Toon posts:

P III 800... op mijn abit bx6??? wie o wie???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in mijn user difined menu kan ik 8x100 instellen ....maaaar ik moet weten of dit lopen gaat!.. de winkel waar ik heen ga, kan mij de garantie niet geven of hij zal werken, en het ergste van alles is dat ik hem niet meer kan retourneren als hij niet werkt!!!!

ze nemen hem niet meer terug!! dussss als er hier iemand weet of het mogelijk is,dan hoor ik dat heeeel graag 8-)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:10
Waar je naar moet kijken is of je moederbord een voltage van 1.7v/1.8v kan leveren (CuMine), en niet alleen maar 2.0v of hoger (Katmai).

Mijn Abit BX6-II kan dit wel, als je BE-6 dat niet kan zou je eventueel kunnen proberen een BIOS update eroverheen te halen.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info Knakker :D

ik heb de laatste bx6 bios update al geinstalled' en hij gaat nu standaard al naar 700 mhz

shit man dit is lastig ..... maar als hier iemand uit ervaring al weet of de p3 800 op mijn bx6 werkt hoor ik dat graag!!

ik heb er nu een p2 400 op zitten maar die begint nu hier en daar toch wel wat tekort te schieten,er zit dan wel een hercules geforce2 64 mb op maar lang niet alle games zijn t&l onderstuend 8(