Hehe, misschien trekt dat weer extra DPC'ers.
Waarom de dnet client met een trojan mee laten komen als normaal installeren makkerlijker is
Waarom de dnet client met een trojan mee laten komen als normaal installeren makkerlijker is
Ik denk dat een vriend(in?) van de poster ff een client erop heeft gegooid. Het lijkt me vrij sterk dat twistedhumor gratis dnetc clients uitdeelt. Ik ben het niet nagegaan, want het progje downloaden lukte niet (zal wel moeten reggen).
[update]DSmarty heeft het in voornoemde draad al uitgelegd. Wervende taal. Hulde![/update]
[update]DSmarty heeft het in voornoemde draad al uitgelegd. Wervende taal. Hulde![/update]
Bovenstaande is een quote van FoK! Sorry hoor Dsmarty maar volgens mij is Fok! een zuster van ons en niet omgekeerd.Door DSmarty - donderdag 21 maart 2002 21:37
[disclaimer]
In al mijn onschuld ga ik er vanuit dat dit niet onder sitecheck cq spam valt (het is tenslotte het zusterforum van Fok )
[/disclaimer]
Tenminste zo voelt het wel, correct me if I am wrong.
Lol 
Op GoT zal ik zeggen: Fok is een zusterforum van ons, op Fok zeg ik: GoT is een zusterforum van Fok.
Dit om geen negatieve reacties uit te lokken
(Die GoT <> Fok discussies vind ik zo ontzettend zinloos)
Op GoT zal ik zeggen: Fok is een zusterforum van ons, op Fok zeg ik: GoT is een zusterforum van Fok.
Dit om geen negatieve reacties uit te lokken
(Die GoT <> Fok discussies vind ik zo ontzettend zinloos)
Lijkt me niet: het is namelijk iexplore.exe dat 99% CPU-power gebruikt; hoe je het ook aanpakt, een koetje zie je er altijd los in staan! (althans, met SETI; weet niet hoe dat met andere projecten zit???)Op donderdag 21 maart 2002 22:45 schreef Radek het volgende:
Ik denk dat een vriend(in?) van de poster ff een client erop heeft gegooid.
hier zat ik dus ook aan te denken, misschien heeft ie um in dat proggie gestopt en cruncht ie alleen als proggie draait en dus niet zichzelf installeerd, want dan heb je vanzlef de poppen aan het dansen....Op vrijdag 22 maart 2002 07:45 schreef sjroorda het volgende:
[..]
Lijkt me niet: het is namelijk iexplore.exe dat 99% CPU-power gebruikt; hoe je het ook aanpakt, een koetje zie je er altijd los in staan! (althans, met SETI; weet niet hoe dat met andere projecten zit???)
Diegene met de 100% CPU verbruik is iemand anders als diegene met de Dnet-client op z'n pc.
Pagina: 1