Toon posts:

Firestorm Dualpower Gamepad 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej!

ik denk erover om mijn inmiddels oude gamepad (gravis gamepad pro) te vervangen door de thrustmaster Thrustmaster Firestorm Dualpower Gamepad 2.

info:
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7026987F.gif
klik hier voor info

heeft er iemand ervaringen met deze gamepad (knoppen makkelijk bereikbaar? goede force feedback? fijn in e hand? prijs kwaliteit? campatibiliteit? jeweetwel :))?

hij zit er namelijk wel fucking lekker uit, en met de 2 sticks, en een schappelijk prijsje denk ik er dus over na em te kopen.

hier je reacties dus!

BvD

PS.: is er iemand die em in een goede staat 2de hands verkoopt? :)

of iemand die mn gamepad pro wil kopen voor €15? :)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

hmm ik zou het niet weten sun maar ik heb de sidewinder van M$ (eerste) en die is me tot nu toe nog het best bevalllen (lekker simpel zonder shit zooi er op) maar hij ziet er wel goed uit die Firestorm Dualpower....

http://psnprofiles.com/AfthyX

• TheGHunter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-04-2025
Ik heb me dat ding eergisteren aangeschaft en t speelt heel erg lekker. Dr zijn onder XP wat probleempjes met de thrustmapper, maar van de site van thrustmaster kun je zo een nieuwe versie halen die wel op XP werkt. Verder ligt t dingetje goed in de hand, is niet te zwaar en t rumbled je huis uit als alles op max staat. Ik heb er 29 euro en 95 eurocent voor betaald en tis geen cent teveel. Snel kopen die gamepad !

• seninha
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Hier het zelfde. Ik spel er al een paar maanden mee en kan je alleen maar zeggen...kopen die handel :)

Ligt erg goed in je hand, lekker veel buttons.
Alleen de FF vind ik een beetje vaag.

Krijg het nog steeds niet goed aan de praat in GP3

iRacing Profile Flickr

• TheGHunter
Op vrijdag 22 maart 2002 10:27 schreef seninha het volgende:

[...]

Krijg het nog steeds niet goed aan de praat in GP3
Ja dat probleem heb ik ook ja, maar gp3 staat er sowieso niet om bekend om goede ondersteuning voor stuurtjes en gamepads te geven ( Microsoft FF wheel werkt ook voor de kl*te niet ). Probeer nfs 4 maar ns met deze gamepad :9~

Verwijderd

Topicstarter
€29? waar heb je die gekocht dan? weet iemand een goede spot om em online te bestellen?

er staat 12 knoppen, ik zie er zelf maar 8 (4 "gewone", 4triggers). waar zitten die andere dan? heb nu de gravis gamepad pro, wordt dat dan erg wennen? of zijn de knoppen/bouw een beetje te vergelijken met elkaar?

Verwijderd

Topicstarter
wat is eigenlijk het verschil tussen de analog II en de Dual Power 2? verschil in force feedback?

edit: ah ik zie het al: force feedback, precisie, beetje verandering in design.

dn gaak dus wel voor de Dual Power2! :)

nu nog een plek wara ik em goedkoop kan krijgen... :)

Verwijderd

Topicstarter
toen ik ff in de search aant kijken was, schenen er nogal wat problemen te zijn met het tril-systeem (geen FF heb ik gelezen, het heet nu anders ofzo). is hier inmiddels ene goede patch voor uit?

• TheGHunter
Op vrijdag 22 maart 2002 12:32 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
€29? waar heb je die gekocht dan? weet iemand een goede spot om em online te bestellen?

er staat 12 knoppen, ik zie er zelf maar 8 (4 "gewone", 4triggers). waar zitten die andere dan? heb nu de gravis gamepad pro, wordt dat dan erg wennen? of zijn de knoppen/bouw een beetje te vergelijken met elkaar?
Die 29 euro was volgens mij een foutje van de dynabyte in Heerlen :). Hij stond in de schappen voor 39 euro maar er werd maar 29 euro afgerekend :7

Die 12 knoppen kloppen precies, 4 gewone, 4 triggers, 2 knoppen nog achter op de gamepad en de 2 analoge sticks zijn ook nog 2 knoppen ( als je erop drukt zeggen ze: klik )

Die gravis ken ik niet zo goed maar zo te zien lijken ze wel op elkaar, ook met die triggers op de gamepad enzo.

• TheGHunter
Op vrijdag 22 maart 2002 12:54 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
toen ik ff in de search aant kijken was, schenen er nogal wat problemen te zijn met het tril-systeem (geen FF heb ik gelezen, het heet nu anders ofzo). is hier inmiddels ene goede patch voor uit?
Met de FF heb ik ook nog wat probleempjes, bij gp3 en colin mcrae werkt t nog niet zo goed, bij de nfs serie echter wel. t ligt er volgens mij gewoon aan welke games de ff op een gamepad wel of niet ondersteunen.

Verwijderd

Topicstarter
okeej! als ik mn loon heb zal ik em direct bestellen!

• seninha

seninha

god's right foot

29 euro te veel :?

Ik kan ze voor 22 krijgen :)
Het probleem is dat ik hier niet het internet adres kan gaan zetten zonder dat het spam wordt. ;)

Dus mocht je het toch willen weten stuur maar een mail.

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

m'n broer heeft z'n joystick laatst gekocht voor fifa2002! heb er ff mee gespeeld, best wel fijn ding :P

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 14:21
ik heb de mijne ook al een tijdje,
echt ideaal voor NFS 5 of Collin McRae Rally 2
voor FIFA 2002 doet ie het ook goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 13:53 schreef seninha het volgende:
29 euro te veel :?

Ik kan ze voor 22 krijgen :)
Het probleem is dat ik hier niet het internet adres kan gaan zetten zonder dat het spam wordt. ;)

Dus mocht je het toch willen weten stuur maar een mail.
hmmm... ik heb wel interesse. maar weet je 100% zeker dat dat neit de analog2 is? want die ziet er wel hetzelfde uit, maar als je naar de spcs kijkt, zie je tog dat er watverschil in zit (wel/geen FF, en is meestal œ,50 goedkoper).

als je het heel zeker weet, moeje het ff zeggen, dan neem ik wel ff contact met je op.

edit: werk je bij klm? taxfree? aan je email adres te zien... (het is tog net illegaal die praktijkjes van jou he? :D)

Verwijderd

Topicstarter
Klik hier voor een review van de gamepad. een 10! holy. er was bijna nx op ana te merken, behalve dat er gene gratis game bij zat (die krijg ik tog wel van mn gamingsite, dus dat is geen prbleem... :))

ikke willen! :)

• seninha

seninha

god's right foot

Op vrijdag 22 maart 2002 14:50 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

hmmm... ik heb wel interesse. maar weet je 100% zeker dat dat neit de analog2 is? want die ziet er wel hetzelfde uit, maar als je naar de spcs kijkt, zie je tog dat er watverschil in zit (wel/geen FF, en is meestal œ,50 goedkoper).

als je het heel zeker weet, moeje het ff zeggen, dan neem ik wel ff contact met je op.
Oepss.... :) Je heb gelijk ... Het is de Analog2 voor dat geld. Sorry. Lag ff te slapen :Z :Z

Dualpower 2 staat voor 34 in de lijst.

Nogmaals ...mijn fout :)

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Topicstarter
34 is nog wel schappelijk hoor... goedkoopste op pricewatch is 35 geloof ik, met €8 verzendkosten...

Verwijderd

Topicstarter
als gta3 uitkomt, hoop ik dit ding al ingespeeld te hebben. lijkt me dr namelijk ideaal voor. de ps2 controller (en die gravis gamepad pro ook) vind ik iets te klein voor mn poten :)

hoop dat dit ding precies goed is!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 17:05
Ik heb hem ook. Het is een heel relaxte gamepad. Alleen ik gebruik hem niet zo vaak, ik gebruikte hem vaak met een NES emulator, dus ik zit er over te denken een joystick te kopen(IL-2 Sturmovik met een gamepad is niet echt je van het). Racegames heb ik er wel mee gespeeld. Ik vond de FF best wel aardig in CMR2, niet uitgetest in NFS3/4/5.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Ik heb hem ook :) alleen doet mijn analoge stickkie het niet in collin mcrae rally 2 :'(

Maar verder is ie wel fijn en goede FF

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 23:24 schreef Jozz het volgende:
Ik heb hem ook. Het is een heel relaxte gamepad. Alleen ik gebruik hem niet zo vaak, ik gebruikte hem vaak met een NES emulator, dus ik zit er over te denken een joystick te kopen(IL-2 Sturmovik met een gamepad is niet echt je van het). Racegames heb ik er wel mee gespeeld. Ik vond de FF best wel aardig in CMR2, niet uitgetest in NFS3/4/5.
ik wilde em eerst 2de hands kopen, maar nu kan ik em voor €37 retail krijgen. dus ik meot het wel doen (kopen dan he...)?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 00:12 schreef masterbaster het volgende:
Ik heb hem ook :) alleen doet mijn analoge stickkie het niet in collin mcrae rally 2 :'(

er zit tich zo'n knoppie op waarmee je em kan activeren? tenminste, dat zag ik op de plaatjes. misschien is dat knoppie defect, waardoor ie niet naar analoog schakelt... :?

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 17:05
Op zaterdag 23 maart 2002 00:12 schreef masterbaster het volgende:

Dan moet je ff op dat ronde knopje in het midden drukken, dan gaat er een lampje aan of uit(weet ff niet of ie aan of uit is bij analoog)

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Pagina: 1