Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Het kan goed zijn dat het al eerder gesubmit was door een crewlid. Dan heeft de eindredactie de submit al verwerkt. Daarnaast wordt bij het posten dan de naam van het crewlid niet vermeld.
Wel jammer dat steeds meer mensen gaan denken als de topicstarter. Helaas denk ik dat daar weinig aan te doen is, aangezien de queue niet kan zien of iets al eerder is gesubmit (en dat kan aangeven met een notice).
Op deze manier zullen meer mensen onbegrip tonen hiervoor en zullen op den duur steeds minder mensen news willen submitten. Is leuk voor Jamf, silentsnow en Smoothy_ maar denk ik minder leuk voor anderen die een leuk item in de queue plaatsen en eens hun naam wil zien op de frontpage.
Op deze manier zullen meer mensen onbegrip tonen hiervoor en zullen op den duur steeds minder mensen news willen submitten. Is leuk voor Jamf, silentsnow en Smoothy_ maar denk ik minder leuk voor anderen die een leuk item in de queue plaatsen en eens hun naam wil zien op de frontpage.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
De redactionele submit (de mijne in dit geval) is gedaan op woensdag. Gisteren werd het nieuwsitem eigenlijk pas compleet, toen zowel HP als Compaq aandeelhouders hadden ingestemd. Toen zwerver submitte was daar nog geen sprake van.
Op de submitpagina wordt duidelijk gezegd dat je niet moet submitten als je er niet tegen kan dat je naam niet verschijnt of dat het lang duurt. We zijn nu eenmaal niet afhankelijk van de queue. Sterker nog, het kost ontzettend veel werk en levert extra vertraging op in het plaatsen van het laatste nieuws.
De opzet van de queue gaat veranderen. De submit is er om dingen onder onze aandacht te brengen die we normaal niet zouden vinden, niet om je naam op de frontpage te krijgen.
Op de submitpagina wordt duidelijk gezegd dat je niet moet submitten als je er niet tegen kan dat je naam niet verschijnt of dat het lang duurt. We zijn nu eenmaal niet afhankelijk van de queue. Sterker nog, het kost ontzettend veel werk en levert extra vertraging op in het plaatsen van het laatste nieuws.
De opzet van de queue gaat veranderen. De submit is er om dingen onder onze aandacht te brengen die we normaal niet zouden vinden, niet om je naam op de frontpage te krijgen.
Professioneel Hyves-weigeraar
is het niet mogelijk om de (aangepaste versie?) queue te laten zien aan users?
zeg ik dan dat ik er niet tegen kan? Valt me de laatste tijd alleen op dat er steeds meer newsitems verschijnen waar geen submitter onderstaat maar dan wel stukjes gepakt zijn die door mensen gesubmit zijn **vage zin** wat ik bedoel is: er staat een titel boven die ik ZELF fabriceer, dus niet CPM ergens vandaan, die wordt wel gebruikt en dan NOG staat er geen submitter bij....Op vrijdag 22 maart 2002 08:17 schreef Wouter Tinus het volgende:
..... Toen zwerver submitte was daar nog geen sprake van....
Op de submitpagina wordt duidelijk gezegd dat je niet moet submitten als je er niet tegen kan dat je naam niet verschijnt of dat het lang duurt. ....
Maar goed, laat maar hangen, want op deze manier ga je een wellus nietus spelletje krijgen.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Excuse me maar die titel heb ik zelf verzonnen zonder ook maar naar de queue te kijken. Niet dat ie bijster origineel is, maar wij hebben echt geen reden om even lekker iemand te pesten door z'n naam weg te laten.Op vrijdag 22 maart 2002 10:45 schreef zwerver het volgende:
er staat een titel boven die ik ZELF fabriceer, dus niet CPM ergens vandaan, die wordt wel gebruikt en dan NOG staat er geen submitter bij....
Nee, nee en nog eens nee. Dit is al zo ontzettend vaak voorgesteld, dat wil je niet wetenOp vrijdag 22 maart 2002 10:35 schreef WaarAnders het volgende:
is het niet mogelijk om de (aangepaste versie?) queue te laten zien aan users?
Pagina: 1