Toon posts:

REQ: Killfile/filter optie op GoT en t.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op usenet heb je in elke newsgroup wel een of meerdere zg. personen die daar wel posten maar voor anderen een plaag zijn. Wie die personen zijn is voor iedereen weer verschillend. Je kunt deze personen daar dan in je killfile van je newsreader stoppen of messages filteren op personen.

Op t.net lopen een aantal mensen rond die sommigen het bloed onder de nagels vandaan halen wat resulteert in geruchten als zou er een hetze zijn tegen bepaalde personen die dan meer dan gemiddeld down worden gemodereerd (zie bv de Ulio thread op het moderator forum).

Zou het mogelijk zijn om op t.net en/of GoT een killfile/filter optie te krijgen, zodat je niet meer messages van bepaalde mensen ziet, en daar dus je ook niet meer aan hoeft te ergeren?

Tuurlijk kun je het gewoon ignoren, maar het is soms wat te erg, waardoor bv op t.net objectieve moderatie er bij in schiet en op GoT scheldpartijen ontstaan die nergens toe leiden.

Verwijderd

[houden zo]Netjes dat je geen namen noemt.[/houden zo]

Ik denk niet dat er veel zijn die van zo'n optie gebruik maken. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik denk dat de meeste mensen juist geinteresseerd zijn in postings van anderen waar zij het doorgaans niet mee eens zijn.

------------------
"Microsoft: it's still too expensive when your time is worthless" :+

Verwijderd

Het lijkt me ook irri om een reaktie op iets dat diegene dan heeft gezegd te lezen zonder dat je weet wat hij nou _precies_ heeft gezegd...:P:);)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

ELANAZ:

Serieus, da "vermist" en zo? Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/cry.gif

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Het lijkt me ook irri om een reaktie op iets dat diegene dan heeft gezegd te lezen zonder dat je weet wat hij nou _precies_ heeft gezegd...[/quote]Op t.net lees je de subreacties dan ook niet van diegene...
Lijkt mij een heel strak plan! Go Roltrap!

Verwijderd

Eens, iets wat je niet ziet, hoef je je ook niet aan te ergeren.

Ik stem voor!
Pagina: 1