Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Verwijderd
ik moet zeggen dat de verbinding van @home overal grote verschillen heeft 
Mijn ouders zijn gescheiden, ze hebben allebei @home in dezelfde stad (almelo).
Bij mijn vader is de verbinding veel beter soms wel 450KB/s s'avonds.
Bij mijn moeder is de verbinding veel minder snel s'avonds ongeveer 200-300KB/s.
Maar laatst is de kabel modem bij mijn moeder's adres verbeterd.
Hij lag er elke keer uit
Toen kwam z'on @home gast om die modem in te stellen met een laptop en hij doet weer
veel beter dan eerst
Mijn ouders zijn gescheiden, ze hebben allebei @home in dezelfde stad (almelo).
Bij mijn vader is de verbinding veel beter soms wel 450KB/s s'avonds.
Bij mijn moeder is de verbinding veel minder snel s'avonds ongeveer 200-300KB/s.
Maar laatst is de kabel modem bij mijn moeder's adres verbeterd.
Hij lag er elke keer uit
Toen kwam z'on @home gast om die modem in te stellen met een laptop en hij doet weer
veel beter dan eerst
Verwijderd
ik ben al een jaar meer als tevreden. Constante uptime. Upload is jammer genoeg niet hoger als 16 kb/s maja.. enne goeie download snelheden van toch altijd +300 kb/s iig..
dusse.. @home roels!
dusse.. @home roels!
Verwijderd
Ook @home Almelo hiero en ik ben er best wel blij/tevreden mee... zit altijd ronde de 300kb/s met downloaden upload is ook wel aardig. Ze moeten bij @home alleen even leren om een mailtje te sturen voordat ze aan het netwerk gaan werken zodat ik weet dat ik een aantal uur/dagen zonder zit. Ik werk via internet dus is het erg lastig al ik op eens niets meer kan doen.
was altijd een tevreden gebruiker, maar dat wordt steeds minder.. 
Steeds vaker (regio Assen) zijn er storingen en disconnects
Het laatste jaar is wordt het steeds slechter.
Zeker de laatste tijd komt het steeds vaker voor dat er haast geen internet mogelijk is, zelfs een 14k4 is dan nog sneller.
kortom niet echt tevreden meer...
Steeds vaker (regio Assen) zijn er storingen en disconnects
Het laatste jaar is wordt het steeds slechter.
Zeker de laatste tijd komt het steeds vaker voor dat er haast geen internet mogelijk is, zelfs een 14k4 is dan nog sneller.
kortom niet echt tevreden meer...
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Hier in Groningen: prima!! Alleen upload is beetje laag... (8kB/s), maar daar valt mee te leven!
Used to be Down Under... Foto gallery
Hengelo o city: upload 16K/sec constant en download beetje verschillend de enekeer 50 k/sec en dandere keer +300 K/sec
Zie Sig.
- Brakke SMTP/POP3 (die ik dus niet gebruik)
- Brakke DNS (die ik dus ook niet gebruik)
- Brakke Hel(l/p)desk (die ik in het begin een paar keer moest bellen)
- Brakke Lijn (4x per dag verbinding even 10 tellen weg)
Etc.
En dan ook nog €5 duurder worden
- Brakke SMTP/POP3 (die ik dus niet gebruik)
- Brakke DNS (die ik dus ook niet gebruik)
- Brakke Hel(l/p)desk (die ik in het begin een paar keer moest bellen)
- Brakke Lijn (4x per dag verbinding even 10 tellen weg)
Etc.
En dan ook nog €5 duurder worden
Verwijderd
Ik ben uitermate tevreden over @home. Hoor zelf ook dat er grote verschillen zijn in mijn omgeving ( heb gewoon geluk, denk ik
)
Downloaden gemiddeld 600Kbyte/s, zelden onder de 400.
Uploaden minimaal 18 Kbyte/s en vaak nog een stuk hoger,
tot ongeveer 40 Kbyte in de vroege uurtjes ( seriously en JA, ik weet dattie ge-capped zou moeten zijn, die discussie had ik al eens hier
)
Een paar straten verder liggen de snelheden een stukje lager, maar nog altijd bovengemiddeld ( gezien de geposte ervaringen in dit forum )
Ping ligt trouwens zelden hoger als 30 op de meeste NL servers.
Mij hoor je dus echt niet klagen @home rules ( hier in het zuuden dan
)
Downloaden gemiddeld 600Kbyte/s, zelden onder de 400.
Uploaden minimaal 18 Kbyte/s en vaak nog een stuk hoger,
tot ongeveer 40 Kbyte in de vroege uurtjes ( seriously en JA, ik weet dattie ge-capped zou moeten zijn, die discussie had ik al eens hier
Een paar straten verder liggen de snelheden een stukje lager, maar nog altijd bovengemiddeld ( gezien de geposte ervaringen in dit forum )
Ping ligt trouwens zelden hoger als 30 op de meeste NL servers.
Mij hoor je dus echt niet klagen @home rules ( hier in het zuuden dan
Ik ben zeer tevereden met @home. Ik heb nu 2 jaar kabel via hun en heb in die 2 jaar er 3 x afgelegen. Het langste was 2 dagen. Verder goede download en upload, ach ja die 16KB is snel genoeg als je aan het downloaden bent.
Alleen jammer van de newsserver.
Alleen jammer van de newsserver.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Stabiliteit verbinding: erg goed.
Snelheid verbinding: erg goed (300 - 400 kilobyte/sec).
Mailserver: brak.
Newsserver: nog brakker, al zeker sinds september vorig jaar.
Helpdesk: weten vaak van niets en kunnen je meer niet dan wel verder helpen
Over de verbinding op zich ben ik dus erg tevreden, maar wat de mailserver/newsserver betreft zeker niet. Vooral de newsserver is superbrak, al zeker sinds september vorig jaar. Bijna alles in incompleet en de retentie is pokke.
Momenteel ben ik trouwens eventjes wat negatiever over @Home, zit sinds gisteren in een onaangekondigde nodemove. Normaal gesproken merk je niet veel van een nodemove, alleen hier dus weer wel -- DHCP onbereikbaar en dus een halve dag geen verbinding gehad...
Snelheid verbinding: erg goed (300 - 400 kilobyte/sec).
Mailserver: brak.
Newsserver: nog brakker, al zeker sinds september vorig jaar.
Helpdesk: weten vaak van niets en kunnen je meer niet dan wel verder helpen
Over de verbinding op zich ben ik dus erg tevreden, maar wat de mailserver/newsserver betreft zeker niet. Vooral de newsserver is superbrak, al zeker sinds september vorig jaar. Bijna alles in incompleet en de retentie is pokke.
Momenteel ben ik trouwens eventjes wat negatiever over @Home, zit sinds gisteren in een onaangekondigde nodemove. Normaal gesproken merk je niet veel van een nodemove, alleen hier dus weer wel -- DHCP onbereikbaar en dus een halve dag geen verbinding gehad...
Pagina: 1