Verwijderd
Ik heb er destijds F100 aan gespendeerd en heb er nog geen seconde spijt van gehad. De sfeer is gewoon fantastisch en het heeft ook humor. De omgevingen zijn ook zeer gedetailleerd.
Kortom: Prachtspel dat helaas de hype gemist heeft.
Kortom: Prachtspel dat helaas de hype gemist heeft.
Tja ik heb hem gespeeld maar het kon mij niet erg veel boeien, dat komt misschien ook omdat het niet echt mijn type game is, maar erg leuk vond ik hem niet. Misschien is het een kloon van commandos, maar dan is commandos IMHO wel tien keer beter.
There is no magic.
Ik heb hem ook gespeeld. Ik vond hem best leuk. Hij is kwa moeilijkheid te vergelijken met commando's. En als je ook een beetje van de western sfeer houd is het zeker een mooi spel. Diverse functies die ook in commando's zitten heb je ook bij desperado's, zoals bijvoorbeeld 'line of sight', zodat je kan zien waar iemand heenkijkt. En natuurlijk de hunor niet te vergeten. Dit spel is zeker een aanrader voor liefhebbers van commando's in western stijl.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
het is wel een leuk spel om te spelen
door het spel heen verzamel je steeds meer bendeleden,
ieder met hun eigen vaardigheden, dus dat is wel leuk
de missies zijn ook vrij gevarieerd, en je speelt ze niet al te snel uit
door het spel heen verzamel je steeds meer bendeleden,
ieder met hun eigen vaardigheden, dus dat is wel leuk
de missies zijn ook vrij gevarieerd, en je speelt ze niet al te snel uit
Verwijderd
Het is inderdaad een vrij pittig spel zoals we ook van Commando's gewend zijn. Grafisch is het ook heel mooi en ik vind het verhaal ook wel
. Het was m'n Fl.80,- zeker waard!
Verwijderd
ik vind de retail box er zo "cheap" uitzien 
ze kunnen wel wat meer $$$ in de design stoppen
ze kunnen wel wat meer $$$ in de design stoppen
Kmoet zeggen dat het inderdaad een mooie sfeer oproept, met de kleuren die het gebruikt.
De gameplay daarentegen kan me niet bekoren, je moet van het genre houden. Als je van dat genre houdt, dan is het een welkome afwisseling van commandos, waarbij het altijd over de oorlog gaat.
De gameplay daarentegen kan me niet bekoren, je moet van het genre houden. Als je van dat genre houdt, dan is het een welkome afwisseling van commandos, waarbij het altijd over de oorlog gaat.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
Ik vond het een heel erg relaxt spel. Ik had hem voor dat ik Commandos 2 had dus toen vond ik het echt super. Ben er dagen lang mee bezig geweest. Maar nu ik Commandos 2 heb doe ik het niet meer omdat ik Commandos 2 gewoon veel beter vind. Als je commandos 2 al gedaan hebt denk ik niet dat je nog terug wil naar Desperados, misschien omdat het een andere sfeer is als in commandos maar dat is het dan ook wel.
ja ? is het verschil zo groot tussen commandos II en Desperados ?Op vrijdag 22 maart 2002 14:41 schreef Offspringfan het volgende:
Ik vond het een heel erg relaxt spel. Ik had hem voor dat ik Commandos 2 had dus toen vond ik het echt super. Ben er dagen lang mee bezig geweest. Maar nu ik Commandos 2 heb doe ik het niet meer omdat ik Commandos 2 gewoon veel beter vind. Als je commandos 2 al gedaan hebt denk ik niet dat je nog terug wil naar Desperados, misschien omdat het een andere sfeer is als in commandos maar dat is het dan ook wel.
Pagina: 1