5 ==> 5mm
10 ==> 3mm
Verwijderd
dat is dan €8,00
klopt dat?
ok ok nog 500 euro voor vuurvogel
dan word ut dus €508,- voor de vuurvogel
Je vergeet 50 cent extra voor Fire_Bird.Op zondag 24 maart 2002 13:32 schreef MasterOverdrive het volgende:
10X3mm + 50 cent verzendkosten
dat is dan €8,00
klopt dat?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Weer 2 extra
Dus da's dan 10x0.75 + 50 + 50 = 8,50 euro
uhm... ik wil er nog een paar bijOp zaterdag 23 maart 2002 22:03 schreef M3ga_Man het volgende:
nouw oke
ik wil er 18
dus voor ik bestel er totaal 18 (3 mm)![]()
ik neem toch 18 3mm en OOK nog 4 5mm ledjes
nais workOp zondag 24 maart 2002 15:27 schreef Xavier het volgende:
Tussenstand:
5mm 107 stuks
3mm 283 stuks
Denk wel dat er een inkoopactie komt dus.
yeah baby YEAHOp zondag 24 maart 2002 15:27 schreef Xavier het volgende:
Tussenstand:
5mm 107 stuks
3mm 283 stuks
Denk wel dat er een inkoopactie komt dus.
Let's start now!
Overschrijving. (geld van jouw rekening wordt op Fire_Bird's rekening gestort)Op zondag 24 maart 2002 16:37 schreef Aerox.2000 het volgende:
hoe moet je betalen?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Nix mis mee maar nu weer ff schoon beginnen dan.. Andere suggesties ook welkom natuurlijk
Okee ik ga ff rekenen:
1
2
3
4
5
6
7
| 1-5 €1,13 5-25 €0,91 -19,47% 25-125 €0,75 -17,58% 125-625 €0,63 -15,87% |
Zo zou het ongeveer moeten zijn...daarbij vindt ik dat Conrad ze wel voor €0,60 ofzo per stuk weg kan doen als we er 300 bestellen
En dat zijn dus de 3mm ledjes. Hoe zit het met de 5mm ledjes?Op zondag 24 maart 2002 16:58 schreef TheBoneCollector het volgende:
[bla]
jullie merken het nog wel, dit was gewoon een animo-check
er is dus iig nog voldoende vraag naar
En dat zijn dus de 3mm ledjes. Hoe zit het met de 5mm ledjes?
[/quote]
1
2
3
4
5
6
| 1-3 €2,02 3-9 €1,87 9-27 €1,69 27-81 €1,53 81-234 €1,38 234-702 €1,25 |
Stel dat we 300 5mm en 300 3mm bestellen, nou dan hebben we wel wat ruimte hoor....ze willen graag 600 led's verkopen in een order...
het is GEEN inkoopactie,dusOp zondag 24 maart 2002 17:22 schreef Dark0z het volgende:
Kan er niet beter een site worden gemaakt. Dan hoef je teminste niet te tellen en op te letten wie en hoeveel diegene wilt bestellen
lees voortaan eerst ff
Ey 63 eurocent per ledjeOp zondag 24 maart 2002 16:58 schreef TheBoneCollector het volgende:
Heb eens op de site gekeken en zag dat ze per 1 € 1,13 zijn, per 5 € 0,91 en per 25 € 0,75.
Okee ik ga ff rekenen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 1-5 €1,13 5-25 €0,91 -19,47% 25-125 €0,75 -17,58% 125-625 €0,63 -15,87%
Zo zou het ongeveer moeten zijn...daarbij vindt ik dat Conrad ze wel voor €0,60 ofzo per stuk weg kan doen als we er 300 bestellen
Verwijderd
Probeer eens af te kicken man !Op zondag 24 maart 2002 22:28 schreef BlizzarD het volgende:
O shit me been schiet uit
maaareh....
Ik wil ook wel een paar ledjes. Hoeveel precies weet ik nog niet, maar dit was toch een interessetest. Dus ik doe maar een wilde gok.
3mm 7
5mm 7
14 x 3 mm
Op m'n deurmat ploffen...
(14x0.63)+0,50+0,50 = 9,82 €
Lezen!Ik zie graag
14 x 3 mm
Op m'n deurmat ploffen...
(14x 0.63 )+0,50+0,50 = 9,82 €
Die €0,63 moet je niet van uitgaan...was gewoon even een doorberekening...of Conrad daar mee accoord gaat
Blaat
Dit zijn de prijzen:
3mm vanaf 100 stuks € 0,65 per stuk
5mm vanaf 100 stuks € 1,51 per stuk
Je moet leren lezenOp maandag 25 maart 2002 18:14 schreef BlizzarD het volgende:
Grrr wanneer begint ie nou
de inkoopactie begint eind deze week - begin volgende week, als ik me nie vergis.
Sorry hoor maar dat had ik dus echt niet gezienOp maandag 25 maart 2002 18:44 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Je moet leren lezen
de inkoopactie begint eind deze week - begin volgende week, als ik me nie vergis.
Verwijderd
ik ook nietOp maandag 25 maart 2002 19:15 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat had ik dus echt niet gezien
Succes
een vriend van mij kan eigenlijk nog wel een stuk of 20 normale 3mm ledjes gebruikenOp donderdag 21 maart 2002 21:34 schreef Deacon het volgende:
nee ik niet... heb nog een kleine reserve over van je laatste inkoop actie...
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Ik wil ook wel dus.. wanneer en hoe te bestellen
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
dat wordt dus 12x0,75+0,50+0,50=10,50
....start u maar.....Op woensdag 27 maart 2002 12:07 schreef BlizzarD het volgende:
Hmz hij mag van mij wel beginnen hoor (en van vele anderen denk ik ook wel)
Kan er een nieuw topic komen als er bestelt wordt?
mail:chrisdrijf16@hotmail.com
Tuurlijk wordt er een nieuw topic geopend als de inkoopactie start.Op donderdag 28 maart 2002 10:40 schreef Penetrator het volgende:
Ik wil wel 10*3mm! (5 diffuus 5 helder)
Kan er een nieuw topic komen als er bestelt wordt?
mail:chrisdrijf16@hotmail.com
(waarom zet je daar trouwens mail:chrisdrijf16@hotmail.com neer?)
10 x 3 mm
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Waar baseer je dat op? Net een enquete gehouden? Mij is niets gevraagd.Op donderdag 28 maart 2002 17:07 schreef marteltor het volgende:
niet tijdens pasen bestellen, dan zijn een heleboel tweakers er niet
Oh ja, ik ben gewoon thuis tijdens pasen.
Ik heb inderdaad een soort enquete gehouden (bij mij in de klas). Toen bleek dat een aanzienlijk aantal mensen van huis weggingOp donderdag 28 maart 2002 17:21 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Net een enquete g
houden? Mij is niets gevraagd.
Oh ja, ik ben gewoon thuis tijdens pasen.
Juist ja, bij jou in de klas maar niet hier.Op donderdag 28 maart 2002 17:57 schreef marteltor het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een soort enquete gehouden (bij mij in de klas). Toen bleek dat een aanzienlijk aantal mensen van huis wegging
* NitroX infinity heeft een bloedhekel aan steekproeven
Verwijderd
*uche* inderdaad... vuurvogel?Op donderdag 28 maart 2002 19:18 schreef BlizzarD het volgende:
*Kuch*
Men mag beginnen
* TheProphet denkt dat het na de pasen begintOp zondag 31 maart 2002 14:00 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
*uche* inderdaad... vuurvogel?
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Verwijderd
Wat kost da en hoe regelen we dit verder?
Wel ff het hele topic lezen graagOp maandag 01 april 2002 22:37 schreef IconOS het volgende:
20 x 5mm graag, als het kan "glanzend" en niet mat...
Wat kost da en hoe regelen we dit verder?
Verwijderd
Maar als er besteld gaat worden dan komt er een appart topic ofzo? Dit is mij nog niet helemaal duidelijk.
Idd zit ik ook op te wachtenOp maandag 01 april 2002 22:50 schreef M3ga_Man het volgende:
kan er eigenlijk nou eindelijk besteld worden??
Geeft niet als het maar niet te lang duurtOp dinsdag 02 april 2002 17:12 schreef Fire_Bird het volgende:
sorry, tijdje ff weg geweest en niet meer dit topic in de gaten gehouden, denk dat ik wel weer 1 start binnekort maar wederom alleen voor 3mm, helaas..maar heb niet zoveel tijd om voor zowel 3mm als 5mm te gaan doen, dit kost uiteraard meer tijd....
......... denk dat ik wel weer 1 start binnekort....
[/quote]
Kan je dat dan aangeven in dit topic als je aan ander opent
Verwijderd
daar zit verschil in ..heb ik gemerkt
ik heb ook blauwe 3 mm van conrad staat 3.3 v op
maar doen het niet in cd speler of floppy drive
cd rom leverd maar 2.7 v op de led en mijn floppy maar 2.15
die van 3.3 v branden dan dus niet
Verwijderd
Precies wat je zegt, blauwe hebben 3,3V nodigOp donderdag 04 april 2002 19:17 schreef HaRdCaSe het volgende:
Wat is de minimale spanning die ze nodig hebben om te branden ?
daar zit verschil in ..heb ik gemerkt
ik heb ook blauwe 3 mm van conrad staat 3.3 v op
maar doen het niet in cd speler of floppy drive
cd rom leverd maar 2.7 v op de led en mijn floppy maar 2.15
die van 3.3 v branden dan dus niet
Kun je gewoon het oude hdd ledje eraf rossen en die blauwe erop gooienOp donderdag 04 april 2002 20:10 schreef InfraC het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, blauwe hebben 3,3V nodig
Verwijderd
er genoeg animo
MooizoOp donderdag 04 april 2002 20:19 schreef P4R_TgUy het volgende:
jah
Kan ik die dingen ook gewoon vervangen bij mijn floppy drive en mijn cd-rom speler zonder weerstanden oid?
Verwijderd
dat dacht ik ook ,blauwe ledtjes gekochtOp donderdag 04 april 2002 20:37 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
MooizoHoef ik niet te kloten met weerstanden enz.
Kan ik die dingen ook gewoon vervangen bij mijn floppy drive en mijn cd-rom speler zonder weerstanden oid?
groene losgesoldeerd blauwe erin
en niks
Ledtje getest en werkt maar hij krijg gewoon te weinig stroom van de cd speler
moet je eerst even meten hoeveel stoom die led in je cd rom
speler krijgt bij mij dus 2.7 volt en mijn floppy 2.15 een blauwe led van 3,3V brand dan dus niet
dan moet je er eentje hebben die al bij 2 of 2,5 volt brand
weet trouwens iemand of er ook Ledtjes van 2 of 2.5 v in het blauw bestaan ?
Dus laat die groene nog ff zitten totfdat je zeker weet dat je de goeie led heb
Of ff 5v van een molex af halen, maar hoeveel ohm weertstandje moet er dan tussen?Op donderdag 04 april 2002 20:49 schreef HaRdCaSe het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ,blauwe ledtjes gekocht
en niks
speler krijgt bij mij dus 2.7 volt en mijn floppy 2.15 een blauwe led van 3,3V brand dan dus niet
Zou je deze led daar voor kunnen gebruiken.Op donderdag 04 april 2002 20:49 schreef HaRdCaSe het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ,blauwe ledtjes gekocht
en niks
- [img]http://image.conrad.nl/pix/184/M1/184039M1.JPG[/img]
Doorlaatspanning 2,7 tot 3,2 V · IF 20 mA · Golflengte 470 nm · 7-14 mcd. 3/5 mm
Verwijderd
Nee, dat werkt niet, er zit meestal maar 2V op die oude ledjes en dat is te weinig voor blauwe ledjes.Op donderdag 04 april 2002 20:13 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Kun je gewoon het oude hdd ledje eraf rossen en die blauwe erop gooien
Nee, die heb ik ook maar hebben ook 3,3V nodig, je zult echt met een optocoupler moeten werken of met een transistor.Op vrijdag 05 april 2002 14:11 schreef daredevil__2000 het volgende:
[..]
Zou je deze led daar voor kunnen gebruiken.Specs:
- [url="http://image.conrad.nl/pix/184/M1/184039M1.JPG"][afbeelding][/url]
Doorlaatspanning 2,7 tot 3,2 V · IF 20 mA · Golflengte 470 nm · 7-14 mcd. 3/5 mm
bij nader inzien worden het er toch maar een stuk of 50Op dinsdag 26 maart 2002 22:28 schreef Deacon het volgende:
[..]
een vriend van mij kan eigenlijk nog wel een stuk of 20 normale 3mm ledjes gebruiken
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
ik deed al mee met de 1e
Als hij de actie niet meer wil doen, dan wil ik de actie waarschijnlijk wel over nemen.
Moet eerst even kijken hoe het met de financien staat.
http://flickr.com/photos/itommy/
mail je bestelling ff naar zhitzooi@hotmail.com
nadere info volgt later
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Verwijderd
Kijk nog wel ff, denk trouwens 5 mm, moet ik ff specs weten...
Je kunt hem vinden op het onderstaande adres.
[topic=463883]
Ik bestel dezelfde led's als die led's die Fire_bird zou gaan bestellen + nog wat extra dingen.
Sorry Fire_bird, maar het heeft lang genoeg geduurd.
Een aantal mensen zitten al een behoorlijk lange tijd te wachten tot jij eidelijk de actie start.
Ik ben één van die mensen.
Ik wil die blauwe led's toch wel heel erg graag zelf hebben, dus daarom ben ik mijn eigen actie maar begonnen.
boeit niet, heb laatste tijd amper vrije tijd ervoor gehad, jammer maar helaasOp woensdag 10 april 2002 11:31 schreef daredevil__2000 het volgende:
Ik ben zelf maar een actie begonnen.
Je kunt hem vinden op het onderstaande adres.
[topic=463883]
Ik bestel dezelfde led's als die led's die Fire_bird zou gaan bestellen + nog wat extra dingen.
Sorry Fire_bird, maar het heeft lang genoeg geduurd.
Een aantal mensen zitten al een behoorlijk lange tijd te wachten tot jij eidelijk de actie start.
Ik ben één van die mensen.
Ik wil die blauwe led's toch wel heel erg graag zelf hebben, dus daarom ben ik mijn eigen actie maar begonnen.
had afgelope week een proefwerk-week
ben blij dat er iemand anders is die het opzet
Ik ben blij dat je niet boos bent dat ik zelf een actie ben begonnen.Op woensdag 10 april 2002 20:31 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
boeit niet, heb laatste tijd amper vrije tijd ervoor gehad, jammer maar helaas
had afgelope week een proefwerk-weeken ervoor ook geen tijd gehad, allemaal met school e.d. bezig
ben blij dat er iemand anders is die het opzet
tuurlijk niet! waarom zou ik boos worden op een mede-tweaker?Op woensdag 10 april 2002 21:46 schreef daredevil__2000 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je niet boos bent dat ik zelf een actie ben begonnen.