Toon posts:

Ik doe ook mee!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het koetje net geinstalleerd, en het staat nu netjes te grazen... nog ff allemaal uitvinden hoe het werkt...
Ik heb nu trouwens en koetje staan grazen, en seti loopt...
Mijn systeem? Ik heb een pentII 300, maar alle beetjes helpen toch!? ;)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Ik zou Seti uitzetten; zo heb je namelijk bijna geen CPU-cycles voor je koe :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 22:02 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ik zou Seti uitzetten; zo heb je namelijk bijna geen CPU-cycles voor je koe :)[/quote]Ehm nee... Ik verwerk toch aardig wat (ik verwerk meer dan ik ooit had verwacht, zit bij seti al op 2359 uur aan computijd...)
Dus ik laat het zo ff lopen...

• 0rbit
Dus jij beweert dat je productie er hoger van wordt? :)

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Maak FF een benchmark (rechtermuis -> benchmark -> RC5 long) en vergelijk jou snelheid met het theoretisch haalbare.

BTW: welkom en complimenten voor de homepage.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• Delhi
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Hmm, is dit misschien niet ons eerste vrouwelijk lid wat we mogen verwelkomen, of is dit een grove fout

• 0rbit
Ja, dat benchmarken gaat wel goed natuurlijk; dan gaat je priority hoog... Het gaat natuurlijk om de waarde die je koe normaal draait (door gewoon een tijd lang te grazen) t.o.v. de benchmark en de theoretische maximale waarde... Zet dan SETI eens uit en doe het nog eens...

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Niet de eerste, wel een van de weinige:)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:20
Wie zijn onze andere vrouwelijke DPC'ers dan?

Verwijderd

HEREN !!! aangezien jullie het niet doen, doe ik het wel :)

Hierbij welkom bij de club en moge je veel graas plezier hebben :)

• 0rbit
Hee anders check je wel even de spelling van je signature (!) :)

Verwijderd

wat is daar fout aan ???? :) :) :)

• 0rbit
Smiecht!

Verwijderd

Beter Laat dan nooit, Welkom bij de club:)
En van de kleine beetjes moeten we het toch hebben niet waar:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet benchmarken!!!!
En nee ik beweer zeker niet dat koetje sneller graast met seti erbij, tuurlijk niet, Duh, ik ben dan wel vrouw maar heb wel nog enigzins logica! ;)

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ja, maar das vrouwenlogica ;)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

LOL :D

Verwijderd

Topicstarter
Nou :(

Mamaaaaaaa ze pesten me weer!!! :'(

:P

Verwijderd

ja zijn we wel ff aardig tegen onze vrouwelijke koeiendrijfster we hebben er al zo weinig dus daar moeten we zuinig op zijn :P:D

Verwijderd

Heeheeeey! Llewella!
Cool 2 c u here!

beschikte jij niet over een potentiëel véél grotere kudde?
Ik meen me iets te herinneren van je werk ofzow?
kan je daar ook assimileren?

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 12:33 schreef aginor het volgende:
Heeheeeey! Llewella!
Cool 2 c u here!

beschikte jij niet over een potentiëel véél grotere kudde?
Ik meen me iets te herinneren van je werk ofzow?
kan je daar ook assimileren?[/quote]Lol, mijn vriend doet nu ook mee...
btw...
Hoe kan ik meerdere blokjes binnehalen?
Want nu staat de compu van mijn vriend lekker te grazen maar ik heb nix meer...:'(
netwerk is nog steeds niet werkend...

Verwijderd

zet dit in je ini:

[rc5]
randomprefix=201
preferred-blocksize=33
fetch-time-threshold=0
fetch-workunit-threshold=5000

[buffers]
frequent-threshold-checks=0

je moet dan alleen handmatig flushen :P

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Goeie zaak dat je nu ook aan RC5 meedoet.
(dat seti mag eigenlijk wel uit ;))

Hoe haal je nu blokjes binnen dan?

Verwijderd

Benchen kun je doen door op dat witte vak met letter (vrouw hé ;):D) met rechts te klikken (met je muis, vrouw hé;):D) en dan Benchmark > RC5 Long te kiezen.

Ter overvloede nog een paar ;);););)

:)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 17:39 schreef HlpDsK het volgende:
Benchen kun je doen door op dat witte vak met letter (vrouw hé ;):D) met rechts te klikken (met je muis, vrouw hé;):D) en dan Benchmark > RC5 Long te kiezen.

Ter overvloede nog een paar ;);););)

:)[/quote]Ehm, kan je dat nog een keer herhalen? Ik begrijp het niet helemaal... :P

Maarre ik had dus begrepen op het koetjes icoontje te klikken...

Verwijderd

Precies .. dan komt de client te voorschijn. Suc6.

Verwijderd

Llewella, je hebt mun vraag niet beantwoord ;)

enneh... hartjessmilies?? (tegenhangertopic) Geen flauw benul, maar hier zijn wat linx:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/heart.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh.gif

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 18:49 schreef aginor het volgende:
Llewella, je hebt mun vraag niet beantwoord ;)

enneh... hartjessmilies?? (tegenhangertopic) Geen flauw benul, maar hier zijn wat linx:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/heart.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh.gif[/quote]Weet niet of ik ze zover krijg op mijn werk... Ik probeer wel nog hier 2 pc's mee te laten draaien... (Ik wil binnenkort een nieuwe pc via pcprive)

• FlipFlap
  • Laatst online: 17-05 08:47

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Welkom bij de club!

Succes met het assimileren!

ff niets

Verwijderd

/me is natuurlijk ook weer eens laat maar:

LleWella??? bij deze wil ik U bedanken dat U de moeite heeft genomen om U aan te sluiten bij de DPC. U bent één van de weinige vrouwen dus... als U nog vriendinnen (vrienden mogen natuurlijk ook, maar een iets hogere vrouw:man verdeling is ook wel zo leuk;)) heeft die een beetje met een pc overweg kunnen (of juist niet;)) kijk dan
eens of U bij hun ook een koetje mag/kan installen :))

BTW: leuk gifje ;)

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wie zijn onze andere vrouwelijke DPC'ers dan? [/quote]Bij [DPC] Team Frikandel Speciaal grazen al sinds maanden een aantal dames mee. Zo komen echter nooit op GOT alleen meer in 'het' eigen forum.. Hun namen zijn overigens: Lieke, LisazQ & Riet :)

Riet is waarschijnlijk wel de oudste dame die een koe heeft draaien, inmiddels een jaartje of 76!!!

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Sinds enige tijd ben ik verslaafd aan de koe, en ben nu driftig bezig mijn systeem te tweaken om het koetje meer gras te kunnen geven....

en oja... ben ook een vrouw, maar meestal te vinden in het onzinforum...

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Hallo jongedame,

volgens mij doe je net alsof je gek bent maar ben je het stiemumpies niet :d

laat ik onder het mom van "je weet het maar nooit" toch maar ff reageren.
Het menu van de je koetje krijg je tevoorschijn door in het venster van het koetje met rechts te klikken. Vervolgens wijs je met de muis op "Benchmark" en kies je de optie "RC5 long". Nu gaat hij ff testen. Na afloop geeft hij een resultaat in de trend van "Benchmark for RC5 core #2 (RG class 6) 0.00:00:16.74 [1,398,546.12 keys/sec]"

dat is de uitslag van je benchmark.

als je blokkies op een pc wilt krijgen die geen netwerk- en internetverbinding heeft, kun je dat met een floppy doen. Zoek een PC die wel internetverbinding heeft en knip daar uit de DIR C;|Progra~1\distributed.net het bestand "buff-in.rc5". Loop met die flop naar de bewuste PC terug en zet dit bestand in dezelfde DIR terug en overschrijf de daar reeds bestaande Buff-in.rc5. Nu heb je op die pc weer een voorraad workunix :+

succes

O, enneeh, Seti en een Koe tegelijk is net zoiets als met 2 auto's naar je werk willen rijden (gaat niet echt goed) mij voorstel is om de alle bestanden die nodig zijn voor Seti op een floppy te zetten en deze floppy naast je Monitor te leggen. De buitenaardse wezentjes zorgen er dan voor dat de Seti-software blijft zoeken naar mogelijke vormen van leven.

Succes! (en welkom ook)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 september 2000 09:00 schreef Andy het volgende:
Hallo jongedame,

volgens mij doe je net alsof je gek bent maar ben je het stiemumpies niet :d

laat ik onder het mom van "je weet het maar nooit" toch maar ff reageren.
Het menu van de je koetje krijg je tevoorschijn door in het venster van het koetje met rechts te klikken. Vervolgens wijs je met de muis op "Benchmark" en kies je de optie "RC5 long". Nu gaat hij ff testen. Na afloop geeft hij een resultaat in de trend van "Benchmark for RC5 core #2 (RG class 6) 0.00:00:16.74 [1,398,546.12 keys/sec]"

dat is de uitslag van je benchmark.

als je blokkies op een pc wilt krijgen die geen netwerk- en internetverbinding heeft, kun je dat met een floppy doen. Zoek een PC die wel internetverbinding heeft en knip daar uit de DIR C;|Progra~1\distributed.net het bestand "buff-in.rc5". Loop met die flop naar de bewuste PC terug en zet dit bestand in dezelfde DIR terug en overschrijf de daar reeds bestaande Buff-in.rc5. Nu heb je op die pc weer een voorraad workunix :+

succes

O, enneeh, Seti en een Koe tegelijk is net zoiets als met 2 auto's naar je werk willen rijden (gaat niet echt goed) mij voorstel is om de alle bestanden die nodig zijn voor Seti op een floppy te zetten en deze floppy naast je Monitor te leggen. De buitenaardse wezentjes zorgen er dan voor dat de Seti-software blijft zoeken naar mogelijke vormen van leven.

Succes! (en welkom ook)[/quote]Seti heb ik voorlopig ff aan de kant geschoven...
En bedankt voor de volledige overuitgebreide uitleg! :)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 september 2000 15:54 schreef RobzQ het volgende:

Riet is waarschijnlijk wel de oudste dame die een koe heeft draaien, inmiddels een jaartje of 76!!![/quote]Cool!!! Ik moet mijn beide oma's toch ook maar eens een compu aansmeren! (Die zijn overigens nog jonger...)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Andy schreef:
O, enneeh, Seti en een Koe tegelijk is net zoiets als met 2 auto's naar je werk willen rijden (gaat niet echt goed) mij voorstel is om de alle bestanden die nodig zijn voor Seti op een floppy te zetten en deze floppy naast je Monitor te leggen. De buitenaardse wezentjes zorgen er dan voor dat de Seti-software blijft zoeken naar mogelijke vormen van leven.[/quote]Dit is echt een wereldoplossing voor SETI, heb je de org. daar al mee benaderd? ROFL trouwens hoor...
Enne nog effe ter bevordering van het Mierenneukfront enzo:
Is de uitdrukking niet in de trant van, ipv trend ?
Sorry, can't help myself... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

eeej Rubzie,

nog bedankt voor de spellingcontrole. Ik laat voor het gemak maar ff in het midden of je al dan niet gelijk hebt......

Oh, gelijk maar ff op je vraag te reageren:
Slim in de trend van klein/mager of in de trant van intelligent/bijdehand?

Leeuwinna => :9~

Bovendien staat mijn IQ los van het jouwe dus zou het ook nog kunnen zijn: "Ben ik nou zo slim of niet en/of zijn jullie nou zo dom of niet??"

-> vandaag dacht ik bij mijzelf; Morgen bij mijn zuster -<

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Pagina: 1