Toon posts:

Halo voor PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, ik dacht dat 't oorspronkelijk het idee was om Halo voor de PC uit te brengen, maar 'k geloof dat 't nu alleen uit gaat komen op de X-Box. Iemand een idee of dit zo blijft, of wordt het toch nog uitgegeven op de PC???
'k heb nogal een hekel aan die gameconsoles, dus ik ga zeker geen X-Box kopen.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je zoekactie naar 'halo pc' leverde 2 resultaten op. Resultaten 1 - 2.

*D

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-11 19:04
Om precies te zijn:

[topic=381895/1/250]
en
[topic=434260/1/250]

There is no magic.

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

gaap ja komt voor de pc (maar voorlopig nog niet)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Topicstarter
Okeej, okeej, sorry da'k het nog eens vroeg.

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Op donderdag 21 maart 2002 23:10 schreef jmezach het volgende:
Okeej, okeej, sorry da'k het nog eens vroeg.
Nou ik heb Halo gespeeld en ik vond er geen ene fuck aan....en ik ben nog wel een onwijze FPS liefhebber...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Verwijderd

Sorry ik vind hem wel leuk :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op donderdag 21 maart 2002 23:13 schreef Flyduck het volgende:

[..]

Nou ik heb Halo gespeeld en ik vond er geen ene fuck aan....en ik ben nog wel een onwijze FPS liefhebber...
Ik denk dat het leuker is voor OpFp en Codename Eagle-fans dan voor UT-freaks. Wat ben jij?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Halo is een zwaar kickuh spel >:)

Verwijderd

Halo is super gaaf. Controls zijn even wennen, maar daarna is hij echt super kickeuh

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Het spel is zeker wel gaaf en ziet er ook ergguh mooi uit!!Wacht dan nog wel effe totdat ie op de pc te spelen is. :)

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De releasedate moet nog bekend worden gemaakt, maar het was wel ergens dit jaar (het komt toch nooit op tijd uit)
Ik heb 'm al uitgespeeld op de X-Box en ik moet zeggen dat het supervet is! >:) Alleen nogal kort! Na 20/25uur zie je het einde. :'(

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

De x-box heeft misschien niet zo veel goede FPS (vreemd, hoe kan dat nou :+ ) Maar daar is op de pc zekers geen gebrek aan:
"Death was in the air at Roscostreet"

"good morning Dr. Freeman"

ed
dus halo gaat het echt niet redden tussen alle pc toppers, vergeleken met hun is halo echt nixxx

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

wie zegt dat Halo voor de PC niet net zo goed is, zo niet beter dan bijv. Dhr. Gordon Vrijeman?
Dat weet je pas als het uit is

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 15:24 schreef GTOfire het volgende:
wie zegt dat Halo voor de PC niet net zo goed is, zo niet beter dan bijv. Dhr. Gordon Vrijeman?
Dat weet je pas als het uit is
das waar, maar de PC is toch de thuisbasis voor FPS's niet waar?? dus gemiddeld(!) ligt het niveau gewoon wat hoger op de PC. Maar je hebt gelijk, misschien wordt het wel een succes, time wil tell.

en about HL, dat spel staat al 3 jaar op mijn pc, dat spel is zoooo goed.

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 14:32
Op zaterdag 23 maart 2002 15:26 schreef TheRealFreeMan het volgende:

[..]

das waar, maar de PC is toch de thuisbasis voor FPS's niet waar?? dus gemiddeld(!) ligt het niveau gewoon wat hoger op de PC. Maar je hebt gelijk, misschien wordt het wel een succes, time wil tell.

Maar Halo introduceert veel coole dingen, zoals rijden in kewle wagens en vliegtuigen. Heb jij dat ooit in een andere FPS gezien? (zo ja, sorry maar ik ben geen enorme fps fan :)) En 600 marines om je heen geeft ook wel een leuk gevoel.

• Ruud2001
  • Laatst online: 07:51

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik denk dat Halo op de PC ook wel een suc6 zal gaan worden hoor...

ben nu zelf in level 4 *D en vooral het rondscheuren in die warthogs (ofziets ;) ) is echt helemaal te gek. Volgens mij zal vooral het feit dat er dus verschillende voertuigen inzitten wel veel mensen op de PC ook aanspreken...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 15:36 schreef Shagura het volgende:

[..]

Maar Halo introduceert veel coole dingen, zoals rijden in kewle wagens en vliegtuigen. Heb jij dat ooit in een andere FPS gezien? (zo ja, sorry maar ik ben geen enorme fps fan :)) En 600 marines om je heen geeft ook wel een leuk gevoel.
moet ik ze allemaal gaan opnoemen? ;)

bijv tribes 1 , en tribes 2 en renegade

maar vooral tribes 2 kickt aarz, darabij kan je echt in zoooo veel voertuigen, en heb je zoveel zoete dingen...
kijk maar es op de website, dat spel is, legaal (want ill. werkt niet over i-net :( ) een echte aanrader

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:11
Op zaterdag 23 maart 2002 15:36 schreef Shagura het volgende:

[..]

Dat rijden in voertuigen is al oud :(

Kijk een snaar REDLINE als er mensen zijn die het gespeeld hebben .
Het zit vol met dta soort dingen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Halo op Xbox (vooral singleplayer) Halo op PC (zoals het bedoeld was vooral multiplayer).
Mijn vermoeden is dat ze de Xbox versie die ze nu hebben (single player) gaan combineren met alles wat ze al voor PC/Mac hadden (Halo zou al bijna uitkomen weten jullie nog :)) en zo dus een iets uitgebreidere halo voor op de PC maken.

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 15:26 schreef TheRealFreeMan het volgende:

[..]

uh? Ik vond HL een van de slechste fps ooit.. Geen ene hol aan en simpel als een kinder game.. Zo zie je maar weer iedereen vind iets anders goed. En HALO vind ik echt 1000 keer beter als hl..

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Op zaterdag 23 maart 2002 17:37 schreef Aspi het volgende:

[..]

uh? Ik vond HL een van de slechste fps ooit.. Geen ene hol aan en simpel als een kinder game.. Zo zie je maar weer iedereen vind iets anders goed. En HALO vind ik echt 1000 keer beter als hl..
heel fout

:X

meer zeg ik niet.

• Captain Pervert

[..]

:X

Ik laat de eer aan ook iemand anders, wie heeft zin om hier op te reageren?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

[..]

Moet je ook niet op Easy spelen :+

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:49
[..]

--------------------------------------------------------------------------------

Ik laat de eer aan ook iemand anders, wie heeft zin om hier op te reageren?
Nee, is een schot voor open doel, te makkelijk. Tjongejonge... sommige mensen...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

GVD, ik heb net ergens per ongeluk opgedrukt en nu zijn de letters in IE lomp groot, hoe kan ik dat weer trugverandruh?

• buzz
  • Laatst online: 02-11 15:37

[..]

Dan doe ik het maar >:)

* buzz vraagt zich af of jij een enorme plank voor je hoofd hebt :(

Slechtste FPS ooit, weet je wel in welke tijd hij uit kwam, hoe baanbrekend hij was.

Het meest gespeelde spel ooit draait op de basis van HL en jij durft te beweren dat het een slecht spel is.

En wat vind jij simpel? Ik vind het best knap als jij op hoogste moeilijkheidsgraad zonder dood te gaan overal doorheen loopt.

:r meer ga ik er niet over zeggen, ik ben verbijsterd. :( :(

• twiekert
  • Laatst online: 05-11 08:09

[..]

Op zaterdag 23 maart 2002 19:56 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Dan doe ik het maar >:)

* twiekert vraagt zich af of jij een enorme plank voor je hoofd hebt :(

Slechtste FPS ooit, weet je wel in welke tijd hij uit kwam, hoe baanbrekend hij was.

Het meest gespeelde spel ooit draait op de basis van HL en jij durft te beweren dat het een slecht spel is.

En wat vind jij simpel? Ik vind het best knap als jij op hoogste moeilijkheidsgraad zonder dood te gaan overal doorheen loopt.

:r meer ga ik er niet over zeggen, ik ben verbijsterd. :( :(
maak je niet zo druk joh, toen halflife uit kwam plaste hij nog in zijn broek.. :P

als iemand halflife slecht vindt heeft tie het spel nu pas gespeeld en niet bijna 4 jaar geleden, of er zit iets scheef in z'n harses.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:18

MartNL

[..]

Ik geloof dat jij niet helemaal wijs bent. sukkel

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 21:04 schreef MartNL het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij niet helemaal wijs bent. sukkel
uhm ik vind halo ook wel vetter dan HL... bij HL bleef ik niet zo geboeid als bij Halo. Je moet het zelf maar spelen dan voel je het ook.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:18

MartNL

Op zaterdag 23 maart 2002 21:08 schreef ugamer het volgende:

[..]

uhm ik vind halo ook wel vetter dan HL... bij HL bleef ik niet zo geboeid als bij Halo. Je moet het zelf maar spelen dan voel je het ook.
Dat is ook niet zo moeilijk.
HL is 10jr ouder. :+
Moet ik het echt nu allemaal uit gaan leggen?
HL was nr 1 en halo is nr 800.
Snap je HL was gewoon de eerste echte shooter.
Alle shooters wat daarna kwam is gewoon verbetert of verslechterd.
Maar min of meer nagemaakt.

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 21:14 schreef MartNL het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo moeilijk.
HL is 10jr ouder. :+
Moet ik het echt nu allemaal uit gaan leggen?
HL was nr 1 en halo is nr 800.
Snap je HL was gewoon de eerste echte shooter.
Alle shooters wat daarna kwam is gewoon verbetert of verslechterd.
Maar min of meer nagemaakt.
quake 1 en 2 zijn de echte shooters :7

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zaterdag 23 maart 2002 19:42 schreef liquidlizard het volgende:
GVD, ik heb net ergens per ongeluk opgedrukt en nu zijn de letters in IE lomp groot, hoe kan ik dat weer trugverandruh?
[off-topic]
CTRL + Scroll ;)
[/off-topic]

Neem aan dat Halo pas op de PC verschijnt als de hype rondt de X-box een beetje gedaald is, want dan kan Microsoft weer incasseren bij de PC-Gamers... *kaching* :7

Signature?

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 06:49
Ik heb eind vorig jaar nog Blue Shift en Opposing Force gedaan, en ik vind Half Life nog steeds mijn beste singeplayer FPS ervaring. Zelfs MoHAA haalt het er niet bij...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Captain Pervert
Ik ga van Doom ook niet zeggen dat het een lelijk kutspel is. Dat is appels met peren vergelijken. Bovendien was Doom bijna net zo baanbrekend in zijn tijd als HL in 1998... Duuuuhs. Je moet dingen in proporties zien.

HL is nu op vele punten outdated, maar kan nog steeds goed mee en is qua gameplay nog altijd ongeëvenaard.

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 21:15 schreef ugamer het volgende:

[..]

quake 1 en 2 zijn de echte shooters :7
nee hoor... wolf3d >:)
Pagina: 1