[Pop-up]interstitial ad delivery by n-Case?

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
hello,

Ik heb, net zoals in andere threads al besproken, last van popups, die zomaar verschijnen op random tijdstippen. Nu kijk ik toevallig in mijn "Add/Remove software", en ik vind daar "interstitial ad delivery by n-Case". Zou dit er iets mee kunnen te maken hebben??

Waar het dan van komt weet ik niet, want de installatiedatum is dezelfde ald die waarop ik mijn gans systeem heb verniewd, en dus heel wat heb geïnstalleerd...

gill

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09 12:17
Ik heb dit ding ineens op mn Win98 bak staan, waar ik HELEMAAL NIETS mee doe behalve af en toe eens i-netten :?

Iemand enig idee wat dit is :?

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09 12:17
Even aan topicstarter (en aan mezelf) ik denk dat het Sisoft Sandra 2002 Plus is!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
nope, denk ik niet, ik heb het sinds toen(wat dus al lang geleden is :p ) eraf gegooid, en sindsdien nooit nog last gehad van random pop-ups, dus, het gaf wel degelijk iets: random popups...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik heb die rotzooi ook en ik wil der ook vanaf maar het lukt want telkens als ik bij software die klikt om het weg te halen brengt ie me alleen naar een site waar ik weer iets anders moet downloaden om het weg te halen maar dat vertrouwe ik dus ook niet helemaal

Verwijderd

ZEKER WEL
ncase is een proggy dat popups maakt, en het is lastig weg te krijgen, je kunt ergens een uninstaller downloaden van hun site (en tijdens die uninstall moet je weer een andere uninstall downloaden van hun site)

héél erg irritant progje, en ja, het maakt popups!!
Pagina: 1