help! bespaar me mijn hoofdpijn (worms armageddon)

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
mijn huisgenoot speelt hele dagen worms armageddon, helaas voor mij, heeft hij zijn stereo vol open staan, en heeft hij een of andere rare tik in het geluid zitten, ongeveer elke seconde hoor je zo'n rare plop. HIj is er zelf doof voor, maar ikke NIET, ik heb hoofdpijn..!!!! red me, hoe kan ik dit verhelpen, weet iemand hoe dit komt??

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

Tja sommige mensen irriteren zich gewoon aan bepaalde geluiden terwijl andere mensen ze niet eens opmerken. Misschien ook wel kwestie van wennen...

Ik kan me b.v. verschrikkelijk ergeren aan de klok die we beneden hebben, met van die grote gewichten eraan...dat pokkeding heletijd "tik....tak....tik...tak....etc"...
Vooral als 't stil is wordt ik er letterlijk gestoord van...

Komt die plop alleen bij Worms A. voor, of zit het in z'n stereo?

En anders, misschien helpt dit:)?

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 22:38
Dit komt omdat het om een illegale versie vanaf de twilights gaat. Het gaat om een wavbestandje (weet de naam niet meer) in de speldirectory wat ongeveer 1k groot is. Om het spel kleiner te maken, is het originele bestand vervangen door deze. In het originele spel dient dit als achtergrondmuziek. ALs je het bestandje opent met bijvoorbeeld cooledit, zie je dat er een tik in zit. Nu moet je het bestandje vervangen door een ander klein leeg wavje, of de tik verwijderen met cooledit.

Dan is het probleem opgelost...

drmbs

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
weet iemand de naam van dit bestand? kan het niet vinden

Laten we lekker link gaan doen...