Afstandsbediening voor DiVx/mp3

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Oke , ik kijk echt ontzettend veel films op me pc , nu zou ik hier graag een afstandsbediening voor willen. Gewoon lekker op bed liggen film kijken , ook zou het mooi zijn als ik voor mijn media pllayer een afstandsbediening had ( gewoon 1 voor alle 2 )

Ik ga niet lopen kloten met zelfgemaakte zooi :( Mischien heb ik iets een die mpeg2 decoder van creative :? Weet ik neit , gaat mij alleen om de afstandsbeediening. Of een Tv/video edit kaartje :? keb al een R8500 275/275 Pro

iemand eenidee :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Irman:
http://www.evation.com/irman/

Marmitek mouse remote:
www.marmitek.nl
[topic=425091]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 09:25 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Irman:
http://www.evation.com/irman/

Marmitek mouse remote:
www.marmitek.nl
[topic=425091]
hmmz hoe werkt dat eiglijk ? ik heb je casemod toen al gezien. Maarte ik heb dus niet alle 2 nodig :?

hoe sluit je zoiets aan ? zit er een pci kaartje bij ofzow?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Spyro_the_Dragon
De irman en de marmitek sluit je allebei aan op je seriele poort (marmitek evt ook op PS2 maar dat is geen aanrader)

Met die irman kun je een bestaande AB gebruiken (wordt dus niet meegeleverd, je krijgt alleen de ontvanger)

Met de marmitek krijg je een ontvanger en een AB

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Joozt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 21:56
Op vrijdag 22 maart 2002 09:27 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

hmmz hoe werkt dat eiglijk ? ik heb je casemod toen al gezien. Maarte ik heb dus niet alle 2 nodig :?

hoe sluit je zoiets aan ? zit er een pci kaartje bij ofzow?
Ik heb al best lang zo'n ding en het werkt echt ideaal moet ik zeggen.
Die IrMan is een kastje wat je op je COM poort aansluit. Je kunt ook best simpel zelf zoiets in elkaar solderen geloof ik.

Met het programma girder en irserver (wordt erbij geleverd) kun je met een willekeurige afstandsbediening de knoppen programmeren.

Het werkt echt goed..

Verwijderd

moved V&B >> AVH

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.evation.com/hardware/rcssmall.jpg

zien er ook niet al te raar uit ofzow

weet iemand een shop waar ik die irman kan kopen ? wat kostie eiglijk ? shipping kosten :?

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
hmmz keb al wat gevonden wat portokosten en prijs enzow , maar zij hebben prijzen in Guldens :?

nog een vraagje kan ik hier echt alles mee bedienen ? gewoon programmeren :?

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 22 maart 2002 09:55 schreef Mary Wana het volgende:
hmmz keb al wat gevonden wat portokosten en prijs enzow , maar zij hebben prijzen in Guldens :?

nog een vraagje kan ik hier echt alles mee bedienen ? gewoon programmeren :?
kostte mij toenertijd gulden of 50??? En ff lezen op die site van irman en je leert meer dan ik je kan vertellen ;)

Wil je makkelijk Media Player bedienen dan zou ik voor de marmitek gaan

EN PAS OP: je hoeft bij die Irman geen AB bij te kopen. Als je er een hebt kun je die gewoon gebruiken.....

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 09:58 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

kostte mij toenertijd gulden of 50??? En ff lezen op die site van irman en je leert meer dan ik je kan vertellen ;)

Wil je makkelijk Media Player bedienen dan zou ik voor de marmitek gaan
welke :? er zijn er 3 stuks dure en goedkope welke gebruk je zelf :?

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 22 maart 2002 09:59 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

welke :? er zijn er 3 stuks dure en goedkope welke gebruk je zelf :?
3 stuks???

1. Irman: 50 gulden (dacht ik) gebruik ik op m'n PC op zolder met een oude CD AB
2. Marmitek: gebruik ik voor de PC in de huiskamer naast de PC. Kostte me 65 euro.

Verwijderd

Wat doe je moeilijk, koop een draadloos Logitech toetsenbordje, heb je meteen alles bij de hand, geen extra afstandsbediening en draadloze vrijheid tijdens het 'werken achter de pc'. :7

En doe dan meteen een I-touch...
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov105.gif
... dan heb je alle mediaknopjes er ook op zitten :D

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 10:01 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

3 stuks???

1. Irman: 50 gulden (dacht ik) gebruik ik op m'n PC op zolder met een oude CD AB
2. Marmitek: gebruik ik voor de PC in de huiskamer naast de PC. Kostte me 65 euro.
Afbeeldingslocatie: http://www.marmitek.nl/nl_site/pictures/9064.gif

deze :? zo te zien is dit ook de enigste die op pc kan :X sorry keek zonet neit goed :)

ding is wel fucking duur :(

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 10:02 schreef Courage het volgende:
Wat doe je moeilijk, koop een draadloos Logitech toetsenbordje, heb je meteen alles bij de hand, geen extra afstandsbediening en draadloze vrijheid tijdens het 'werken achter de pc'. :7

[afbeelding]
dat ding heb ik al :) maar een afstands bediening is makkelijker als je met je vriendin op bed ligt , als ik dan snell iets met haar meot doen >:) wil ik niet mijn toetsenbord en muis op grond gooien :D

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 22 maart 2002 10:03 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

[afbeelding]

deze :? zo te zien is dit ook de enigste die op pc kan :X sorry keek zonet neit goed :)

ding is wel fucking duur :(
Klopt deze gebruik ik. Duur: dat klopt maar ik heb er wel fucking veel plezier van..... Is gewoon de overweging. Maar ik zag net dat een Irman ook al 35 dollar kost. Scheelt niet zoveel meer..... Zelf een IR receiver maken kan natuurlijk ook (as mentioned before) en kost maar een paar stuivers. Moet je wel zin in hebben (ik dus niet)

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 22 maart 2002 10:02 schreef Courage het volgende:

[afbeelding]
Ik zie met dit ding nog niet in de huiskamer neerzetten.... Wordt het vrouwtje gek ;)

Gewoon een kleine AB is af en toe makkelijker....

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 10:08 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Ik zie met dit ding nog niet in de huiskamer neerzetten.... Wordt het vrouwtje gek ;)

Gewoon een kleine AB is af en toe makkelijker....
Kwestie van africhten ;)

Zelf gebruik ik dus gewoon een keyboard om mijn (alleen gehuurde) DVD's te kijken op mijn tv in de woonkamer, terwijl mijn pc (met Hollywood+) in de studeerkamer staat. Ik ben het met je eens dat een kleine remote handiger is, maar voor die paar keer in de maand vind ik het prima werken :)

• Spyro_the_Dragon
Iedereen blij, nu Mary Wana nog...... :)

Spyro is BTW allang blij dat er weer een PC in de woonkamer staat.....Lekker MP3 luisteren via de STR-DB930 :9

• arjandijk162
  • Laatst online: 03-03 07:56
Jammer dat je geen radeon all in wonder hebt gekocht, want daar zit een zeer mooie AB bij. Maar goed, ik heb hier een tijdje geleden ook een topic over gehad:

daar isie al:
[topic=387970/1/25]

Ben self van plan om die silitek te kopen, bijna even duur als de irman en een stukje uitgebreider. En natuurlijk een stuk goedkoper dan de mouseremote van marmitek.

Wat je ook in overweging kunt nemen is een logitech surfman. Even 2e hands zoeken, voor 25 euro moet je er een kunnen hebben en dan heb je een prachtige trackball voor in de handpalm
Pagina: 1