Sjonge jonge zeg, het houd ook niet op he. Alle reply's die je in in dat ene forum gepost hebt (over mij) vind ik flamerig. In alle posten vind ik iets terug dat beledigend is, iig ik zie het als een belediging. Dat zegt genoeg lijkt mij. En jah begin alsjeblieft niet met "jij begon eerst/jij was ook aan het flamen/beledigen" want ik heb het ff over Kertje/raptorix en over mij is er al genoeg gesproken denk ik (wedden dat Kertje/raptorix dit flamerig gaan opvatten?)
En omdat ik een flame ben aangegaan mag ik nergens meer posten dus ook geen nieuwe posts meer openen? Dat slaat toch nergens op. De moderators zouden het wel beter weten, als ik of Kertje/Raptorix/Anderen een ow verdienen, geven zij het wel. Over ow hoeven wij members geen uitspraken te doen. Dat is ook streng verboden lijkt mij
Dat geflame in het topic over het debat was een
aanleiding voor mij tot het openen van dit topic. Het was dus niet de
oorzaak. Dat zijn wel 2 andere dingen lijkt mij en als dit topic je niet bevalt, reageer dan niet. Plaats een berichtje in SU en de moderators kijken wel of ie op slot moet. Waarom zou dit eigenlijk op slot moeten? Lijkt me toch een vrij normale discussie??? Ik zie kwalitatief slechtere topics dan de mijne die nog lang open blijven/zijn gebleven
En hoeveel keer moet ik zeggen dat ik homo's niet haat? Dat

van mij werd verkeerd begrepen. Wat moet ik doen om te bewijzen dat ik niets tegen homo's heb? Moet ik een relatie met een jongen aangaan ofzo

Wat verwachten jullie van mij? En het feit dat ik minderjarig ben zegt niets over het feit dat ik niet mag meediscussieren
Ik hoop dat niemand dit flamerig opvat want dat is het niet imo alles staat hierboven netjes uitgelegd. Mochten jullie wat meer uitleg willen, vraag het dan. En Kertje, is dit een bewijs dat ik mijn beweringen wel kan onderbouwen (als ik het wil) ?
[edit]
Btw, ik las het topic toenet ff en dat mensen daar over door moeten gaan vind ik absoluut nergens op slaan. Typisch voorbeeld van een flamerig gedrag, het is allang al opgelost/afgelopen en dan moeten sommige mensen er weer zonodig op reageren