[cm] hulp bij printplaatjes

Pagina: 1
Acties:

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:05
ok ik heb dus geprobeerd om een baybus te maken voor mn ccfl en hdd fan echter ik had geen soldeerbout dus een beetje lopen klooien met oude knopjes en draadjes enzo maar het werkt dus voor geen meter. nu wilde ik met zon printplaatje aan de slag gaan maar nu heb ik niet zoveel geld(30€ ivm lan en moeders verjaardag) en nu heb ik dus geen geld om soldeerset/onderdelen te kopen. mischien dat er een tweaker is die voor mij de printjes kan maken? voor een simpele baybus dus en hdd vu meter. onderdelen zal ik vergoeden en natuurlijk een bijdrage aan de betreffende bankrekening ;)
let wel dit moet dus wel kunnen in totaal met 30€ :(

als iemand bereid is te helpen moet je het ff zeggen aub.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Een soldeerbout + soldeer hoeft geen 30 euro te kosten hoor. Je moet niet direct van het meest super de luxe uitgaan. Ik heb hier een 12w weller boutje liggen, en ik geloof dat ik er destijds Hfl 15,- voor betaald heb. Dat is omgerekend 6,80 euro. Hou je nog ruim voldoende over om zoveel soldeer te kopen dat je dat in je leven niet meer wegsoldeert.

• Artix
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03-2020

Artix

Whatever

Wacht fff tot je weer geld heb en koop er dan een. Is denk ik een betere lange termijn oplossing. Of leen een bout bij iemand.

ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:05
Op vrijdag 22 maart 2002 09:41 schreef Herman het volgende:
Een soldeerbout + soldeer hoeft geen 30 euro te kosten hoor. Je moet niet direct van het meest super de luxe uitgaan. Ik heb hier een 12w weller boutje liggen, en ik geloof dat ik er destijds Hfl 15,- voor betaald heb. Dat is omgerekend 6,80 euro. Hou je nog ruim voldoende over om zoveel soldeer te kopen dat je dat in je leven niet meer wegsoldeert.
en waar kan ik die halen? :Y)
kwil best zelf proberen maar kben bang dat ik veel verpruts en zo alsnog duurder uitkom :+