Netwerk mappen kappen ermee

Pagina: 1
Acties:

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik heb in de huiskamer een storage server staan met een HD van 20gb waar ik wat mp3's en divx'en op host.
OS is WinME

als ik daar dus mappen share, en hier op mn eigen bak Win98se doe: net use H: \\192.168.10.5\d pass
dan krijg ik netjes een station met die HD.

Maar nu, na een tijdje +/- 1,5 uur ga ik terug naar die HD en krijg ik "bla not found"..
vaag, dus ik doe opnieuwe net use enz.
Dan krijg ik dat de pc niet te vinden is op het netwerk.

Als ik dan mn eigen pc reboot en ik doe alles vanaf het begin opnieuw, werkt het weer wel.
Is er een mogelijkheid dat dat station gewoon blijft werken?

tnx

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb ik vaker gehoord, schijnt een timeout van MS te zijn. Ooit op internet eens gevonden dat je dit via een registry key kan wijzigen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• bbrother
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 11:40 schreef Microkid het volgende:
Heb ik vaker gehoord, schijnt een timeout van MS te zijn. Ooit op internet eens gevonden dat je dit via een registry key kan wijzigen.
je weet niet toevallig op welke pc ik dat kan doen of waar?

• bbrother
  • Niet online
*klein kickje*

niemand?

Verwijderd

Staat op je server (winME) soms automatische suspend mode aan (dat ie na bepaalde inaktiviteit in suspend gaat)
Als dat zo is, is dit wel verklaarbaar. In suspend mode vallen je verbindingen weg.
Kijk maar in de eigenschappen van je display op het
screensaver tabblad in de Energy-saver.
[kan ook via het configuratiescherm / PowerManagement]

• bbrother
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 00:51 schreef pir-p3 het volgende:
Staat op je server (winME) soms automatische suspend mode aan (dat ie na bepaalde inaktiviteit in suspend gaat)
Als dat zo is, is dit wel verklaarbaar. In suspend mode vallen je verbindingen weg.
Kijk maar in de eigenschappen van je display op het
screensaver tabblad in de Energy-saver.
[kan ook via het configuratiescherm / PowerManagement]
ik heb zover ik weet, alle power zooi, scherm, HD enzo uitgezet, maar ik zal morgen iig voor de zekerheid nog ff sjekken, tnx
Pagina: 1