als ik meer dan (ongeveer) 200 mp3tjes tegelijk wil openen, dan knalt mn mobo (ABIT BH6) mn geluidskaart(YAMAHA OPL3-SAx) eruit. Is er een andere oplossing dan steeds weer die bak openschroeven en die kaart verplaatsen?
waarom zou je 200 mp3tjes tegelijk willen luisteren
er uit knallen als in: hij ziet mn geluidskaart niet meer zitten (device manager), er komt geen geluid meer uit mn compie en er staat geen geluidsicoontje meer in mn systemtray (IRQ fout???)
ik heb de nieuwste drivers gedownload..
tis btw een ISA
de enige oplossing die ik nu heb is om steeds mn geluidskaart in het andere slot te zetten
tis btw een ISA
de enige oplossing die ik nu heb is om steeds mn geluidskaart in het andere slot te zetten
Wacht ff...
Allereerst heb je nog steeds niet gezegd waarom je 200 mp3tjes gelijk wilt openen.
Ten tweede zou het nuttig zijn om te horen in welk programma je ze probeert te openen.
En tenslotte denk ik de reden te kunnen zeggen: je hebt gewoonweg de bandbreedte van de ISA bus overschreden. Die bus is maar 16b breed en gaat met 8MHz, 16x8=128Mb/s=16MB/s. En die overschrijd je allicht.
Allereerst heb je nog steeds niet gezegd waarom je 200 mp3tjes gelijk wilt openen.
Ten tweede zou het nuttig zijn om te horen in welk programma je ze probeert te openen.
En tenslotte denk ik de reden te kunnen zeggen: je hebt gewoonweg de bandbreedte van de ISA bus overschreden. Die bus is maar 16b breed en gaat met 8MHz, 16x8=128Mb/s=16MB/s. En die overschrijd je allicht.
Oslik blyat! Oslik!
Ik denk dat ie die mp3s in queue wilt zetten ... toch
ja wil die mp3tjes gewoon queue-en in winamp (vanuit windhoos explorer).
maar wat gebeurd er als ik dat doe? IRQ fout ofzo?
dat heeft toch niks te maken met de geluidskaart... het is puur inlezen van HD. gewoon 'enqueue in winamp doen met 200 mp3s is puur hd werk.Op vrijdag 22 maart 2002 13:41 schreef ChaosssGirl het volgende:
ja wil die mp3tjes gewoon queue-en in winamp (vanuit windhoos explorer).
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
check de frontpage voor een winamp 2.79 update met deze verbeteringen:
Upgraded unzip/decompress support to zlib 1.1.4, for big security fix.
Improved multiple instance detection code/opening many files from explorer issues.
Winamp agent tooltip improvement.
Updates to MIDI support, disk writing support, WAV file support (PP).
Fix to id3v2+unicode support (rOn).
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
hij doet het soms (heel soms) ook gewoon als ik niet met winamp bezig ben, dus zeg maar gewoon random...
ze heeft gewoon een errug brak moederbord
hij doet het niet alleen als ze met winamp zit te kloten, ook gewoon voor niets kapt ie er mee
loopt ze weer te schelden enzo
, maar het gaat er dus om dat drivers enzo niet helpen, en dat ze gek word van het switchen van ISA slot om haar soundcard aan de praat te krijgen
is dan de enige oplossing nieuwe mobo?
of misschien nieuwe soundcard? [ze had wel een keer een Soundblaster kaartje erin gedaan, maar dat ging ook niet helemaal goed, en die problemen kende ze nog niet zo goed, dus ging het oude kaartje er nog maar in]
anyone?
hij doet het niet alleen als ze met winamp zit te kloten, ook gewoon voor niets kapt ie er mee
loopt ze weer te schelden enzo
is dan de enige oplossing nieuwe mobo?
of misschien nieuwe soundcard? [ze had wel een keer een Soundblaster kaartje erin gedaan, maar dat ging ook niet helemaal goed, en die problemen kende ze nog niet zo goed, dus ging het oude kaartje er nog maar in]
anyone?
pr0mpt - It never hurts to help!
Pagina: 1