Toon posts:

Mp3 speler tweaken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Trust Mp3 Cyberman 'getweaked' door er een 3volt adapter op aan te sluiten. Alle functies werken gewoon en ik kan gewoon muziek luisteren en uploaden. Alleen het LCD schermpje doet het slecht. Als je m aanzet staat er MP3 SPELER zoals normaal maar dan word het hele scherm zwart en gaan alle achgrond plaatjes branden. Als je goed schuin erop kijkt zie je dat ie de normale info weergeeft. Hoe kan ik dat zwarte wegkrijgen? Het staat alsware bovenop de normale text

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:45
Geeft de 3V adapter ook echt 3V ? en moet dat ding wel 3V hebben ?

Dat "zwarte" lijkt me gewoon een verkeerde contrast instelling door verkeerde spanning...

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:22
Probeer idd. eens goed na te gaan hoeveel voltage hij nodig heeft. Daarbuiten zal de polariteit goed zijn anders deed ie het helemaal niet. Ik denk tevens dat je adapter teweinig Ampère kan geven....

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Noem je dat tweaken lolz. Dus als ik me monitor nu op 380V zet of 120 dan heb ik hem ook getweaked damn zeg das simpel. |:(

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 10:48 schreef cool0 het volgende:
Noem je dat tweaken lolz. Dus als ik me monitor nu op 380V zet of 120 dan heb ik hem ook getweaked damn zeg das simpel. |:(
Ja hallo hoe moet ik het anders noemen? Ben nog een n00b hiero.

Op de adapter staat echt 3v maar ik meet het zo ff na. Maar hoe kan ik dan wel schuin de normale info lezen en als je gewoon kijkt dat alles zwart is? Op de adapter staat dat ie 600MA geeft. Er gaan normaal 2x AAA in. Ik weet niet hoeveel die ampere per stuk zijn?

• Artix
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03-2020

Artix

Whatever

Staat als t goed is op de baterijen zelf. Pas op dat je je mp3 speler niet omzeep help met een te hoog wattage,voltage,amperage.

ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 11:17 schreef Artixxx het volgende:
Staat als t goed is op de baterijen zelf. Pas op dat je je mp3 speler niet omzeep help met een te hoog wattage,voltage,amperage.
je kunt 'm alleen omzeep helpen met een te hoog voltage.
Amperage/wattage kan niet te hoog zijn, want daar wordt gewoon maar een deel van gebruikt.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Mag ik vragen wat het nut is van 3V op een mp3-speler te zetten :?. Ik heb zelf ook een mp3-speler en ik ga er echt niet mee rotzooien zoals 3V erop zetten :9

Verwijderd

Wat is daat nou tweaken aan |:( |:( , dat is dus echt totaal nutteloos, kan je sneller van track wisselen nu?
Of het harder?? |:( |:(

Verwijderd

zo, nu nog kleurtje spuiten, raampje erin, evt wat ledjes, istie helemaal af ;)

waarschijnlijk een tehoge voedingsspanning

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 22 maart 2002 10:50 schreef Rogier21 het volgende:

[..]

Ja hallo hoe moet ik het anders noemen? Ben nog een n00b hiero.

Op de adapter staat echt 3v maar ik meet het zo ff na. Maar hoe kan ik dan wel schuin de normale info lezen en als je gewoon kijkt dat alles zwart is? Op de adapter staat dat ie 600MA geeft. Er gaan normaal 2x AAA in. Ik weet niet hoeveel die ampere per stuk zijn?
Op de normale staat ook 3v? Gebruik anders gewoon de normale. Je kan alleen je ding mollen en verder heb je denk ik weinig aan hoger voltage

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• edgarv
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
Niet zo heel ingewikkeld.

Twee normale alkaline AAA batterijen leveren 2x1,35V. Dat is dus 2,7V. Twee oplaadbare AAA batterijen leveren 2x1.2V, da's dus 2,4V. Jouw 3V zit daar dus ruimschoots boven. Op die 2,4V zou hij het eigenlijk al wel moeten doen omdat veel mensen er oplaadbare accu's in willen stoppen (misschien zitten ze zelfs bijgeleverd!) en dan is die 3V wel errug hoog. Andere adapter proberen dus.

Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 / 3770K / 2x16GB / Antec NSK4400 / ST30NF

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 14:08

Atmoz

Techno!!

Op vrijdag 22 maart 2002 11:53 schreef edgarv het volgende:
Niet zo heel ingewikkeld.

Twee normale alkaline AAA batterijen leveren 2x1,35V. Dat is dus 2,7V. Twee oplaadbare AAA batterijen leveren 2x1.2V, da's dus 2,4V. Jouw 3V zit daar dus ruimschoots boven. Op die 2,4V zou hij het eigenlijk al wel moeten doen omdat veel mensen er oplaadbare accu's in willen stoppen (misschien zitten ze zelfs bijgeleverd!) en dan is die 3V wel errug hoog. Andere adapter proberen dus.
2 normale batterijen geven 2 x 1,5 volt = 3 volt af

Een adapter kan wel 3 volt afgeven, maar dat is onbelast. het kan dus zijn dat de spanning naar onder zakt, en dus moet het iets hoger (andere adapter dus, maar dan met iets MEER volt). Zo is het nu eenmaal in de praktijk.

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 14:08

Atmoz

Techno!!

maar hij zou ook moeten werken met iets minder idd.

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:45
misschien staan de baterijen parallel ipv serieel ?
('t zou kunnen)

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Verwijderd

Topicstarter
Het is dat ik geen adapter ingang heb op die speler maar ik ben m aan het inbouwen in iets dus daarom wil k m op adapter hebben staan. Ik heb nagemeten: precies 3v dus kan niet fout zijn. Ik heb hier 3 veschillende oplaadbare batterijen elk 250mAh, 220mAh en 240mAh. Normale batterijen weet ik niet ben ze nl kwijt :|
Pagina: 1