AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verder kom ik helaas niet, busy learning
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Kan je zo'n draaischijf niet ff snel namaken in je gewone swf? Dan is alles opgelost.
Of is hier een handige "truuk" voor?
Vervolgens stukkie script eronder:
on (release) {
gotoAndPlay(1);
}
En wat doet ie? Juist: De anmimatie van de draaiende knop gaat terug naar 1 en dus niet de timeline...
ok, alle problemen die je hier opnoemt zijn in de help en de tutorials te vinden. Het gaat namelijk over, zoals MM het noemt "working with multiple movieclips".Op vrijdag 22 maart 2002 00:24 schreef Undertaker2 het volgende:
Ik heb de knop nu in drie stukken geknipt. Elk onderdeel tover ik vervolgens om in een "button" met behulp van convert to symbol.
Vervolgens stukkie script eronder:
on (release) {
gotoAndPlay(1);
}
En wat doet ie? Juist: De anmimatie van de draaiende knop gaat terug naar 1 en dus niet de timeline...
Naja, ik ga maar slapen. Morgen weer verder
Ik zou zeggen: gooi die draaischijf in een movieclip, maak van de drie 'buttons' ook daadwerkelijk buttons en bereik de hoofdtijdlijn met een _parent.gotoAndPlay(1), _root.gotoAndPlay(1) of _level0.gotoAndPlay(1).
Die buttons kunnen gewoon transparante hits zijn over je artwork (jpg/bmp??), met daaraan de actionscript.
als dit heel veel vraagtekens oproept; check een tutorial/samplefile onder [help]>[lessons/samples]
Veel succes nog met je site.
- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -
't roept geen vraagtekens op hoorOp vrijdag 22 maart 2002 02:59 schreef tie-rep het volgende:
[..]
ok, alle problemen die je hier opnoemt zijn in de help en de tutorials te vinden. Het gaat namelijk over, zoals MM het noemt "working with multiple movieclips".
Ik zou zeggen: gooi die draaischijf in een movieclip, maak van de drie 'buttons' ook daadwerkelijk buttons en bereik de hoofdtijdlijn met een _parent.gotoAndPlay(1), _root.gotoAndPlay(1) of _level0.gotoAndPlay(1).
Die buttons kunnen gewoon transparante hits zijn over je artwork (jpg/bmp??), met daaraan de actionscript.
als dit heel veel vraagtekens oproept; check een tutorial/samplefile onder [help]>[lessons/samples]
In elk geval bedankt, ik ga het proberen!
/edit
Yes, het werkt. Tnx!