<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 19 september 2000 09:00 schreef Andy het volgende:
Hallo jongedame,
volgens mij doe je net alsof je gek bent maar ben je het stiemumpies niet :d
laat ik onder het mom van "je weet het maar nooit" toch maar ff reageren.
Het menu van de je koetje krijg je tevoorschijn door in het venster van het koetje met rechts te klikken. Vervolgens wijs je met de muis op "Benchmark" en kies je de optie "RC5 long". Nu gaat hij ff testen. Na afloop geeft hij een resultaat in de trend van "Benchmark for RC5 core #2 (RG class 6) 0.00:00:16.74 [1,398,546.12 keys/sec]"
dat is de uitslag van je benchmark.
als je blokkies op een pc wilt krijgen die geen netwerk- en internetverbinding heeft, kun je dat met een floppy doen. Zoek een PC die wel internetverbinding heeft en knip daar uit de DIR C;|Progra~1\distributed.net het bestand "buff-in.rc5". Loop met die flop naar de bewuste PC terug en zet dit bestand in dezelfde DIR terug en overschrijf de daar reeds bestaande Buff-in.rc5. Nu heb je op die pc weer een voorraad workunix
succes
O, enneeh, Seti en een Koe tegelijk is net zoiets als met 2 auto's naar je werk willen rijden (gaat niet echt goed) mij voorstel is om de alle bestanden die nodig zijn voor Seti op een floppy te zetten en deze floppy naast je Monitor te leggen. De buitenaardse wezentjes zorgen er dan voor dat de Seti-software blijft zoeken naar mogelijke vormen van leven.
Succes! (en welkom ook)[/quote]Seti heb ik voorlopig ff aan de kant geschoven...
En bedankt voor de volledige overuitgebreide uitleg!