• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-01 09:40
Dit schoot me ineens te binnen. Vond het toen nogal vreemd. Daarom wil ik het eens aan jullie voorleggen. Vorige jaar zomer was ik 's middags op het strand van Bloemendaal. Ik kreeg in eerste insantie geen ontvangst. Dus ging ik met mijn Ericsson R310s handmatig zoeken op netwerk. Tot mijn verbazing kwam er in mijn lijst Orange, Dutchtone, Ben, KPN, Libertel, Telfort. Dus ik, nieuwsgierig als ik ben, meld me aan op het Orange netwerk. Ik werd niet een geweigerd. Ik zat dus nu op het netwerk van Orange. Nu is mijn vraag, weet iemand hoe dit mogelijk is? Ik zat zelf te denken dat het signaal afkomstig uit Engeland was.(aangezien ze daar Orange hebben), maarja hoe ver ligt de Engelse kust wel niet van de Nederlandse kust, dus eigenlijk onwaarschijnlijk. Maar ik kan geen andere mogelijkheid bedenken.

Iemand?

Verwijderd

Dutchtone word binnenkort waarschijnlijk Orange, in sommige handsets staat het bij de netwerken er al als Orange in. Misschien bij jou dubbel?

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 01:12 schreef phish het volgende:
Dutchtone word binnenkort waarschijnlijk Orange, in sommige handsets staat het bij de netwerken er al als Orange in. Misschien bij jou dubbel?
Nee, het is al van vorig jaar zomer schrijft hij, verder staat hij in zijn gescande provider lijst.
Ik denk eerder dat het te maken heeft met Ionisatie van de bovenste lucht laag (sporadische E, komt bijna alleen zomers voor in Nederland).
Daardoor kon hij contact maken met een GSM zuil in Engeland snapie
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3000131673

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:48
Of de Belgische provider Orange ....

Verwijderd

Toen ik in Griekenland was "(Kreta)" zag ik ook een Egyptisch netwerk "500 km de zee over" dat vond ik ook nogal vaag, ook tot 2 keer toe een Turks netwerk gezien.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
als ik hier in zwijndrecht zoek op netwerk staat orange er ook bij

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 09:35 schreef Papa Roach het volgende:
als ik hier in zwijndrecht zoek op netwerk staat orange er ook bij
Hier in Amsterdam ook, dat is Dutchtone.

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 09:37 schreef Srpska het volgende:

[..]

Hier in Amsterdam ook, dat is Dutchtone.
Maar dat kan er nooit vorig jaar zomer gestaan hebben, toen was dat nog niet bekend.
Hij heeft een goede Telefoon, met goed ontvangst.

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 09:57 schreef Bill_Gates het volgende:

[..]

Maar dat kan er nooit vorig jaar zomer gestaan hebben, toen was dat nog niet bekend.
Hij heeft een goede Telefoon, met goed ontvangst.
Inderdaad, lees paar posts terug van mij :)

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 10:03 schreef Srpska het volgende:

[..]

Inderdaad, lees paar posts terug van mij :)
Heb wel eens in het vliegtuig wezen scannen, vond ik wel 30 netwerken!!!!!

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Meest waarschijnlijk is dat je contact gemaakt heb met een cell aan boord van een ferry.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 10:24 schreef Bill_Gates het volgende:

[..]

LOL, heb ik nog niet geprobeerd , is erg gevaarlijk voor de apparatuur in het vliegtuig ofzo:P

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-03 21:55

qless

...vraag maar...

Op vrijdag 22 maart 2002 10:24 schreef Bill_Gates het volgende:

[..]

tuurlijk op 30 km hoogte pak je alles ... }:0 shit...

dat van een ferry klopt wel :)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2025

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

Toen ik in Venetië kon ik me ook aanmelden op buitenlandse providers: SíGSM en CroNet (Kroatië geloof ik) terwijl TIM en Omnitel in geen velden of wegen te bekennen waren. Zelfs een telefoontje plegen ging, zij het met moeite

En dat was niet 1 keer...

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hier is volgens mij al een keer een topic over geweest.

Gebruik de search.
[topic=177669/1/25]

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 16:13 schreef _Richie_ het volgende:
Hier is volgens mij al een keer een topic over geweest.

Gebruik de search.
[topic=177669/1/25]
<font color="red">Flame verwijderd, dit is een clone, dus gebanned. </font>

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 13:50 schreef Srpska het volgende:

[..]

LOL, heb ik nog niet geprobeerd , is erg gevaarlijk voor de apparatuur in het vliegtuig ofzo:P
volgens mij kan je gewoon je gsm aanhebben in het vliegtuig ze zeggen het alleen omdat het misschien een hele kleine kans is dat het de apparatuur beinvloed, ze zeggen ook dat je niet mag gameboy-en bij de take-off en landing wat mij ook erg overdreven lijkt

Verwijderd

hmmm

Afbeeldingslocatie: http://tjetta.nl/GoT/orange.jpg

Dutchtone staat niet in deze lijst. Maar op mijn display staat wel gewoon 'dutchtone'. Dat haalt hij dekik toch op een of andere manier van de simkaart af, of krijgt hij de namen van beschikbare werken gewoon als woord toegestuurd?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

In de nieuwere softwareversies staat af en toe Orange in het display. Door op de rode toets te drukken of even te wachten verandert dat in Dutchtone. Bij sommige toestellen staat er eerst ook even dutchtone, en later Dutchtone (met hoofdletter).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 20:27 schreef Bill_Gates het volgende:

[..]

Wat ga jij op 1 berichtje uit de 1000e topic`s SEARCH roepen!!! kwal!
En bedankt, jij mag je mailbox gaan tjecken. :+

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 08:49

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Op vrijdag 22 maart 2002 20:51 schreef OCULUS het volgende:

[..]

volgens mij kan je gewoon je gsm aanhebben in het vliegtuig ze zeggen het alleen omdat het misschien een hele kleine kans is dat het de apparatuur beinvloed, ze zeggen ook dat je niet mag gameboy-en bij de take-off en landing wat mij ook erg overdreven lijkt
Mja onzin. Weet je wat niet mag? Met je 1400 met waterkoeling in een vliegtuig kwaken :P

.

Pagina: 1