----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
HAHHAHHAHAOp donderdag 21 maart 2002 22:18 schreef Yoman het volgende:
ik kan je als je niet gaat overclocken een ecs k7s5a wel aanraden
neem gewoon tyan bordje met serverworks chipset.
Het is wel een superbord en ook wel stabiel ,maar volgens mij lang niet het stabielst.Op donderdag 21 maart 2002 22:18 schreef Yoman het volgende:
ik kan je als je niet gaat overclocken een ecs k7s5a wel aanraden
ok mensen misschien niet het stabielst, maar het komt er toch dicht in de buurt. ik heb nog nergens problemen mee gehad.Op donderdag 21 maart 2002 22:23 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Het is wel een superbord en ook wel stabiel ,maar volgens mij lang niet het stabielst.
Verwijderd
mag ik ff lachen!!!!!!!!Op donderdag 21 maart 2002 22:24 schreef Yoman het volgende:
[..]
ok mensen misschien niet het stabielst, maar het komt er toch dicht in de buurt. ik heb nog nergens problemen mee gehad.
dat is en prutsbordje als het om echt stabiliteit gaat!!
Bordjes met Serverworks chipsets zijn meestal echt stabiel maarja daar betaal je ook voor!!
Merken als Tyan en Supermicro dus!!
sja, ik heb nou eenmaal niet zo veel eurotjes.Op donderdag 21 maart 2002 22:29 schreef Bartjuh het volgende:
Ik denk zo'n servermoederbord van enkele 1000-en €uro's ,zoeen voor quadxeon proc's ,zulke dingen zijn echt wel stabiel.
Verwijderd
Als je nou eerst is aangeeft voor wat voor een proc en wat je budget is dan kan je verder kijken.Op donderdag 21 maart 2002 22:33 schreef Yoman het volgende:
[..]
sja, ik heb nou eenmaal niet zo veel eurotjes.
Reken voor een echt stabiel bordje voor p3/xeon minimaal op € 500
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Op donderdag 21 maart 2002 22:37 schreef Mary Wana het volgende:
Asus A7m266 echt een topper!
nog meer mensen die roepen dat hun mobo met via chipset stabiel is
Is de opvolgder, de Chaintech 6BTA3 (ook met BX) toch nog net iets beter en met Creative sound...Op donderdag 21 maart 2002 22:24 schreef Degrotebozewolfnl het volgende:
Chaintech 6BTM
ESP PvBoiler Controller https://github.com/arnova/pvboiler
Ik ook niet ,daarom ga ik binnenkort ook een ecs k7s5a halenOp donderdag 21 maart 2002 22:33 schreef Yoman het volgende:
[..]
sja, ik heb nou eenmaal niet zo veel eurotjes.
En via chipset moederborden zijn iig uitgesloten
Verwijderd
kijk eens hiero:
http://appzone.intel.com/boards/default.asp?TotalMotherBoardCount=0&IsAdvanced=false
Begrijp je waarom je vraag sluit?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()