Toon posts:

Lcd uit camera gebruiken voor case ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ! ik heb hier een digitale foto camera een oud dingetje van olympus, heb ondertussen wat anders, maar ik vroeg me af of ik deze lcd kon gebruiken voor een lcd in me case ?

heb de search gebruikt maar zag niks over een lcd uit een camera,...
heel veel topics hierover maar zag dit niet.

Ik zou hier heel blij van worden als het mogelijk was.

ps. heb ook nog een 3 kleuren lcd uit een grafische casio rekenmachine en een nokia 3210 display en 1 van een sony cmd-c1... kan ik hier wat mee ? :) i hope so :P

Verwijderd

Topicstarter
Weet dat het al laat is, maar is er niemand die kan helpen ? zit met me schroevendraaiers en soldeerbout voor me neus :D

/off topic: Zal em niet verder omhoog schoppen :)

Anders maar w8en tot morgen ;)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

kzou zeggen begin alvast :D >:)

ennuh suc6..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 01:06 schreef ReseTTim het volgende:
kzou zeggen begin alvast :D >:)

ennuh suc6..
Ja bedankt ! hehe :D

• no-name
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-07 23:59

no-name

geen ondertitel

vat niet helemaal hoe je die wilt gaan gebruiken :? wat meer info graag

intel 8008

Verwijderd

Uhm ik mag hopen dat je alles van electro afweet? Want de aansluitingen zijn beetje erg vaag van de lcd schermen in een cam. (heb t een keer gezien toen ik mn vorige keihard liet donderen van een flat gebouw, 2e verdieping ;) )

Verwijderd

ik denk dat het niet gaat lukken om die lcd's aan te sturen.

probeer anders van die standaard displays ergens uit-tehalen.
ik heb dus meedere app. uit elkaar gehaald in en om het huis :)

(Kollmorgen Liftcomputer, Pin automaat, snelheid controle app., oude plc's.

kijk is in dat soort app. zijn bijna alle maal gewoon standaard, dus gewoon aantesturen met HD44780 software en het aansluit diagram zwerft op got ook rond :)

eniehow veel suc6

Verwijderd

Topicstarter
Misschien nog meer reacties ?! plz ! hehe :)

Verwijderd

Nee, forget it ;) Gaat je niet lukken, en als je het wel zou lukken had je de vraag waarschijnlijk niet gesteld

Verwijderd

Staat er geen typenummer en/of merk op het display?

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Die van een camera reageren vrij snel, dus het zal wel geen SED of T6963 zijn. Ik denk niet dat het gaat lukken, sorry joh

Verwijderd

mischien is het wel een lcdtje dat via de tv-out werkt, dat had ik vroeger in een camera ook, die heb ik een tijd gebruikt om tv te kijken :)

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 09:37 schreef Cornholio2001 het volgende:
Die van een camera reageren vrij snel, dus het zal wel geen SED of T6963 zijn. Ik denk niet dat het gaat lukken, sorry joh
Kan wel, maar dan krijg je (afhangkelijk van het type) hetzelfde verhaal als bij de laptop schermen.

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 00:49 schreef Amd-Rulez het volgende:
Hey ! ik heb hier een digitale foto camera een oud dingetje van olympus, heb ondertussen wat anders, maar ik vroeg me af of ik deze lcd kon gebruiken voor een lcd in me case ?

heb de search gebruikt maar zag niks over een lcd uit een camera,...
heel veel topics hierover maar zag dit niet.

Ik zou hier heel blij van worden als het mogelijk was.

ps. heb ook nog een 3 kleuren lcd uit een grafische casio rekenmachine en een nokia 3210 display en 1 van een sony cmd-c1... kan ik hier wat mee ? :) i hope so :P
betwijfel het denk ik ding is waarschijnlijk digitaal helemaal dus heb je dr drivers voor nodig en je zal niet zo veel geluk hebben dat het lcdtje een analogo ingang heetft
Pagina: 1