Verwijderd
Hij deed het meteen.
w00t
Verwijderd
Ooit gehoord van toeval? ... toeval bestaat hoorOp donderdag 21 maart 2002 20:58 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[topic=433787]
Ik begrijp het best wel![]()
Op got las ik veel problemen over de radeon , maar ik dacht dat valt ook wel weer wat mee.
Ik gister videokaart kopen (hercules 8500 LE).
Werkt dat %^@*@ ding ook weer niet
[topic=446307/1/25]
Ik denk dat ik hem maar ga omruilen.
Mijn TIP IS: Mensen , als je zit te tijfelen tussen ATI en Geforce. NEEM EEN GEFORCE.
(ATI ook altijd met die problemen)
(sorry, maar het moest er ff uit)
gewoon installeren en werken !
daarna kwamen de nieuwe drivers en die heb ik dus ook er elke keer opgezet en welke driver ik ook probeer ze werken allemaal
ik krijg geen foutmeldingen en ook geen vastlopers
het enige wat ik heb met mijn kaart is dat hij bij elke nieuwe driver update weer iets sneller loopt
7056 3DMarks is toch wel netjes voor mijn p3tje
en dan heb ik dus mijn ati nog NIET overgeklokt
dus a.u.b geen slecht woord over een ATI
Radeon zuigt, ik krijg em niet werkend... wie zuigt er dan, de kaart of de gebruiker? zegt meer over jou dan de kaart. deinstalleer de drivers van je vorige kaart de volgende keer eerst, en gooi die radeon in een verder clean systeem. kak de drivercd of de laatste van internet, klaar is de gebruiker.
Betere topictitel: "Gebruiker zuigt"
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
mee eensOp donderdag 21 maart 2002 21:07 schreef P5ycho het volgende:
goede argumenten ook zeg in deze topique.
Radeon zuigt, ik krijg em niet werkend... wie zuigt er dan, de kaart of de gebruiker? zegt meer over jou dan de kaart. deinstalleer de drivers van je vorige kaart de volgende keer eerst, en gooi die radeon in een verder clean systeem. kak de drivercd of de laatste van internet, klaar is de gebruiker.
In de meeste gevallen ligt het aan de gebruiker van de kaart.
Heb ik al gedaan.Op donderdag 21 maart 2002 21:07 schreef P5ycho het volgende:
goede argumenten ook zeg in deze topique.
En zelfs 2x een clean install.
Ben zeer tevreden erover. Misschien licht het aan de combinatie met andere hardware, of de hercules heeft problemen.
Ik speel echt heel lekker mijn games, en lekker photoshoppen... de kwaliteit is gewoon een genot.
En wat? mijn divx movies Zijn in tegenstelling van mijn creative geforce 2 gts echt heel mooi... zelfs diepte word mooi weergeven.
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Misschien toekomstmuziek... Voorlopig blijft het kloten en zooien...
IK
ps. ik heb geen zin om steeds een draadje bij [SU] te posten (dat heb ik al gedaan vandaag) ik word er zo ZIEK van. mijn hele dag is helemaal verkloot door dat soort mensen zoals jij!
Mischien heb jij het nog nooit meegemaakt , maar dit is gewoon kut.
Ik heb mijn oude videokaart verkocht, gister een videokaart gehaald (radeon8500)
En werkt dat kreng niet....kan ik niet eens normaal computeren
We praten er nog wel eens over, als jij het een keer hebt.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 11:34
Die discussie hebben geen zin, maar plz edit je post, want ik word hier niet vrolijk van en een modje ookOp donderdag 21 maart 2002 21:16 schreef thijz het volgende:
hou nou eens op met die flame. ik word zo ziek van al dat gezeik van intel vs amd, ati vs nvidia, microsoft vs unix etc.
IK hou van mensen zoals jijsencuur
![]()
![]()
ps. ik heb geen zin om steeds een draadje bij [SU] te posten (dat heb ik al gedaan vandaag) ik word er zo ZIEK van. mijn hele dag is helemaal verkloot door dat soort mensen zoals jij!.
Ten tweede, ik snap best dat het frustrerend is wanneer je net nieuwe videokaart niet naar behoren werkt, maar om daarmee gelijk te beweren dat Ati zuigt slaat nergens op. Erg makkelijk om dat zo te beweren. Jij hebt nu gewoon pech, niet meer, niet minder.....
Deze mag ook wel in [SU] [topic=446307/1]Op donderdag 21 maart 2002 21:16 schreef thijz het volgende:
hou nou eens op met die flame. ik word zo ziek van al dat gezeik van intel vs amd, ati vs nvidia, microsoft vs unix etc.
IKOP MENSEN ZOALS JIJ!!!!!
ps. ik heb geen zin om steeds een draadje bij [SU] te posten (dat heb ik al gedaan vandaag) ik word er zo ZIEK van. mijn hele dag is helemaal verkloot door dat soort mensen zoals jij!.
Zeter maar bij....slotje wanted.
GO ATI
Ok ok , je hebt gelijk..... ATI Zuigt niet.Op donderdag 21 maart 2002 21:24 schreef ThaRups het volgende:
Ten eerste: volkomen nutteloos topic.
Ten tweede, ik snap best dat het frustrerend is wanneer je net nieuwe videokaart niet naar behoren werkt, maar om daarmee gelijk te beweren dat Ati zuigt slaat nergens op. Erg makkelijk om dat zo te beweren. Jij hebt nu gewoon pech, niet meer, niet minder.....
Mijn radeon 32mb ddr , werkte altijd perfect.
En de problemen die ik hier allemaal las op got van de 8500.
JeeeOp donderdag 21 maart 2002 21:26 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
ATI Zuigt niet.
Frustraties kwijt??
Nou iedereen weer lief tegen elkaar in de vele andere topics, niet meer op elkaar k0tsen en zo, dan komt het allemaal goed
Zeker waar! Maar als je linux eenmaal goed hebt draaien wil je ook nix anders meerOp donderdag 21 maart 2002 21:28 schreef inquestos het volgende:
Ja, misschien is RAdeon een beetje de linux onder de videokaarten, daar heb je wel gelijk in.
misschien niet bij jou nee.Op donderdag 21 maart 2002 21:22 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Maar gooi hier maar een slotje op.....
Ik wou alleen ff zeggen > dat ati niet zo maar werkt.
kaartje erin.
driver installen en gamen
ga nou niet gelijk gaan zeuren hier zonder dat je het echt geprobeerd heb! dus beetje topics hier lezen en je hele config updaten (bios, drivers, service packs)
dan MOET het toch gewoon werken?
geforce kaarten werken idd wel stuk beter. erin steken en klaar. en als je al nvidia had, hoef je niet eens een driver te installen! echt super.
maar die radeon is denk ik zeker ook wel een kicke kaart als je m werkend krijgt.
trueform lijkt me echt kick
Verwijderd
hier deed ie het anders meteen hoorOp donderdag 21 maart 2002 21:15 schreef Gianni Rombios het volgende:
Helemaal niet mee eens heren. Ik vind dat de topicstarter gelijk heeft, rits-rats-klik en gaan...
Misschien toekomstmuziek... Voorlopig blijft het kloten en zooien...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ff serieus, ik heb nog geen enkel probleem gehad met mijn radeon. Loopt echt als een zonnetje.
Waarschijnlijk staan er toch ergen wat instellingen fout in je bios of in windows.
Probeer anders windows eens opnieuw te installeren.
En als iets niet werkt niet meteen de schuld aan het produkt geven wat je koopt. Het kan ook iets anders zijn wat de schuldige is.
We waren er al achter wat/wie geloof ikOp donderdag 21 maart 2002 21:34 schreef hiostu het volgende:
En als iets niet werkt niet meteen de schuld aan het produkt geven wat je koopt. Het kan ook iets anders zijn wat de schuldige is.
Hehe er zijn toch ook nog mensen die normaal kunnen reageren. En niet meteen beginnen van: "ja je had ook nvidia moeten kopen". De eerste zinnige reactie op een radeon topic van iemand met een Nvidia kaart. HULDEOp donderdag 21 maart 2002 21:31 schreef weareborg het volgende:
[..]
misschien niet bij jou nee.
ga nou niet gelijk gaan zeuren hier zonder dat je het echt geprobeerd heb! dus beetje topics hier lezen en je hele config updaten (bios, drivers, service packs)
dan MOET het toch gewoon werken?
geforce kaarten werken idd wel stuk beter. erin steken en klaar. en als je al nvidia had, hoef je niet eens een driver te installen! echt super.
maar die radeon is denk ik zeker ook wel een kicke kaart als je m werkend krijgt.
trueform lijkt me echt kick
ik had de orginele driver gedownload van bluit by ati.
maar ik had de refernce driver nodig (hoe het maar ook het)
Hij is nu dus geinstaleerd.
IK NEEM ALLES TERUG
Volgend probleem.
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1837809409
Tis een plaatje.
Ik dacht dat het op 250/250 liep
[edit]
Ik voel me echt DOM
[edit]
AHAHAAHAHAHAHAOp donderdag 21 maart 2002 21:38 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Sorry mensen. IK ben ook zooooo stom![]()
ik had de orginele driver gedownload van bluit by ati.
maar ik had de refernce driver nodig (hoe het maar ook het)
Hij is nu dus geinstaleerd.
IK NEEM ALLES TERUG, ik hoop dat jullie het kunnen vergeven. pls pls
Volgend probleem.
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1837809409
Tis een plaatje.
Ik dacht dat het op 250/250 liep
[edit]
Ik voel me echt DOM
[edit]
PS
Sorry voor kinderachtige reactie, maar die moest gewoon ff
mag...
[edit]
Ik ga zo niet meer replyen...
ik ga slapen, ben namelijk ziek
EN NOGMAALS SORRY!
[edit]
Nou ben in iedersgeval blij voor je dat het werkt.
Veel plezier ermee!!
Hmm... dan doe ik vast iets foutOp donderdag 21 maart 2002 21:22 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Maar gooi hier maar een slotje op.....
Ik wou alleen ff zeggen > dat ati niet zo maar werkt.
kaartje erin.
driver installen en gamen
En m'n Radeon8500 draait toch echt al sinds eind November (HCC Dagen
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Haha LOL @ icoonOp donderdag 21 maart 2002 21:33 schreef Breepee het volgende:
post je dit alweer? je krijg straz weer een 'mail' van de Sint, aals het het niet gauw uitwist.
Zo, dus als je daar hebt gepost ben je zeker de kerel!Op donderdag 21 maart 2002 21:16 schreef thijz het volgende:
IKOP MENSEN ZOALS JIJ!!!!!
Appart dat die klok zo is ingesteld, bel je leverancier en zeg dat dat niet klopt met de officiele waarde en dat je graag de kaart wil ruilen volgens een eerst krijgen dan retourneren systeem, doen de meeste wel als je een aardig bedrijf hebt waar je "vaste klant" bent zullen ze het bijna zeker doen, bij andere moet je ff zeuren maar gaan ze meestal toch overstag. Maar dit ligt dus niet aan ATi maar een Hercules, want die maken ECHT hun eigen bordjes ipv alle kant en klaar van ATi over te kopen. alle andere OEM's doen meestal namelijk onderdelen bestellen en die assembleren meer niet. Hercules doet volgens mij alles zelf, kijk maar naar de kleur van de kaart.
Dus probeer het ff te regelen met je leverancier want die is niet netjes van Herules, bellen me Hercules kan ook helpen en misschien kan je er dan nog wat extra's uitpersen.
Voordat je gaat klagen over 350MHz RAMDAC
niet als flame bedoelt maar dat is meestal vraag drie
Breek je nek voorzichtig
thx m8, ik zie dat jij ook een radeon 8500 LE hebt?Op donderdag 21 maart 2002 21:44 schreef hiostu het volgende:
tja toch maar een cursus breien??![]()
Nou ben in iedersgeval blij voor je dat het werkt.
Veel plezier ermee!!
loopt dat gehuegen bij jou ook op 238.5 (check heirboven voor plaatje)
nVidia RulezOp donderdag 21 maart 2002 21:48 schreef sharp het volgende:
Precies radeon zuigt!
Dit topic is gesloten.
![]()