Is het ook mogelijk om de expire van een cookie na bijvoorbeeld 15 minuten te laten verlopen i.p.v. een aantal dagen??
Verwijderd
Ik zou bijna zeggen RTFM, maar hier istie dan. in je
"setcookie" aanroep, is de derde parameter de tijd die de cookie "leeft", in minuten.......
"setcookie" aanroep, is de derde parameter de tijd die de cookie "leeft", in minuten.......
Dat betekent Read The F*cking Manual.Wat is RTFM??
En misschien dat je op een van de pagina's die hier bij de links staan kunt vinden wat je zoekt, http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/6#6
Zelf weten doe ik het namelijk zo niet
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
HoezoOp vrijdag 22 maart 2002 10:16 schreef Limhes het volgende:
cookies == W&G
hij geeft idd niet aan dat ie ze met PHP zet ofzow maar hoeft niet speciaal JS te zijn ofzow
Ja man
Cookies _kunnen_ niet met php gezet worden, en verder worden ze (normaal) alleen gebruikt bij js/vbs en misschien flash. Tenminste ik neem niet aan dat hij in vb/c/c++ cookies gaat zetten...Op vrijdag 22 maart 2002 10:19 schreef LOST_GUNT het volgende:
[..]
Hoezo
hij geeft idd niet aan dat ie ze met PHP zet ofzow maar hoeft niet speciaal JS te zijn ofzow
relaxed!
ahummm sorry voor mijn voorbarige conclusie betreffende het verplaatsen van de thread...
ik had zeg maar in gedachten:
php=serverside;
cookie=clientside;
dus: php+cookie=false
ahummm sorry voor mijn voorbarige conclusie betreffende het verplaatsen van de thread...
ik had zeg maar in gedachten:
php=serverside;
cookie=clientside;
dus: php+cookie=false
Tis u vergeven bij deze 
Door mij dan, ik weet niet hoe de anderen er over denken
Door mij dan, ik weet niet hoe de anderen er over denken
Ja man
Verwijderd
Sorry dude, Ik type te snel voor mn eigen bestwilOp vrijdag 22 maart 2002 09:41 schreef xtentic het volgende:
[..]
seconden toch?
Verwijderd
Dacht ik alOp vrijdag 22 maart 2002 13:49 schreef partyganger het volgende:
[..]
Sorry dude, Ik type te snel voor mn eigen bestwil....
HaVi: zet vooraan aub de relevante taal/scripttaal tussen blokhaken vooraan je topic op die manier is het voor iedereen duidelijk wat je wil
en dit staat allemaal mooi in de manual 
suc6
suc6
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()