Ik zou graag iedereen willen steunen en actie voeren! maar ik heb het geluk dat ik al 4 jaar op breedband zit.
Maar eigenlijk zou iedereen die mogelijkheid moeten hebben!
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Is al langer bekend.... Maar wel een goed initiatief!!
Dat vind ik dus ook.Op donderdag 21 maart 2002 23:44 schreef dombie-dom het volgende:
Ik zou graag iedereen willen steunen en actie voeren! maar ik heb het geluk dat ik al 4 jaar op breedband zit.
Ik heb nu wel Friaco, maar dat blijft toch een twijfelachtig verhaal. Al heb ik het dan niet over een alternatief.
Ik denk dat het eigenlijk niet veel nut hebben het naar je gemeente te sturen... KPN heeft het netwerk, en die moet dus betaald worden. Ik denk dat het nuttiger is om naar de landelijke overheid een mailtje te sturen (als dat al nut heeft).
Wat er ook gebeuren moogh...
Begint de landelijke overheid niet bij de gemeente dan?Op vrijdag 22 maart 2002 00:12 schreef BitBit3r het volgende:
Ik denk dat het eigenlijk niet veel nut hebben het naar je gemeente te sturen... KPN heeft het netwerk, en die moet dus betaald worden. Ik denk dat het nuttiger is om naar de landelijke overheid een mailtje te sturen (als dat al nut heeft).
Als wij "druk uitoefenen" op de gemeente, dan kunnen zij dat weer op de overheid.
strak plan ja !
het is tijd voor breedband!
het is tijd voor breedband!
Pagina: 1