Ik hoorde van m'n pa dat er een force feedback racestuur bij de Lidl lag voor 99 eurootjes. Iemand enig idee om welk stuurtje het hier gaat? Hij is namelijk de naam vergeten
Verwijderd
Ik ben ook wel benieuwd wat voor iets dat dan is. Voor 99 euro bij de Lidl moet het toch wel een merk zijn? Wie koopt er anders zo'n ding bij die shop
Verwijderd
Bij dit soort zaken gaat het meestal om wel goed spul, maar dan gewoon zonder merk.
Gewoon ff kijken dus, vind ik dat je voor dat geld wel iets goed mag verwachten.
Gewoon ff kijken dus, vind ik dat je voor dat geld wel iets goed mag verwachten.
Verwijderd
gewoon een normaal merk, maar dan zonder het merkje erop, kan dus best een logitech zijn, maar dan met mindere software/ondersteuning.
bijv. de boter in de supermarkt komt ook allemaal uit één fabriek
bijv. de boter in de supermarkt komt ook allemaal uit één fabriek
Verwijderd
Jep mooi stuurtje,
ik game zelf, althans geen race spellen niet heb er toch enkele reviews van gelezen.
Samengevat:
Erg gunstige prijs ten opzichte van de vergelijkbare concurentie.
Ergonomische plaatsing van de knoppen in het stuur zelf, nouja bijna dan, je hoeft je handen niet van het stuur te halen in ieder geval.
Eveneens innovatief pedaal systeem waarbij het schanierpunt identiek is als in een auto en bovendien schuift die unit niet naar achter goed over nagedacht dus.
Alleen is ie niet mooi, althans geen metalen platen op de pedalen en de stuurkolom is nu ook niet bepaald een echte immitatie.
Verder schijnt de force feedback niet zo heel krachtig te zijn.
Hij werd in ieder geval op alle reviews die ik gezien heb zeer hoog gewaardeerd.
Zeker een beste koop advies.
Het type weet ik zo niet meer maar dat staat in de folder.
ik game zelf, althans geen race spellen niet heb er toch enkele reviews van gelezen.
Samengevat:
Erg gunstige prijs ten opzichte van de vergelijkbare concurentie.
Ergonomische plaatsing van de knoppen in het stuur zelf, nouja bijna dan, je hoeft je handen niet van het stuur te halen in ieder geval.
Eveneens innovatief pedaal systeem waarbij het schanierpunt identiek is als in een auto en bovendien schuift die unit niet naar achter goed over nagedacht dus.
Alleen is ie niet mooi, althans geen metalen platen op de pedalen en de stuurkolom is nu ook niet bepaald een echte immitatie.
Verder schijnt de force feedback niet zo heel krachtig te zijn.
Hij werd in ieder geval op alle reviews die ik gezien heb zeer hoog gewaardeerd.
Zeker een beste koop advies.
Het type weet ik zo niet meer maar dat staat in de folder.
Verwijderd
Hmmm heeft niet iemand die folder ingescand ofzo? 
Want die figuren hebben geen website, www.lidl.nl linkt door naar de Deutsche site met carriere informatie
Want die figuren hebben geen website, www.lidl.nl linkt door naar de Deutsche site met carriere informatie
Verwacht van Lidl geen merkspul. Allemaal low budget gebeuren, dit wil echter niet zeggen dat 't niet goed zou werken.... (voordat er weer een hele aldi/lidl discussie ontstaat)
Verwijderd
weet iemand of Lidl in Amsterdan of Utrecht zit en waar want dat kan ik niet vinden. Wat een bagger-site van Lidl zeg en ook nog alleen in het Duits
Lidl in Amsterdam vind je aan het verlengde van de Albert Cuyp. Naar het oosten. Weet die straatnaam niet precies...
Verwijderd
Ze hadden ook een dvd speler met 5.1 speakers van Terratec
en die is nu niet meer te krijgen helaas
en die is nu niet meer te krijgen helaas
Verwijderd
Zal wel een redelijk stuurtje wezen, kameraad van me kocht een Logitech op HCC voor iets van 180 gulden, dus dan zal dit wel vergelijkbaar zijn.
Pagina: 1